ویکی‌تجربهجستجو
پذیرا نوش شیرین (بانیان)
تجربهٔ کاری

مدیر

تجربهٔ کاری مدیر در پذیرا نوش شیرین (بانیان) — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مدیر

مدیرعامل بی سواد پرسنل را با وعده های توخالی جذب می کند و بعد از چندماه اخراج میکند، حقوق تا زملنی که درخواست مساعده ثبت نکنی داده نمیشود ، محاسبه حقوق صحیح نیست و به بهانه های مختلف پرسنل را جریمه مالی میکند ، بیمه برای همه حداقل رد میشود و صبح باید اعلام کنی چه کاری داری، بعدازظهر گزازش بدهی چه کاری کردی ، محیط بیش از حد سمی ، مدیرعامل از همه مسموم تر

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰