ویکی‌تجربهجستجو
پیتزا سیب 360
تجربهٔ کاری

کارمند

تجربهٔ کاری کارمند در پیتزا سیب 360 — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· کارمند

تحربه کاری اول خوبی بود من باز هم پیشنهاد میدم برای دوستانی که دنبال کار برای جای اول هستند عااااااالیه ولی باز هم دنبال جا باشیییییییییییییییییییییییییییییییییید

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

پیتزا سیب 360
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت تحت عنوان هلدینگ SYBT کار میکنه و برندهای سیب 360 و راسپر تا الان جز زیر محموعه این هلدینگ هست شرکت بسیار بی برنامه و بی ثبات هست در طول شش ماه 3 تا مدیر عامل عوض میکنه ، برای کار بیش از 6 ماه تو این شرکت دل نبندید امنیت شغلی صفر هست چون تصمیم ها بی ثبات هست مشکل اصلی هم مالک اصلی شرکت یامدیر عامل اصلی شرکت هست هیچ برنامه ای برای نگهداشت نیروها ِ نگهداشت شعبه ها، یا توسعه انها نداره