تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در پاک چرخ ایرانیان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (خرداد ۱۳۹۸ تا خرداد ۱۳۹۹).
رنج حقوق ها پایینه ... عمدتا حدود وزارت کار ... بی نظمی در حقوق دادن بسیار زیاده و همینطور بد قولی وقتی پیگیر میشید همیشه میگن حقوق همون روز یا نهایت تا 4-5 ماه واریز میشه اما این حالت ممکنه یک ماه طول بکشه ... بسیاری از نیروها در این شرکت یا تعدیل شدن یا خودشون رفتن... به نیروی خوب بها داده نمیشود و متاسفانه بی نظمی بیداد می کنه... این شرکت رو اصلا توصیه نمیکنم چون وقت و عمرتون هدر میره
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
متاسفانه این شرکت به صورت دو دفتره هست. به این صورت که با حقوق اداره کار قرارداد میبندن و مابقی حقوق به عنوان مزایا و ... اینچیزاست. نکته ایی که داره حقوق به صورت نامنظم پرداخت میشه. بعد از چند ماه یهو میبینی دو ماه حقوقت پرداخت نشده. آقا خلاصه اینکه تهش مجبوری از این شرکتِ مزخرف بری و بعدش که پول بهت نمیدن. حالا برو شکایت کن. ماشاالله به اداره کار. ماشاالله واقعا که حق رو به حقدار ندادی. از این شکایت هم بعد از یک سال همون حقوق اداره کارو بهت میدن. جالب اینجاست که دوبرابر اون حقوق پول وکیل هم دادی. ما شاهکاریییم خدایی بعد میگن چرا همه میگن ما از ایران میریم.
قراردادی که با کارمندان بسته می شود کاملا یک طرفه است و متاسفانه شرکت در بسیاری از موارد به تعهدات خود نسبت به نیروی کار پایبند نیست، پرداخت حقوق منظم و به موقع نیست، جو حاکم دیکتاتوری محض است، هیچ گونه برنامه یا نقشه مشخصی وجود ندارد، انتقادات و درخواست های شما توسط لایه های میانی مدیریت در نطفه خفه می شود! مدیران ارشد هیچ گونه تحصیلات آکادمیک ندارند چه رسد به تحصیلات مرتبط! مدیریت مجموعه در تمامی سطوح فوق العاده ناکارآمد و بی کفایت بوده، ساعت کاری شناور ندارد، کسری حقوق 5 برابری!!! برای تاخیر ها لحاظ می شود. به جرات می توانم بگویم که بدترین تجربه کاری خود را در این شرکت داشتم.