...
تجربهٔ کاری ... در پارسیان ترمز — امتیاز ۱.۰ از ۵.
سروصدا در این کارخونه به شدت بالا هست وبعد چندین هفته واقعا آدم فقط با قرص سردرد سرپا هست به شدت سروصدا زیاده حقوقاشم پایینه دیگه واقعا باحقوق وزارت کار نمیشه زندگی کرد . زندگیو چرخوند . مصاحبه زیاد انجام میشه ولی استخدام نه فقط مردومو میکشونن اونجا بعد رد میکنن . کارمندا و کارگرا تند تند عوض میشن امنیت شغلی نداره حقوقشم ۱۵ تومن بیشتر نیست. کارکنان بالا رده که تو اون محیط پشت شیشه هستن اصلا خوش اخلاق نیستن .کلا کارخونه ها محیط برده داری داره .دیگه تصمیم باخودتونه هرطور صلاح میدونید. بنظرم کسبو کار خودتونو راه بندازین
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
پارسیان ترمز پرند فقط الکی میخواد بکشونتد واسه مصاحبه اخرشم میگه برو واقعا اعضای کارخانه خیلی بی ادب هستن مخصوصا مصاحبه کننده ها نگاه بالا به پایین دارن واقعا متنفرم از این شرکت رزومه فرستادم واسشون خودشون زنگ زدن دقت کنید خودشون زنگ زدن بیا واسه مصاحبه منم این همه راه رفتم اونجا اخرشم گفتن تا دوهفته دیگه اگه خواستیم خبرت میکنیم واینارو ردم کردن هم زمان با من ده نفر دیگه هم واسه همین شغل اومده بودن فقط الکی دوعوتت میکنن واقعا متنفر شدم از این کار خانه نه واسه کار برید ونه مصاحبه
اینا بعد یه مدت بخاطر سروصدای زیاد نیاز متد قرص سردر و اعصاب میشین اینجا کار نکنید محیط بشدت پارتی بازی اخلاق کارکنان بشدت بده ونگاه بالا به پایین دارن بهتون شمارو به چشم برده میبینن من اصلا از طرز برخورد خوشم نیومد اومد بیرون
تو آگهی زده حقوق ۱۸ تومن حضوری میری میگن حقوق۱۵ تومن باحقوق ۱۵ تومن کجا ادم میرسه اخه مگه میشه زندگی کرد. سرصدا زیاد و هی با حراست تماس میگرفتن تا براشون قرص سر درد بیاره اخلاق محاصبه گر به شدت تحقیر آمیز بود فک کن با حقوق۱۵ تومن بهم گفتن تا چند هفته دیگه تماس میگیریم که نگرفتن . همزمان با ت خیلیای دیگه واسه این گروه شغلی میان محاصبه کلا استخدتم نمی کنن