ویکی‌تجربهجستجو
کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری

سئو کار

تجربهٔ کاری سئو کار در کانون تابان شهر — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· سئو کار

امروز حیلی اتفاقی این سایت رو دیدم و نظرات دوستان برام جالب بود فقط این رو میتونم بگم که ای کاش افرادی که نظر ثبت میکنند احراز می شدند. من در تابان شهر ۳ سال کار کردم بعضی از همکاران مثل هر شرکت دیگری ثابت بودند بعضی از همکاران اخراج میشدند که خوب مهمولا تفکرات سمی داشتند یک دوستی تازه به ما اضافه شد و روز دوم کاری داشت به بقیه ایراد میگرفت و میگفت بریم یا جای دیگه کار کنید و این حرفای آدم های سمی بعد از ۱۵ دقیقه (نمیدونم از کجا) مدیریت اقای قاضی اومد توی اتاق و گفت دوست عزیز وسایل رو جمع کنید و تشریف ببرید. خوب به نظر من بهترین کار ممکن بود. حالا به نظر شما این آدن چه نظری میتونه داشته باشه؟؟؟؟ مشخصه در این شرکت بله ***** هست کارش رو انجام میده خیلی وقت ها هم جریمه میشه از همه بیشتر کار میکنه و از همه دقیق تر هست روز های خوب و بد هم در شرکت هست در هر صورت فکر میکنم که باید دقیق تر به موضوع نگاه کنیم. تابان شهر یک سری مزایای خوب داره و یک سری مزایای بد ولی در کل من از همکاری با تابان شهر خیلی خوشحال بودم و خاطرات خوبی ازش دارم تازه روزی هم که از شرکت داشتم میرفتم از من قدر دانی کردند و مدیریت یک هدیه هم از سمت شرکت به من دادند و تا الان تجربه کار در ۲ شرکت دیگه رو هم داشتم و باز هم یک سری مزایای خوبی داره اینجا که تابان شهر نداشت و برعکس باز هم یک سری مواری رو نداره که در تابان شهر وجود داشت و خوب بود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·******
۱.۰
******

سلام به همگی که توی تابان زجر کشیدن با لحن خودت مینویسم تا زبون همو بفهمیم. اول از همه میخواستم درباره ریز جزئیات مثل سوالای مسخره استخدام تا چک نکردن رزومه بنویسم ممنون از دوستان که کامل و جامع نوشتن و حتی ذره ای از این اتفاقات اشتباه نیست و همه اتفاق افتاده اگه ****** نمیاد بزنه زیر این به قول خودش اون ۲۰ نفر توی مجموعش شاهدن. البته که ۳ نفر کارمند فقط تو اون مجموعه بیشتر از یه سال هستن بقیه نهایت ۶ تا ۷ ماه سابقه دارن. مشکل کامنتای مثبت چیه؟ الان بهت میگم تا دفعه بعد درستشون کنی . اول از این که لحن و بی سوادیت از شروع صحبت هات میزنه تو چشم و لفظ هایی که استفاده میکنی تکراریه مثل   و این قبیل حرفا حداقل بده یکی از اون کارمندهایی که اونجان بنویسن تا کمی فرق داشته باشه. چیز دیگه ای که میخوام بگم اینه که ****** به عنوان یه مدیر فقط چیز هایی که تو فیلما دیده رو اجرایی میکنه و ذره ای دانش درباره مدیریت یک مجموعه و مدیر بودن نداره. عشق مدیریت داره علمشو نداره. این شخص حتی تحصیلات دانشگاهیم نداره تنها روشش اینه که بزنیم تو سر کار آموز تا برامون شاخ نشه. عین جمله خودت بود خوب گفتم؟ راستی درباره این که هر کی کامنت مثبت گذاشته مهاجرت کرده حداقل یه معرفی نشونه ای چیزی بده که بدونیم یا بگو چی یاد گرفتی از تابان که ما ندیدیم!!!شاید ماهم باهاش بریم مهاجرت کنیم. خدا شاهده یجوری نوشتن مهاجرت اسم تابانو باید بذاریم کانون مهاجرتی تابان. مشکل این شرکت فقط ****** نیست مشکل این شرکت از پایه ست که معایبش با اختلاف به مزایاش می‌چربه و از مزایاشم فقط میتونم چایی نامحدودشونو بگم که خیلی جاها ندارن و پارک جلوی شرکت که اونم دست خودشون نبوده. راستی نوشته بودی چرا معرفی نمیکنید، چون میدونید چه گندی دارید تو اون شرکت میزنید که تو قراردادتون یک بند هست که تا یک سال اگه کامنت منفی بذارید پیگرد قانونی و سفته هاتونو اجرا میذاریم و از این حرفا. کم درباره قراردادتون نوشته بودن، قراردادی که ذره ای شرکت مسئولیت نداره در صورت کوچکترین اتفاق این مشکل یا گردن کارمنده یا گردن ارباب رجوع و افرادی که پروژه هاشون دست این شرکته. شرکتی که خوب کار می‌کنه نگران کامنتای منفیش نیست و با کیفیت کارش به قول خودت کامنت های منفیو جواب میده. تو حتی سواد نداری دو تا کامنت مثبت متفاوت بذاری از بروکراسی و بارعلمی حرف میزنی؟! یادت رفته توی سایتاتون چه گندایی میزدین که کارفرما به قول خودتون چیزی بارش نبود صداش در میومد. یا از قالبای آمادتون بگم؟ میدونی چی از همه خنده دار تره و همیشه ازش میترسی، این که نمیتونی سایت خودتو اونقدر تغییر بدی و کوچیکترین دستی که میزنی بهش بکاپ سایتو میاری بالا و ادعای سئو و طراحی سایتم داری. مثل اون دوستان نیستم که بگم اینا نظر منفی نیست و انتقاده اتفاقا نظر منفیه و تجره بد کاری که باقی دوستان اشتباه نکنن. دوستایی که بهترین سالای عمرشونو تو تابان داشتن تو قرارداد چیزی درباره کامنت خوب ننوشته بود خودتونو معرفی کنید ****** هم دلش تنگ شده. راستی برای فروش محصولات سایتشون وقتی یه کارفرمایی میبینن که زیاد چیزی در این باره نمیدونه قیمتاشونو عوض میکنن یک محصول ۵۰۰ هزار تومنی سایتو ۵ ملیون تومن میفروشن . در کل اگه سلامت روانتون و وقتتون مهمه سمت این شرکت نرید چون ذره ای بار علمی و کاری شما رو زیاد نمیکنه حتی بنظرم توی رزومتون میتونه یه نمره منفی باشه. ***** ۳ تا کتاب مدیریتی از تحصیلات آکادمیک مطالعه کردی نام ببر من قول میدم از این به بعد بگم تو بهترین مدیری. ناراحتم نکن خودتو جواب ندی سنگین تری چون همه میدونن چخبره . یا حق

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموزی تا استخدام
۵.۰
کارآموزی تا استخدام

اگر قرار هست که در یک فرایند کارآموزی قرار بگیری مسیر جذاب و پر چالشی رو خواهید داشت که به نظر من این مسیر یکی از اصلی ترین و مهم ترین مسیر هایی خواهد بود که در پیش رو خواهی داشت به دلیل این که قرار هست شخصیت کاری و حرفه ای تو در این مسیر شکل بگیره و قرار هست وارد تیمی بشی که حرفه ای رفتار میکنه و شما قطعا تجربه این محیط رو نداری و باید کلی چیز ها جدید یاد بگیری پس خیلی مهم هست که وار تیمی بشی که تیم حرفه ای و کار بلدی باشه من در این مسیر تابان شهر رو انتخاب کردم بریم برای برسی این راه. من در این دوره که ۶ ماه طول کشید به عنوان سئو کار وارد شدم و روز های خوب، سخت،‌پر استرس، خوشحالی، ناراحتی و ... تجربه کردم که نتیجت ساختم منی شد که الان هستم. مصالحبه اولیه: در مصاحبه اولیه با استرس سوالاتی پرسیده میشد خوب سبک سوالات اول در زمینه تجریه میزان تجربه و دانش اولیه بود نه طوری بود که توقع این باشه که بلد بوده باشم و نه طوری بود که اصلا بدون هیچ دانشی وارد شده باشم و خوب و درست هم بود چون به نظر من وقتی کسی قرار هست وارد کارآموزی شود همانطور که از اسمش مشخص هست قرار هست در کاری که در مورد دانش داری تجربه کسب کنی پس نباید با دید آموزشگاه وارد بشی پس توصیه میکنم برای هر کاری قبل از ورود به دوره کارآموزی کلی مطالعه و دوره آموزشی و ... کسب کنید. خوب خیلی دور نشیم بعد از مصالبه اولیه یک روز چالش برای من در نظر گرفتند بیشتر در این یک روز میخواستند که من با محیط و همکاران و روابط آشنا بشم و همکارن نیز با من و تسک هایی به من میدادند که یه چیز هایی در موردش میدونستم ولی از من میخواستند که برم و در موردش تحقیق و مطاله کنم و در نهایت به مدیر و سرپرست نتیجه تحلیل و تحقیق رو بدم در این گام در نظر داشتند که روش های سرچ و تحلیل موضوع رو در من ببینند اجازه سوال پرسیدن هم نداشتم خوب اینجا متوجه شود که دارن روش تحلیل و تحقیق رو سنجش میکنند خوب من در این مورد تجریه داشتم و خیلی خوب تونستم به نتیجه های ناقص ولی خوبی برسم و در پایان روز اعلام کردند که میتونم وارد تیم بشم. شروع مسیر و دوره کارآموزی سه ماهه در این مسیر روز اول مدیرم برای من مشخص کرد که چه گام ها و قدم هایی رو باید برای پیشرفتم بردارم خوب فکر میکردم که قرار هست کار بزرگی انجام بدم ولی خیلی زود متوجه شدم که در یکی دو ماه اول کار هایی که میتونم انجام بدم کارهایی نیست که بتونم وزنه ای رو برای شرکت بردارم پس فقط میتونم در کنار تیم بخش هایی کوچگی رو با اشتباه و بدون خیلی کند انجام بدم راستش نه کسی توقع بیش از این رو از من داشت و خودم هم نسبت که این توقع اگاه شدم. چون وقتی قراره استخدام بشی که نتونی خدمت و زمانی که داری کاری رو انجام میدی رو بتونی ارائه بدی نه این که فقط با گروندن وقت توقع درآمد داشته باشیم غیر از این همیشه در یک جا بدون رشد خواهیم ماند. بعد از گذشت حدود ۵۰ روز تلاش مطالعه چند اتفاق خیلی خوب برای من افتاد فکر میکنم تازه متوجه شدم که اثر دانینگ دارم خارج میشم و اتفاق دوم خوب این بود که در مسیری که شرکت برای من تعیین میکرد من رو مجبور به مصالعه و تحلیل در منابعی میکرد که میداد یعنی من رو مجبور میکرد که برم دنبال سوالم خوب هم وقت داشتم و هم کسی من رو تحت فشار برای نتیج نمیذاشت و من در مسیر که پیش میرفتم به موارد دیگری برمیخوردم بعد میدیم برای به دست آوردن جواب یک سوال کلی مباحث دیگه رو هم باهاش آشنا میشدم و یاد میگرفتم و این اتفاق خیلی برای رشد و پشرفت من کمک کرد جوری که دیگه روم موند همیشه ترجیج میدم به بجای سوال پرسیدم تحقیق کنم و همیشه انقدی منابع خوبی هست که اگر زبان انگلیسی خوبی داشته باشی کاملا بی نیاز خوای بود. ترس از خارج شدن از تیم: یکی از نگرانی هایی که همیشه در طول مسیر داشتم این بود که از تیم خارج بشم راستش برای چند همکار من این افاق افتاد یا خود فرد از تیم خارج میشد و یا از این اخراج میشد. خب روز اول حس خیلی بدی داشتم و نگران بودم ولی بعد از گذشت مدتی متوجه یه موضوعی شدم اون هم این که وجود یک تفکر سمی در تیم بسیار میتونه خطر ناک باشه یعنی فردی که به جای این که دنبال توسعه فردی باشه مثل ادارات دولتی ما فقط دنبال این هست که از زیر کار در بره حس کنه بقیه دارن حقش رو میخورن پس باید کم کاری کنم دیر برم قر بزنم ناراضی باشم شکایت کنم وای ی ی ی خیلی کلافه کننده میشه محیط و بعد دیدم که خروج این آدم ها از سیستم یا به اختیار مدیریت (اخراج) یا به اخیار خودش بهترین اتفاقی هست که میتونه بیفته پس نگرانی و ترسم کمتر شد و متوجه شدم که بهترین چیزی که میتونی در یک سیستم از خودت داشته باشی این هست که برای توسعه فردی و خروجی کار معنی دار تلاش کنی و در این صورت تمام تیم برای این که تورو در سیستم نگهدارند تلاش میکنند و خودت هم با حس خیلی خوبی در روند کار درست در سیستم حس خوبی داری و اینجوری میتونی یک محیط کاری خیلی خوب و رو به رشد رو تجربه کنی. یه روز یادم میاد که یه نیرویی که داشت در زمان نهای فقط ار همکاران و در دیوار ایراد میگرفت بهش گفتم که خوب وقتی دوست نداری چرا داری کار میکنی و اون گفت خوب مجبورد پرسیدم چرا مجبوری گفت خوب باید یه کاری بکنم اصلا متوجه نشدم که داره چی میگه و دو روز بعد این دوست عزیز از سیستم حذف شد (از سمت مدیر اخراج شد) که اطمینان دارم تا زمانی که دید گاه و تفکر خودش رو تغییر نده در هر جایی هم کار کنه همینطور سمی و ناراحت خواهد بود پس بیایید در زندگی و کار سمی نباشیم. ورود به مرحله حرفه ای کار و استخدام: خوب بعد از گذشت ۹۰ روز کاری بسیار پر زحمت و پر تلاش خودم و همکارانم و مدیرم یک روز مدیر بخش به همکاران اعلام کرد که از امروز من استخدام شدم و وارد مرحله کاری شدم خوب اون روز قراداد کاریم رو بستم و برای همکاران شیرنی گرفتم و خلاصه حس خوبی داشتم روز خوبی بود ولی یک اتفاق متفاوتی از اون رو افتاد از اون روز فشار کاری و استرسم کمی بیشتر بود چون دیگه پروژه های کاری واقعی و مسئولیت های بیشتری رو داشتم دیگه از این که برای هر کاری کلی تایم مطالعه و فرصت داشته باشم خبری نبود و از من مدیر فقط خروجی با کیفیتی رو میخواست در چند هفته اول احساس خستگی کردم ولی یه روز با خودم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که من داریم در این شرکت کار میکنم و دارم حقوق میگیرم و به صورت رسمی مسئولیت های اجرایی دارم خوب پس دارن بابت خروجی کاری من به من پول میدن نه برای مطالعه و تحقیق و توسعه فردی پس باید در زمان مناسب کار مناسبی رو انجام بدم کمی استرسم کمتر شد البته اشتباهاتی هم داشتم که که یکی خیلی بد بود کلی زحمت های همکارام رو هم خراب کردم برای این اشتباهی هم که داشتم جریمه ناچیزی شدم البته اشتباه من خیلی بدتر و بیشتر از جریمه ای بود که شدم ولی بلخره جریمه خودش درد داشت ولی برای چند اشتباه دیگم تذکر گرفتم و کاملا به حق و درست بود برای این به این موضوع دارم می پردازم که یک چیزی رو باید بدونیم اگر قرار هست که در کار موفق باشید در هرجایی که کار میکنید چه تابان شهر چه بزرگترین شرکت نرم افزاری و استارت اپی که فکر میکنید یک چیز رو باید بدونیم ما در این سمت یک جایگاه داریم و یک مسئولیت برای همین هست که میبینیم وقتی مترویی در چین تاخیر داره مدیرت و یا وزیر میاد از مردم عذر خواهی میکنه چون میگه من مسئولی این هستم که این کار به درستی انجام بشه چه با تشویق یا چه با تنبیه مهم این هست که باید درست انجام بشه اگر هم اشکاری پیش بیاد به جای این که گردم بقیه بندازه مسئولیت اول رو خودش به عهده میگیره این چیزی هست که ما باید یاد بگیریم در غیر این صورت مثل خیلی از مسئولینی میشیم که هر روز داریم میبینیم و نتیجه های بدش رو هم داریم به دوش میکشیم پس از عذر خواهی از تنبیه نترسیم و ابزاری برای توسعه دانش فردی خودمون ببیمیم حداقل من این طور یاد گرفتم و هر دارم کلی به تجربیات خودم می افزایم و رشد میکنم این چیزی بود که با سختی و تلاش در تابان شهر یاد گرفتم الان که دارم به کل این مسیر نگاه میکنم اول از خودم و دوم از همکارانم تشکر میکنم که از منی که روز اول هیچ چیز رو نمیدونستم یه ادمی تبدیل شدم که با روز اولم خیلی فرق دارم و این اطمینان رو هم دارم که باز خیلی جا برای رشد و پیشرفتم دارم. ممنونم از همگی

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

محیط کاری سمی مدیریت ضعیف قرارداد ساعتی حجم کار به شدت زیاد عدم دانش فنی مجموعه مخصوصااااا مدیریت تمامی تیم لید ها هم کم دانش هستن واقعا تو یه سری حوزه ها مثل طراح هم که اصن تیم لیدی وجود نداره امنیت شغلی هم ندارید اصلا اگه ازتون خوشش نیاد یعنی با ظاهرتون حال نکنن اخراج میکنن خلاصه که پیشنهاد نمیکنم.

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

فقط میتونم بگم کار کردن توی این شرکت جز تلف کردن وقت هیچ چیز دیگه ای نیست اگه آیندتون براتون مهمه خرابش نکنید هیچ چیزی سر جاش نیست هیچ مزایایی ندارین و با شیرین بازی و عنوان کردن این که ما خیلی خفنیم شمارو تحت تاثیر قرار میدن خلاصه گولشونو نخورین

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سئو و طراح سایت
۱.۰
سئو و طراح سایت

این شرکت تنها از کارمندان سو استفاده میکنه توصیه اولم اگر برای کارآموزی یا کار اینجا رفتید همین الان استعفا بدید ! 1. کارآموزی: اول از همه به مدت 3-4 ماه به اسم کارآموزی از شما بردگی میکشه توی این مدت به دنبال کوچک ترین ایراد از شما میگیردن تا کار آموزی شما را بیشتر کنن و جریمه بشید تا بیشتر مجانی براشون کار کنید (خیلی عادیه تا 30 روز حتی اضافه کنن به کارآموزی افراد ) دقت کنین توی قرارداد هاشون حتی نوشتن که بعد کارآموزی مجبور نیستن شما را استخدام کنن یعنی مورد هایی دیدم که با جریمه و غیره 4 ماه از فردی بیگاری کشیدند و در آخر ردش کردن و کارآموز جدید اوردن تا کارمند مجانی داشته باشند ! 2. استخدام : حالا اگر ادم سخت کوش و ساده ای باشید و هر روز حدقل 1 تا 3 ساعت اضافه کاری وایستید کار چند نفر رو بتونین انجام بدید شاید استخدامتون کنن . که در این صورت کمترین حقوق ممکن رو باز هم بهتون میدن اون هم بصورت ساعتی ! یعنی اگر ماه سه یا چهار روز تعطیل رسمی داشته باشه از حقوق شما کم میشه (حتی ماه هایی تا 4 میلیون کم میشه ) به همین علت ماه فروردین فقط نصف پایه حقوق رو میگیرید مثلا اگر 6 تومن میدن به شما فروردین حقوق شما 3 میلیون تومان هست ! از طرفی هیچ عیدی و مزایایی در این شرکت وجود نداره از طرفی حقوق هر ماه رو 15 ام ماه بعدی بهتون میدن و یعنی شب عید شما نه تنها عیدی ندارید بلکه حقوق اسفند ماه رو 25 فروردین به شما می دن و تو این ماه شرکت از 5 ام باز میشه و بابت مرخصی هم شمارو بازخواست میکنن استراتژی اونها تو این شرکت بر پایه تحقیر افراد هست حتی بعد استخدام هم اونها سعی میکنن شما رو تحقیر کنن در حالی که تمام مدیر های این شرکت کاملا بی سواد هستند و برخی حتی دانشگاه و مدرسه هم نرفتند اما به وضوح حتی خودشون میگن که باید بزنی تو سر کسایی که زیر دست تو کار میکنن تا اون شخص فکر کنه تو خیلی اطلاعات داری هم اون شخص اعتمادبه نفسشو از دست بده در نتیجه حقوق شمارو زیاد نمیکنن اصلا حتی افرادی که 1.5 سال اونجا کار کردن حقوقشون با حقوق پایه تفاوتی نداره (در حالی که تو مصاحبه میگن هر ماه افازیش حقوق دارید !) تنها افزایش حقوق بعد از سال جدید با اجبار وزارت کار و بیمه هست که به پایه حقوق نزدیک بشن و حقوق پایه سال قبل رو توی سال جدید به شما میدن اون هم با کلی منت ! می گن که ما حقوقتونو میدیم خیلیا نمیدن ! ( خیلی وقته بجای 15 تا 25 ام دیر میشه پرداخت حقوق ها ) تفاوت حقوق دریافتی رو بخوام با بازار کار بررسی کنم مثلا موقعیت شغلی ای که حقوق عرفش الان 12-20 میلیون هست با تجربه کاری رو تنها 5-7 میلیون پرداخت میکنن و گاهی که حس میکنن خیلی برای شرکت مفیدی و بخوان گولت بزنن نهایتا به شما 500 هزار تومن پاداش میدن تا شما رو گول بزنن مسائل مالی به کنار هر سه مدیر این شرکت بشدت ادم های عصبی و بد دهنی هستن و بشدت خشن هستن مدیر مستقیم تیم کارمندا عادت داره داد و فریاد بزنه وسایلو پرت کنه و یا در و بکوبه حتی با نیش و کنایه افراد رو مسخره کنه و اون ها رو با خشونت توبیخ کنه مورد بعدی روابط موجود تو این شرکت هست که فضای شرکت رو تهوع آور کرده ساعات کاری عادی توی این شرکت روزی 9.5 ساعت هست به همراه 5 ساعت پنجشنبه اما نکته اینه که شما همیشه مجبورید اضافه تر کار کنید و با همون حقوق پایه نه حقوقی بالاتر !!! این که 11 حتی 12 ساعت تو روز مجبور شید کار کنید و حتی پنجشنبه هم 8تا 10 ساعت کار چیز کاملا معمولی هست دقت کنین شما هر روز بابت پروژه ها باز جویی میشید در حالی که مدیر تیم و فردی که باهاش تو رابطه هست کل روز در حال خوش بش با هم هستند و یا تو اینستاگرام و یوتیوب دارن میم می بینن حتی با صدای بلند داخل سالن بعد از کل استراحت شمایی که 10 ساعت خالص کار کردید رو توبیخ میکنن که چرا بیشتر کار نکردی ؟ حتی زمانی که شما بلند شید برای سرویس بهداشتی به شما چشم غره میرن ! این رو هم بگم که مدیرای این شرکت همگی باهم نسبت خونی دارند در نتیجه مشکلاتشون از ریشه و از بالا ترین مدیرشون تا کوچیکترین مدیرشون هست اونها از اینکه کارمندا با هم صمیمی شن متنفرن داخل سالن شنود دارن و همه رو چک میکنن و منشی اونجا هم ریز اتفاقات رو براشون جاسوسی میکنه این مشکلات برای فقط کارمندا نیست بلکه اونها سر تک تک کارفرماهایی که بابت انجام پروژه هاشون هزینه دریافت میکنن شیره می مالن و به هر بهونه ای رسما سرشون کلاه میذارن رفتارشون قبل و بعد عقد قرارداد کاملا متفاوت هست و قبل قرارداد کلی به شما قول میدن و در نهایت آشغال تحویل کار فرما میدن نتیجه کلی اینکه داخل این شرکت از افراد بردگی کشیده میشه بدن حقوق یا با حقوق کم باهاشون بد برخورد میکنن اگر میتونستن با شلاق بالای سر کارمندا بودن از طرفی از کارفرما ها پول الکی بدون انجام کار میگیرن بشدت شبیه سیستم کلاهبرداری هست بیشتر تا شرکت فناوری

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تمام وقت
۱.۰
تمام وقت

همینو بگم که همه از اینجا فرار میکنن تو 6 ماه بیشتر از 25 نفر استعفایی داشتن بجز روابط مدیر کسی بیشتر از یک سال نمیتونه تحملشون کنه کلا افراد ثابت نهایتا 7 نفرن اینجا و اعداد 25 و 35 نفری که مینویسن دروغ محظه