تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در چارتکس — امتیاز ۱.۰ از ۵ (فروردین ۱۳۹۷ تا فروردین ۱۳۹۸).
ملاقات های بی مورد تیم فنی با مشتری ها / شرکت مریضی هستش به همه چیت گیر میدن تو همه چی دخالت میکنن حتی زندگی شخصی کافی مرخصی بخواهی باید برای مدیران توضیح بدی برای چی و چه کاری !!! / عدم تایید و پرداخت اضافه کارها به بهانه های مختلف. ( به عنوان مثال بسته نشدن کارها) / قوانین مسخره داخل سازمانی که هر وقت مدیریت تصمیم بگیره تغییر پیدا میکنه / تلفن ت زنگ بخوره حق جواب دادن نداری چون مدیر عامل پول میده و این تایم حرف میزنی از دید مدیر عامل حروم / قانوسخره بعدی توی ساعت کاری حق نداره برای خودت بری بیرون چیزی بخری باید التماس مدیر برنامه ریزی شرکت یا آبدارچی کنی برات بره خرید کنه / غذا داخل خود شرکت پخته میشه و اگه دلت نخواد یا باید گرسنه بمونی و یا باید از خونه غذا بیاری !!!! / در ماه یه روز حق خرید غذا از بیرون داری و اون اگر منشی مدیر عامل حال شو داشت پول شو از شرکت حساب میکنه و بعد از حقوق ت کم میشه اون حقوقی که با چند ماه تاخیر / ولی تنها امتیاز مثبت ش بودن در کنار آدم های فنی با دانش بالاست که توی هر زمینه کاری و غیر کاری راهنمایی ت میکنند
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
zzzzz شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
b شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
c شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
d شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر
شرکت دانش بنیان خوب با مدیریت مهربان و دلسوز یه مدت از سال 97 الی 99 با مدیرعامل ضعیف شرکت بی نظم شده بود ولی اکنون بسیار خوب و متحد هستن و پایه حقوق پرسنل فنی بالا و به موقع هست
این شرکت مدیرای دمدمی مزاجی داره که هر روز تصمیماتشون رو تغییر میدن و وقتی پروژه شکست خورد تمام تقصیر رو متوجه کارمندها میدونن. مدیرای میانی هم مدت زیادی دووم نمیارن و مرتب شاهد تغییر مدیریت هستیم. پرداختی ها چند ماه تاخیر داره و بعد از قطع همکاری بیشتر حقوقتون رو پرداخت نمیکنن چون توی قرارداد مبلغ پایه اداره کار مینویسن.