Front end
تجربهٔ کاری Front end در پونیشا — امتیاز ۲.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).
نکات مثبت کار کردن در پونیشا مدیریت بسیار خوب و احترام به نظر همه کارمندانه. در واقع مدیریت در این مجموعه به مثابه یه شخص که همیشه در اتاقشه و منشی داره و اینا نیست و درواقع پا به پای کارمندا کار رو پیش میبره. فرهنگ کاری و درک متقابل هم بسیار خوبه. ساعت کاری خوبی داره نه زیاده نه کم. و مهم تر از همه اینا تجربه کاری بسیار خوبیه که تو این شرکت کار کنین چیزای خیلی زیادی یاد میگیرین و برای آینده کاریتون بسیار با ارزشه. تیم پونیشا کوچیکه ولی با همین تیم کوچیک سعی میکنن کارارو پیش ببرن. رفتار و اخلاق هم بسیار خوبه. از مشکلات پونیشا باید بگم که تیم فنی کمی کوچیکه و کمی نیاز داره که هزینه بشه و افراد بیشتری رو استخدام کنه مخصوصا افراد باتجربه تر. مدیر فنی برخی اوقات در دسترس نیست که میتونه مشکل ساز باشه. و مکان دفتر با اینکه خیلی با صفاس یکم از شهر دوره.