ویکی‌تجربهجستجو
پرشین تولز
تجربهٔ کاری۲۳ اسفند ۱۳۹۸ · فروردین ۱۳۹۷ تا فروردین ۱۳۹۸

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در پرشین تولز — امتیاز ۱.۰ از ۵ (فروردین ۱۳۹۷ تا فروردین ۱۳۹۸).

۱.۰· برنامه نویس وب

خیلی وقته از زمان تاسیس این شرکت میگذره ولی هنوز تو 20 سال پیش گیر کردن و سیستم مدیریت یا مسائل فنی شرکت برای زمان غار نشینی هستش و اصلا مدیریت پروژه ها یا فرآیند کاری حرفه ای انجام نمیشه!مدیران شرکت ساکن خارج کشور هستن و مدیریت مجموعه به منشی شرکت و یکی از پرسنل قدیمی سپرده شده که اینها هم عشقی و رفاقتی موضوع رو با دوستان خودشون جلو میبرن. اصلا ذره ای به فکر بچه ها و پروژه ها نیستن و برای صحبت یا ایده هاتون احترام قائل نمیشن و چون سیستم برای خودشون نیست دل نمی سوزونن و مدیریت نداره کلا اینجوری بگم بهتون ... کلی پرسنل تو یک شرکت کوچیک جمع شدن اونور اپراتورهای هاستینگ و مشتریان مدام زنگ خور تلفن دارن یا با هم بحث و دعوا می کنن و اصلا شبیه ترمینال اتوبوس هستش تا شرکت. از نظر فنی هم هنوز کنترل نسخه کد مثلا git تو این شرکت وارد نشده و با یک cms نوشته شده با زبان php کار می کنن که حتی شی گرائی هم نداره و همه با توابع پیشفرض خود php هستش :-)))) اصلا یه چیزی بگم یه چیزی میشنوید! خیلی از وب سایت ها حتی Responsive نیستن و یک سیستمی میگم که باورتون نمیشه. رنج حقوقی هم بسیار پایین و برنامه نویس اینجا 3-4 تومن بگیره امپراطور بحساب میادش !!!!

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰