فرانت اند
تجربهٔ کاری فرانت اند در پردازش اطلاعات مالی مبنا — امتیاز ۱.۰ از ۵ (خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۱).
Mabna DP | پردازش اطلاعات مالی مبنا
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من ۶ سال اینجا کار کردم و بهترین شرکتی بوده که میشناسم و توش کار کردم. کار شرکت خیلی متنوع و خوبه و دست آدم برای استفاده از ابزارهای مدرن و کارا بازه. مدیرا خیلی هم سطح با بقیه هستن و در کل شرکت خیلی فلته و راحت میشه با همه ارتباط داشت. حقوق و مزایا سر وقت پرداخت میشه و خیلی خوش قول هستن و قرارداد قانونی و پرداخت خالص و بیمه کامل رد میشه. تنها مشکلش شاید برنامه ریزی نه چندان قوی و محیط و برنامه به شدت متغیره که اینم برای افرادی که دنبال تنوع باشن شاید خوب باشه.
از آنجایی که شرکت، در حدود ۲ دهه سابقه فعالیت داره، خیلی از مشکلات سازمانی شرکتهای نوپا رو نداره. در عین حال، احتملا به دلیل طبیعت کلی کار (پروژههای نرمافزاری)، سازمان کهنه و کرختی نیست. در صورتی که به مفاهیم بازار سرمایه علاقهمند هستین، این شرکت میتونه جای خوبی برای بیشتر یاد گرفتن این مفاهیم باشه. تجربه و سواد پرسنل در این زمینه قابل توجه هست. جو کلی شرکت دوستانه و صمیمیه و دوست پیدا کردن بین همکارها اینجا کار سختی نیست. مدیرهای بالادستی به سرپرستهای تیمها کموبیش اعتماد دارن و دخالت مستقیم توی جزئیات انجام کارها کمتر دیده میشه. حقوقها مرتب و به موقع پرداخت میشه. بخشی از مبلغ قرارداد بر اساس عملکرد پرسنل، به عنوان کارانه، در بازههای ۳ ماهه پرداخت میشه. قراردادها به صورت کاملا رسمی (تک-برگی) تنظیم میشن و شامل بیمه تکمیلی هستن. ساعت دقیق حضور فیزیکی پرسنل در شرکت، اهمیت نداره و ملاک اصلی، پیشرفت کار و ارائه سرویس، طبق برنامهریزیهای قبلی هست.
سلام من سه سال اونجا بودم. شرکت خیلی خوبی بود. جو خوبی داشت. همه با هم رفیق بودن و ابدا رابطه رئیس و مرئوسی نبود. تیم یکدست و همدلی اونجا هست و پرداخت ها همیشه منظم هست و شرایط محیطی هم خوبه. مدیرعامل خیلی آدم حسابی هست و یه قائم مقام داره که خیلی خیلی حواسش به همه چی هست و خیلی تلاش می کنه برای اینکه مشکلی نباشه و بچه ها بتونن راحت کار کنن.