ویکی‌تجربهجستجو
پارس پک
تجربهٔ کاری۱۰ دی ۱۳۹۹ · دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹

واحد پشتیبانی

تجربهٔ کاری واحد پشتیبانی در پارس پک — امتیاز ۱.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).

۱.۰· واحد پشتیبانی

تمام قوانین وزارت کار در این شرکت نقض می شود: - عدم تطابق حقوق با بیمه واریز شده. یعنی مثلا وقتی حقوق شما 7 میلیون تومان هست حقوق شما، حداقل پایه وزارت کار و کارگری رد میشود. - عدم تسویه در موعد 30 روزه. شما را مجبور به تسویه بعد از شش ماه می کنند که کارمند امکان شکایت از طریق وزارت کار را نداشته باشد(مهلت شکایت پس از اتمام همکاری با شرکت از طریق وزارت کار 30 روز است). جالب اینکه حتی پس از شش ماه هم تسویه مشروط به این است که بارها پیگیری کنید!!! - حقوق در چند مرحله و از حساب های بانکی که متعلق به شرکت نیست واریز می شود. اهمیت این مساله کجاست؟ وقتی که موقع تسویه و گرفتن سنوات می بینید به جای مثلا 20 میلیون تومان سنوات کارکرد و مرخصی های ذخیره شده، شرکت مبلغ سه یا چهار میلیون تومان به حسابتان واریز می کند آن هم از حساب شخصی!!! که باز هم امکان شکایت نداشته باشید - از کارمند سفته با مبلغ بالا دریافت می شود - عدم ارائه فیش حقوقی با مهر و امضا شرکت یا حتی اعلام جزییات محاسبه مبلغ حقوق - اصل قرارداد امضا شده توسط شرکت، ارائه نمی شود. تنها یک پرینت بی ارزش که خودتان آن را امضا کرده اید!!! پس از نوشته شدن اولین نظر منفی در مورد این شرکت، کارکنان خود شرکت اقدام به ثبت نظرات جعلی مثبت می کنند که تا نظر منفی دیده نشود!! در همین پست های اخیر جاب گای و ترتیب آن، این مورد مشهود است که ناگهان بعد از اولین نظر منفی، چندین نظر مثبت ثبت شده!!!! در متن نوشته ها هم دقت کنید یک ادبیات خطی و مشخص استفاده شده است. در ساعات کاری عملا زمان استراحت ندارید. برای خوردن شام یا نهار هم باید عجله کنید وگرنه حجم زیادی از کارتان باقی می ماند. و اگر اضافه کار بمانید داستان دیگری دارید. اگر حجم کار شما زیاد باشد و اضافه کار داشته باشید، مورد اعتراض قرار می گیرید که شما در حال دریافت حقوق زیاد از شرکت هستید و شرکت توانایی پرداخت ندارد.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پارس پک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·DevOps
۳.۰
DevOps

مصاحبه با ParsPack | پارس پک - PARSPACK SUPPORT یکی از بدترین و مزخرفترین و چرت‌ترین مصاحبه‌های عمرم بود. یعنی فقط من موندم با این مغز کوچیکشون و ذهن بسته‌شون چطوری بیزینس رو دارن پیش می‌برن. ۵ مرحله مصاحبه کردن (وقتم رو تلف کردند): ۱. منابع انسانی‌شون زنگ زده سوال کوبرنتیز از من می‌کنه، اونم از روی برگه و قطعا درست و غلط. یعنی اگه شما اون دستور مد نظر اینها رو اون لحظه یادت رفته باشه یا بلد نباشی مرحله بعد نمیری 😅😅😅 ۲. چند روز بعد یه تست مزخرف با کلی سوالهای چرت به زبان انگلیسی با تایم ۳۰ ثانیه گزاشتند جلوت که تا میومدی سوال رو بخونی وقت تموم می‌شد. چند روز بعدش منابع انسانی زنگ زده حالا با توجه به نتیجه تست بریم مرحله بعد (یعنی هر عددی بگی نصفشم نمیدیم بهت و دستِ بالا واس‌ماس). ۳. بعد مصاحبه تکنیکال که از جزئی‌ترین چیزها سوال می‌پرسید، مثل آرگومان‌های ورودی فلان دستور. یعنی مغز آدم سوت می‌کشه از این همه جهل. یه بچه فکر کنم متولد ۸۰ هم گزاشته بودند برای این کار. ۴. مرحله چهارم هم یک تسک عملی بود که ۳ روز هم وقت براش در نظر گرفته بودند. همه رو با انسیبل انجام دادم در عرض یک روز و براشون فرستادم منتها یک اررور ساده داشت و به خاطر همون دیگه خبری نشد ازشون :))) یعنی این فکر رو نمی‌کنند کسی که تا اینجا رسیده قطعا اون رو هم می‌تونه حل کنه. ۵. تست هوش مسخره‌شون فقط!‌ - اگر بخوای کل پنجره‌های تهران رو تمیز کنی چقدر دستمال و مایع‌تمیزکننده لازمه :)))) - بین ساعت ۱۵ تا ۲۴ عقربه کوچیکه با بزرگه با ثانیه‌شمار چندبار رو هم می‌افتند. - طرف ۲تا دختر داره ۳تا پسر، در مجموع چندتا بچه داره ؟😆 فقط سوالهای ترجمه‌ش، فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی 😄 انگار می‌خوان مترجم استخدام کنند، خب برید چلنگر رو بیارید دیگه چرا وقت ما رو میگیرید. فکر کنم در جریان نیستند, بزار بگیم شاید فهمیدن! «ما رشته‌مون کامپیوتره» اساتید!!!!!!! زنگ زدند تازه محبت کنند، لطف کنند، منت بزارن سرمون، باز وقت بدن برای رفع اون اررور تهش هم بگن کلی بهت فرصت دادیم تا اینجا رسیدی 😆 منم گفتم برید مزاحم نشید. خب بگو اگه مرحله ۴ پاس نشده دیگه برای چی انقدر سوال پرسیدید توو مرحله بعد، اصلا چرا میرید مرحله بعدی ؟؟؟ این مدل ترفندها و تیریک‌ها دیگه کار نمی‌کنه سلاطین! وااااای حتی بهش فکر هم میکنم اعصابم خرد میشه. موندم این حجم از خزعبلات چطوری توو مغز به اون کوچیکی‌ جا شده!!! به HRش هم توو لینکداین Leila Nedaee (همون خانمی که توو مرحله ۱و۲ زنگ زد) پیام دادم هیچ جوابی دریافت نکردم. خداییش مدیون منید 😀 ۱ دقیقه از وقت باارزشتون رو برای این شرکت مزخرف هدر بدید، یعنی حلالتون نمی‌کنم 😘 این هم لینک پست: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7298268089169645569/ توصیه میکنم کامنت‌ها رو بخونید حتما.

پارس پک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک
۱.۰
برنامه نویس بک

سلام اگر دوست دارید در طویله کار کنید میتونید پارس پک رو انتخاب کنید. هیچ کدوم از مدیران این شرکت دارای شعور درست درمونی ندارن، بیشعور تر از غ.... وجود خارجی نداره. پول اصلا پرداخت نمیشه هر ۳ ماه یکبار پول میدن،توقع دارن روزی ۱۲ ساعت براشون کار کنی (حمالی بدون پول)،نصف شب زنگ میزنن ازت کار میکشن اصلا مدیران این شرکت فاقد شعور هستند. اگر در تایم کاری ۱ دقیقه استراحت کنی یکی است که درلحظه داره چک میکنه و ۱ ساعت برات مرخصی بدون حقوق رد میکنه. اگر کسی سرویسی خرید کرده اگر شده به دروغ باید تسک اوکی رو پشتیبانی براش ارسال کنه. حالا حساب کنید چه خبره تو این شرکت

پارس پک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·توسعه دهنده وب
۱.۰
توسعه دهنده وب

برای پوزشین Laravel Developer بار اول باهام تماس گرفتن چندتا سوال در مورد Laravel و مباحث مربوط به PHP پرسیده شد. بعد از چند روز مصاحبه فنی آنلاین گذاشته شد. مصاحبه کننده بیشتر سوالاتش رو در مورد Linux و Node.js پرسید. ینی از نیم ساعت مصاحبه 20 دقیقه اش سوال در مورد Linux و Node.js بود. در صورتیکه توی رزومه ام نوشتم لاراول 4 ساله کار میکنم و Node.js و Linux رو آشنایی بیسیک باهاشون دارم. اگر دنبال لینوکس کار و Node.js کار میگردین تو آگهی بنویسین که وقت ملتو نگیرین. با این مصاحبه غیر حرفه ای مشخص دنبال آچار فرانسه میگردین.

پارس پک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Backend developer
۱.۰
Backend developer

منابع انسانی این شرکت کلا مشکل داره، بستن قرارداد با حقوق پایه وزارت کار و فشار کاری زیاد از مهمترین ایرادات این شرکت هست که امیدوارم اصلاحش کنن.

پارس پک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی
۱.۰
پشتیبانی

مدیر این شرکت یه ح زاده به تمام معنا هست! اگر روزمه بفرستید برای تبلیغات الکی به همه زنگ میزنن و یک هفته وقت شما رو میگیرن و الکی می گن که قبول شدید باید با بخش فنی و انجام تسک و ... مشغول بشید در آخر هم یه دختر بی حجاب از تو خونش اسکایپ می کنه با شما و توهین می کنه که تجربش تو کار hr بره بالا... تحت هیچ عنوان رزومه ارسال نکنید هدف تبلیغاتی هر روز تو جابینجا آگهی استخدام میزنن و از مردم سوء استفاده می کنن، ضمن اینکه هر کی هم رفته حقوق ندادن و فراری شده... سرویس های لینوکسش هم داغون هیچ وقت درست کار نمی کنه و شرکتش کلا ۲ نفر که وسطش میزناهارخوری گذاشتن عکساش هم موجوده همه کارکنانش الکی دورکاری و از خود فک و فامیل مدیرش هست و ظاهرسازی مثلا ۳ تا دختر بخش انسانی داره ولی هیچ کدوم نیستن 🤣 یا مدیر سرورش فقط مدرک ال پیک ۱ داره و هیچی حالیش نیست! اینو من می گم که ۱۰ سال تجربه مدیریت سرور دارم! حرفم جدی بگیرید لطفا!

پارس پک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

من 2 سال توی این شرکت کار کردم و تجربه خیلی بدی از کار کردن توش داشتم من در شیفت عصر این شرکت بودم که متاسفانه یه آدم سطح پایین رو به عنوان سرپرست توی این شیفت قرار دادن که هم برخوردش با زیر دستیاش نامحترمانه ست و هم از نظر فنی خیلی دانش بالایی نداره افرادی که توی شرکت کار میکنن واقعا زحمت کش هستن ولی تیم مدیریت و مالی به شدت آماتور و ناشیانه رفتار میکنن به طور مثال مسئول مالی هر روز دنبال این بود که کی توی شرکت سیگار میکشه فقط به این خاطر که پدر ایشون یه زمانی سیگاری بوده و تجربه خوبی از افرادی سیگاری نداشته !!! تسویه حساب هم خیلی طولانی شد و تقریبا 8 ماه طول کشید بعدش هم با پیگیری خودم تونستن پولمو بگیرم عدم پیشرفت کاری و برده داری از مزایای دیگه کار تو پارس پکه !!! به شدت نظرات مثبتی که بصورت رگباری درج شده رو تکذیب میکنم اصلا و ابدا پاتون رو توی این شرکت نذارید