تجربهٔ کاری۱۰ اسفند ۱۳۹۸ · اسفند ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۸
مهندس نرم افزار
تجربهٔ کاری مهندس نرم افزار در پیمان پردازش نیام — امتیاز ۵.۰ از ۵ (اسفند ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۸).
7سال سابقه کاری دارم و شرکت پیمان پردازش نیام، دومین شرکتی هست که من در آن مشغول به کار شده ام و نسبت به شرکت قبلی که کار میکردم، کاملا از این شرکت راضی هستم . متناسب به مسئولیت و حجم کاریم حقوق میگیرم. استرس و فشار کاری ندارم. برخورد و رفتار مدیرعامل کاملا مودبانه هست و تا به الان هیچ بی ادبی و بی احترامی به من نشده است. شرکت تمام تلاشش را بابت پرداخت حقوق به موقع می کند و میتوانم بگویم دلسوز کارمندان خود هستند.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰