تجربهٔ کاری
کارمند
تجربهٔ کاری کارمند در پالایش نفتان — امتیاز ۱.۰ از ۵.
جو شرکت بسیار سمی هستش، من چند ماه فقط اونجا بودم ولی پرداخت حقوق هر چند ماه یکبار انجام میشود.ولی از چیزی که شنیده ام بیمه ها هم هنوز پرداخت نمیشود.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
اگه دوست دارید هر چند ماه یکبار اونم به صورت نصف و نیمه حقوق بگیرید و بیمه نداشته باشید و وارد محیط سمی بشید حتما به این شرکت مراجعه کنید.