کارشناس بازرگانی
تجربهٔ کاری کارشناس بازرگانی در پیوند ترابر آسیا — امتیاز ۳.۰ از ۵.
باورتون نمیشه چه جهنمیه😂 برا خودشون جمهوری اسلامی کوچیک درست کردن تو شرکت کلا ی یخچال مجردی با یه طبقه برای ده دوازده نفر تو شرکت هست که شما اجازه نداری تو اون طبقه غذاتو بذاری!!! غذای رعیت نمیتونه پیش غذای ارباب شرکت باشه و شما غذاتو تو جا میوه ای باید بذاری😂 ساعت ناهار خانم ها و آقایون متفاوته و با اینکه تعداد خانم ها پنج برابره ولی مدت زمان تایم ناهار برای چه خانم چه آقا یک ساعته! آقای ب فرمودند که چون ایران ظرفیت نداره باید با حجاب اجباری سرکار باشید با مانتو و شلوار! ضمنا تو قراردادش ذکر شده اجازه ارسال استیکر تو گروه های واتسپی شرکت رو ندارید😂😂😂😂 تمام هفته در هر ساعت شبانه روز باید پاسخگوی مشتری و شرکت باشید در غیر این صورت آقای ب ناراحت میشه! جدای تمام اینها شرکت هیچ سورس مشتری ای نداره و کاملا مشخصه که خدایی نکرده وارد این شرکت بشید کار ده نفر ادمو باید کنید