ویکی‌تجربهجستجو
کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری۲۹ بهمن ۱۴۰۲

صرفا مصاحبه

تجربهٔ کاری صرفا مصاحبه در کانون تابان شهر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· صرفا مصاحبه

دوستان با درود بهمن سال 99 آگهی گذاشتن برای جذب کار اموز. اقا ما رزومه فرستادیم . داخل آگهیشون نوشته بودن کلا 60 نفر کارآموز میگیریم فضا خیلی رقابتیه فقط اونایی که خوب باشن میمونن و کلا 4 یا 5 نفر نیرو استخدام میکنیم از اون همه ادم. من رفتم تابان شهر برا مصاحبه. تو مصاحبه یکی از اون افراد به اسم س.ق اومد با من مصاحبه کرد و به من گفت شرکت ما تمام پروژه هاش خارجیه و اصلا پروژه داخلی نداریم من برگام ریخت اصن گفتم چقد خفنن اینا چند روز بعدش ز زدن بهم که پاشو بیا تابان شهر. رفتم دیدم اوووووووو چه قلقله ایه 60 نفر آدم اومدن اونجا ما رو بردن زیر زمین ساختمون و ح.ع اومدگفت دونه دونه پاشید خودتونو معرفی کنید . بعدش گفت آره ما 30 درصد پروژه هامون داخلیه و 70 درصد خارجیه ( که با این حرفش دروغ آقای س ق در اومد (حیف کلمه ی آقا برای این بشر)). نگو ما تیم دوم هستیم که 60 نفریم و روز قبلش هم 60 نفر دیگه مث ما رو بردن زیر زمین ساختمون یعنی در کل به 120 نفر اینا زنگ زده بودن . خلاصه اون جلسه ی معرفی مسخره یه ۳ ساعت اینا طول کشید. ح ع بهمون گفت برید یه امضای دیجیتال بسازید زوج کلید عمومیتونو برا ما بفرستید ما بررسی کنیم چه غلطا. بعد گفت برید فیلم لینوکس جادی رو ببینید یاد بگیرید اینارو لازم داریم . همه پرسیدن خب آقای ع کارآموزی به چه شکله ایشون گفت توی تلگرام خبرتون میکنیم . خلاصه یه دو سه روزی گذشت دیدیم یه لینک اومده که برای گوگل هستش یه چیزی تو مایه های اینکه استاد سوال بپرسه و دانشجو ها برن جواب بدن . اونجا همه جواب همدیگه رو میدیدن و خیلی مسخره بود این بود فضای رقابتیشون . باورتون میشه اولین سوالی که ح ع پرسیده بود این بود ، امضای دیجیتال چیست ؟ خب آخه این چه سوالیه بعد لینک داد برید سایت پی اچ پی رو بخونید بیاید اینجا توضیح بدید برید داکیومنت تایپ اسکریپت قسمت فلان با فلان رو بخونید اینجا خلاصه کنید .این کار آموزیشون بود . خلاصه گذشت و گذشت و شد اردیبهشت ۱۴۰۰ که من بله خود خود من اولین نفری بودم که رفتم اعتراض کردم تو همون قسمتی که سوالات رو جواب می‌دادیم و همه میدیدن و نوشتم جم کنید این مسخره بازیتونو . این کاراموزیتونه ؟؟ مسخره کردین مارو که تقریبا یه ۲ ۳ ساعت بعدش یه خانم و یه آقای دیگه هم اومدن و اعتراض کردن و از حرفای من حمایت کردن . خانومه نوشته بود اره واقعا همه مون بلاتکلیفیم چه وضعشه این. و بعدش تقریبا ۱۷ ۱۸ ساعت بعدش ح ع اومد مثلا ما رو دلداری بده که من دیگه تو کامنت دوم بد قهوه ایش کردم و زمانی این حرفا رو گفتم که جای دیگه کار پیدا کرده بودم و خیالم راحت بود الان از اردیبهشت ۱۴۰۰ هم مشغول کار هستم به عنوان برنامه نویس فرانت . اقاااا خاااانم نرید تابان شهر وسلام

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح سایت
۱.۰
طراح سایت

بدترین و غیراصولی ترین شرکتی که توی عمرم دیدم بعداز خروج از این شرکت هرجا برای مصاحبه کاری میرفتم تا میگفتم تابان شهر کار میکردم همشون پوزخند میزنن انقدر که اسمشون خوب در رفته ، اسم این لکه ننگ رو از رزومه کاریم پاک کردم تا لول کاریم پایین نیاد. حقوقشون ساعتیه و حتی روزهای تعطیل رسمی هم از حقوقتون کم میکنن و اصلا نمیصرفه . عیدی و سنوات و پاداش که اصلا ندارن و تنها مزیتش بیمه ست که اونم یکی درمیون میریزن. نسخه قرارداد رو بهتون نمیدن چون قرارداداشون عین برده داری میمونه . سرپرست تیم طراحی سایتشون که اصلا هیچ دانشی از وردپرس نداره و کارآموزا از اون بیشتر بلد بودن و اصلا نمیدونست برنامه نویسی چیه و فقط چون دوست دختر مدیر بود شده بود سرپرست تیم طراحی سایت. تمامی تیم لیدها دانشوشون صفره و هیچ تخصصی ندارند و بخاطر ارتباطات فامیلی و روابطشون موقعیت گرفتن. امنیت شغلی اصلا نداره و حقوقاتون رو دیر به دیر میدن شنود کار گذاشتن و چندتا جاسوس بین بچه ها دارن و هرکی خبرچینی کنه بهش لول اپ میدن. کارمندا حتی حق احوال پرسی هم باهمدیگه رو ندارن و جریمه میشن، چون از صمیمیت و رفاقت بین کارکنان بدشون میاد و اگر احساس کنن صمیمی شدین بهتون تذکر میدن و دوست ندارن خارج از کار باهم ارتباط داشته باشید. مدیرپروژه شون مشکل اخلاقی و روانی داره و دائم درحال کوبیدن توی در و دیواره. ددلاین های غیرمنصفانه ای دارند و از اصول و روند کاری سردر نمیارن و محیطش بدشت پراسترسه و حجم تسک هاشون زیاده دلم برای کسایی که سایتشون رو دادن دست این شرکت میسوزه ، کلا از قالب آماده استفاده میکنن و به نیروها اجازه دولوپ و شخصی سازی قالب و پلاگین هارو نمیدن. درکل این مجموعه هیچ جای پیشرفتی نداره و نصف نمونه کارهاشون فیکه. خداروشکر بعدازینجا توی یه مجموعه بشدت درست و حسابی مشغول به کار شدم و متوجه شدم اونجا فقط داشتن ازمون بیگاری میکشیدن

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Web
۱.۰
Web

یه سیستم به شدت کثیف به هیچکس رحم نمیکنن ، فقط یکی بیاد براشون حمالی کنه بعدم با شارلاتانی طرف و حذف کنن ، کار میکنی براشون پولتو نمیدن بعد طلب کارم هستن که چرا میخوای بری ۴ تا بچه ریختن تو یه شرکت یکی مدیریت میکنه یکی دستمالکشی مدیرو میکنه یکی میشینه کنارش آمار میده ،گل بگیرن در همچین جایی و ، مدیره که تو توهماتش زندگی میکنه بزار تو پشت لبت سبز بشه بعد ادای ادامای فهمیده و عاقل و در بیار ،هرچی بگم کم گفتم ،آدمای کثیف بی وجدان حروم خور و حق خور، کارما یه جوری بزنه تو زندگیت البته همچینم الان زندگی خوبی نداری ۱۰ تا مریضی گرفتی بیچاره ،نه خونه نه ماشین هیچیم از خودت نداری با پول یکی دیگه پز میدی ، اشغالایی‌مثل تورث باید دهنشونو صاف کرد

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·قربانی
۱.۰
قربانی

دوستانه و برادرانه عرض میکنم خواهشا سمت این خانه فساد نرید. هیچ بویی از انسانیت نبردن. هیچ چیزی از سرمایه انسانی نمیفهمن. و من دهان این مجموعه رو مورد عنایت قرار خواهم داد.

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

فقط میخواستم بگم واقعا برای افرادیکه دارن این چنین وحشیانه راجب آقای پ.ا صحبت میکنن متاسفم شما بهتره در جای دیگری عقده هاتونو خالی کنید و درباره شخصی که دیپلم ردی هستند و آخرین مدرک تحصیلیشون سیکل هست این چنین بی رحمانه و بدور از انصاف نقد نکنید و حتما قبلش یکم فکر کنید با خودتون و انصاف رو هم در نظر بگیرید، بهتره تا بجای چنین حرکات هیجانی سطح توقعاتتون رو از چنین افرادی کاهش بدید ... من از همینجا حمایت تمام قدم رو از این شخص اعلام میکنم.

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

کاش قبل از شروع کارآموزی اینجارو خونده بودم. اصلا پیشنهاد نمیشه جالب اینجاس که هیچی یادت نمیدن و وقتی میخوای بری هم میگن که وقتمون رو گرفتی و باید ضرر و زیان بدی.

کانون تابان شهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

خیلی خلاصه بخوام بگم اگر برای وقت و شخصیت خودتون احترام قائلید پاتونو توی تابان شهر نذارید. تمام کامنت های مثبت رو هم پ.ا مدیریت اونجا نوشته تو همشون هم غلط املایی داره :)) اخی عزیزم از شدت فشار عصبیشه اخه تو شرکت هم عادت داره همه چیزو پرت کنه و جنگ اعصاب راه بندازه. البته ما کی باشیم که بخواد باهامون درست رفتار کنه تا وقتی که دوس دختر خودش ح.ن رو هم همش قهوه ای میکنه. اگر فکر میکنید کامنت های منفی فیک هستن کافیه یا برید تو لینکدین از همکارای سابقشون بپرسید یا نهایتا پا رو عزت نفستون بذارید و فقط سه روز برید کارآموزی تا دستتون بیاد. عیدی و سنوات اینا که یه رویاس اینا حتی حقوقتم کامل و سر وقت نمیدن. تازشم لیوانتو میشکونن و فقط یه ربع وقت داری ناهارتو هل هلکی بخوری تاااازه اونم اگه با جلسه های توبیخی و توهین امیز نپره تایمت. آقای پ ا حداقل قبل از کامنت مثبت گذاشتن یه دور بخون غلط املایی هاتو درست کن میدونم عصبی هستی ولی خیلی ضایع هست که تمام کامنت های مثبت درباره مجموعه پر از غلط املایی و تایپی هستن.