ویکی‌تجربهجستجو
چارتکس
تجربهٔ کاری۱۴ اسفند ۱۳۹۸ · فروردین ۱۳۹۷ تا فروردین ۱۳۹۸

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در چارتکس — امتیاز ۱.۰ از ۵ (فروردین ۱۳۹۷ تا فروردین ۱۳۹۸).

۱.۰· تخصص مخفی

سلام فقط میتونم بگم اگر با این شرکت همکاری داشته باشید میتونید توی هر شرایطی کار کنید. حیف وقتی که برای بررسی این شرکت گذاشته بشه!

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

چارتکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·zzzzz
۱.۰
zzzzz

zzzzz شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر

چارتکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

b شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر

چارتکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۳.۰
برنامه نویس

c شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر

چارتکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۳.۰
برنامه نویس

d شرکت دانش بنیان چارتکس ، اولین سایت در زمینه گردشگری که تمام نیازات کارفرمایان و مسافرین را برآورده می کند. موادری شامل بلیط (هواپیما . قطار . اتوبوس ) . هتل ( داخلی و خارجی ) . تور ( داخلی و خارجی ) و تمام خدمات دیگر

چارتکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فنی
۳.۰
فنی

شرکت دانش بنیان خوب با مدیریت مهربان و دلسوز یه مدت از سال 97 الی 99 با مدیرعامل ضعیف شرکت بی نظم شده بود ولی اکنون بسیار خوب و متحد هستن و پایه حقوق پرسنل فنی بالا و به موقع هست

چارتکس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت مدیرای دمدمی مزاجی داره که هر روز تصمیماتشون رو تغییر میدن و وقتی پروژه شکست خورد تمام تقصیر رو متوجه کارمندها می‌دونن. مدیرای میانی هم مدت زیادی دووم نمیارن و مرتب شاهد تغییر مدیریت هستیم. پرداختی ها چند ماه تاخیر داره و بعد از قطع همکاری بیشتر حقوقتون رو پرداخت نمی‌کنن چون توی قرارداد مبلغ پایه اداره کار می‌نویسن.