تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در کارآفرینان توسعه میهن — امتیاز ۱.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).
یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. ۱. کارشون غیر قانونی هست و به همین خاطر قراردادی هم که میبندن غیرقانونی هست و حتی یک نسخه از قرارداد رو بهتون نمیدن با اینکه حق طبیعی شماست. ۲. اگر داخل امور شرکت ها بررسی کنید متوجه میشین که شرکت توسعه میهن خیلی وقت هست که لغو شده و الان با عنوان شرکت آذرسام سپاهان دارن فعالیت میکنن که محل ثبت ربطی به محل فعالیت نداره. ۳. ابتدای کار از شما سفته دریافت میکنن و ۳ ماه بعد از پایان کار برمیگردونن و توی این مدت به طرق مختلفی تلاش به اذیت کردن و تهدید به اجرا گذاشتن سفته میکنن. ۴. اول باهاتون خوب برخورد میکنن و بعد از مدتی رفتارها بشدت زننده و بد میشه و با توهین باهاتون رفتار میکنن. ۵. از شما انتظار دارند بیشتر از وظیفه تعیین شده کار کنید. ۶. به مسائل شخصی شما دخالت میکنن. ۷. حقوق و مزایا رو در پایان کار بطور کامل پرداخت نمیکنند و قوانین و بهانه های من در بیاری می گویند. ۸. اصلا فرهنگی وجود نداره! چه برسه به اینکه فرهنگ بد باشه. در نهایت باید بگم متاسفم بابت مدتی که باهاشون همکاری داشتم. این ها سه برادر هستند که اون شخصی که در ایران حضور داره و شما رو استخدام میکنه حتی بطور تخصصی هیچ اطلاعی از وظایف و مراحل تولید برنامه نمیدونه چه برسه به مدیریت مجموعه.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
واقعا شرکت بدی بود سه برادر اینجا رو اداره میکنند و انگار برده داری میکنند رفتار یکیشون مخصوصا بینهایت زشت و ناپسنده و بی تربیت هست مخصوصا با خانم ها شوخی های بد میکند واقعا از این که وقتم رو در این شرکت تلف کردم پشیمانم
این شرکت اولا قرارداد یک ماهه میبنده بعدش هم میگه کار ما بیزینس هست و شما توی سود و ضرر شریکید در صورتی که کارمند نباید در ضرر شریک باشه و بی نهایت سخت گیر حتی اگر به اطراف نگاه کنی میگویند چرا داری به اطراف نگاه میکنی انتظار دارند از ساعت 9 تا 6 عصر بکوب بشینی پای سیستمت واقعا فاجعست