ویکی‌تجربهجستجو
پرشین سازه
تجربهٔ کاری۵ مهر ۱۳۹۹ · مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹

کارشناس IT

تجربهٔ کاری کارشناس IT در پرشین سازه — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).

۱.۰· کارشناس IT

من تجربه ۴ سال کار کردن در این شرکت رو دارم ، شرکت مشکلات جدی زیادی داره میشه از مهم ترین هاش مدیریت ضعیف ، عدم پرداخت به موقع حقوق ، اختلاف حقوق بیش از حد کارمندان هم سطح اشاره کرد. ساعت کاری زیادی داره و اکثر روزها مجبور هستید بیشتر از تایم معمول بمونید . البته همه واحد هاش بد نیستن و مدیر واحد فنی فوق العاده به پرسنلش اهمیت میده

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰