ویکی‌تجربهجستجو
پرگاس طب
تجربهٔ کاری

مهندس

تجربهٔ کاری مهندس در پرگاس طب — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مهندس

تجربه کاری من در شرکت پرگاس طب بسیار منفی بود. من تا تیر ۱۴۰۲ در این مجموعه مشغول به کار بودم و دلیل قطع همکاری من و تیمم، عدم پرداخت حقوق به مدت حدود ۵ ماه بود. خروج ما کاملاً جمعی و اعتراضی انجام شد، اما متأسفانه بعد از آن، مدیریت مجموعه تلاش کرد این موضوع را به‌صورت «اخراج» جلوه دهد که با واقعیت تطابق ندارد. نکته مهم‌تر این است که پس از این اتفاق، برخی از همکاران با بازگشت به مجموعه، واقعیت خروج اعتراضی را انکار کردند و حتی اعلام کردند که در این موضوع نقشی نداشته‌اند یا در مرخصی بوده‌اند. این رفتار باعث شد مسئولیت اعتراض به‌نادرستی فقط به گردن عده‌ای دیگر انداخته شود و فضای ناسالم‌تری شکل بگیرد. همچنین عملکرد مدیریت اداری و منابع انسانی کاملاً غیرحرفه‌ای بود. برخوردها تبعیض‌آمیز بود و حمایت و توجه صرفاً متوجه عده‌ای خاص می‌شد، نه شایستگی و زحمت نیروها. این واحد به‌جای دفاع از حقوق کارکنان، بیشتر در جهت رضایت مدیران ارشد عمل می‌کرد و متأسفانه قدردان نیروی انسانی خود نبود. در این شرکت، حقوق کارکنان اولویت ندارد، مزایای مشخصی وجود ندارد و مدیریت پاسخگوی تعهدات مالی خود نیست. توصیه می‌کنم قبل از هرگونه همکاری، حتماً درباره سابقه پرداخت حقوق، تعهدات مالی و فضای مدیریتی این مجموعه به‌دقت تحقیق کنید.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پرگاس طب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

کار توی پرگاس از اون تصمیماتی هست که تا آخر عمرتون بابتش پشیمون هستین. به جرات میگم هییییچ مزایایی نداره ، اما تا دلت بخواد معایب داره که یک تعدادیش رو مینویسم -دیرکرد پرداخت حقوق تا 3 ماه -پرداخت بیمه با حقوق اداره کار -امضای قرارداد با حقوق اداره کار و نه حقوق اصلی شما -حقوق پایین به نسبت بقیه شرکت‌ها -برخورد فاجعه بار منابع انسانی بخصوص مدیریت منابع انسانی -سفته سنگین برای شروع کار -رد نکردن لیست بیمه تکمیلی تا اولین استفاده اما کسر هزینش از حقوق (بالا کشیدن سهم بیمه تکمیلی شما) -نداشتن شرح شغلی و بیکاری دائمی در شرکت (اگر دنبال بیکاری هستین خوبه) -مدیرعاملی که در همه چیز دخالت میکنه و مشکل میکرومنیجمنت داره -نبود هیچ امکانات رفاهی در شرکت -نگه داشتن حقوق آخر و سفته‌ها بعد از پایان کار تا چندین ماه -سنوات و عیدی حداقلی و با حقوق پایه نه حقوق خودتون -ساعت کاری بیشتر از مصوب اداره کار در کل شرکت مناسب افرادی هست که عزت نفسی ندارن یا میخوان بابت بیکاری پول در بیارن و با ضایع شدن حق و حقوقشون مشکلی ندارن

پرگاس طب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار
۳.۰
حسابدار

حقوق نمیدن کار میکشن فقط برای دخترا شل مغز مناسبه مثل بقیه که موندن اون جا یه عده بیسواد فقط خودشون خوشگلاسیون کنن برن لوندی دلبری برای مدیر که حقوق بده

پرگاس طب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

یکی از بدترین شرکتهای ایرانه تا حالا وضع حقوقو اینجوری ندیدم سه ماه عقب فقط ازت کار میکشن ولی پول خبری نیست هیچ مزایایی هم نداره نه ناهار نه وام نه حقوق درست هیچی

پرگاس طب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·UI Designer
۱.۰
UI Designer

من برای مصاحبه پوزیشن UI/UX رفتم.ساعت 4 قرار داشتیم وقتی رسیدم بهم فرم دادن با یه سری سوالات هوش و ... یه ربع طول کشید پرش کردم به نگهبانشون گفتم که اطلاع بدن.اطلاع دادن گفتن یکم دیگ خبر میکنن که برم داخل جلسه.هرچی منتظر موندم خبری نشد حدود ساعت 5 و 5 دقیقه بود دیگه کلافه شدم و بلند شدم رفتم.واقعا فاجعس منابع انسانی شرکت نتونه یه قرار تنظیم کنه.از همین بی نظمیشون مشخصه چه خبره تو شرکت.خوشحالم که نرفتم با توجه به فیدبک هایی ک میبینم

پرگاس طب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

وضعه بد اقتصادی یه طرف وضعه حقوقه اینجام یه طرف مدیری که اصلا براش پرسنلش اهمیتی نداره واقعا متاسفم که وقتتونو اونجا تلف میکنین و میمونین باید خیلی شرایطه مالیت خوب باشه که اونجا مونده باشی

پرگاس طب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحقیق توسعه و بازرگانی
۱.۰
تحقیق توسعه و بازرگانی

تحقیق توسعه به شدت بی سواد و بی تجربه و قسمت دارو و مدیکال در انزوای کامل بخاطر تصمیمات نابخردانه مدیریت کار کردن در این شرکت تلف کردن عمر، کسی که سواد دارد قطعا در این شرکت کار نمی کند و کسانی که جایی ندارند اینجا می مانند. قراردادها هم شش ماهه و یکساله است و حقوق ها خیلی دیرکرد دارد البته برای بعضی ها زودتر دوست دارم زودتر بیام بیرون از این شرکت