Frontend developer
تجربهٔ کاری Frontend developer در کانون تابان شهر — امتیاز ۱.۰ از ۵.
امروز داشتیم با دوستام برای سال آینده شرکت ها و تجربه های کاری رو بررسی میکردیم این تابان شهر عجب جای داغونیه(از هر لحاظ) که اینقدر همه نیروهاش ناراضی هستن راستش رفتیم توی لینکدین شون آخه جالبه که آدم هایی که هیچ کار بزرگ انجام ندادن و سابقه کاریشون به انگشت های یه دست نمیرسه چطوری لید شدن و manager ؟!؟!؟!؟!؟! خوب شد رزومه ندادم مرسی از دوستانی که برای بقیه شفاف سازی کردند
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بدترین و غیراصولی ترین شرکتی که توی عمرم دیدم بعداز خروج از این شرکت هرجا برای مصاحبه کاری میرفتم تا میگفتم تابان شهر کار میکردم همشون پوزخند میزنن انقدر که اسمشون خوب در رفته ، اسم این لکه ننگ رو از رزومه کاریم پاک کردم تا لول کاریم پایین نیاد. حقوقشون ساعتیه و حتی روزهای تعطیل رسمی هم از حقوقتون کم میکنن و اصلا نمیصرفه . عیدی و سنوات و پاداش که اصلا ندارن و تنها مزیتش بیمه ست که اونم یکی درمیون میریزن. نسخه قرارداد رو بهتون نمیدن چون قرارداداشون عین برده داری میمونه . سرپرست تیم طراحی سایتشون که اصلا هیچ دانشی از وردپرس نداره و کارآموزا از اون بیشتر بلد بودن و اصلا نمیدونست برنامه نویسی چیه و فقط چون دوست دختر مدیر بود شده بود سرپرست تیم طراحی سایت. تمامی تیم لیدها دانشوشون صفره و هیچ تخصصی ندارند و بخاطر ارتباطات فامیلی و روابطشون موقعیت گرفتن. امنیت شغلی اصلا نداره و حقوقاتون رو دیر به دیر میدن شنود کار گذاشتن و چندتا جاسوس بین بچه ها دارن و هرکی خبرچینی کنه بهش لول اپ میدن. کارمندا حتی حق احوال پرسی هم باهمدیگه رو ندارن و جریمه میشن، چون از صمیمیت و رفاقت بین کارکنان بدشون میاد و اگر احساس کنن صمیمی شدین بهتون تذکر میدن و دوست ندارن خارج از کار باهم ارتباط داشته باشید. مدیرپروژه شون مشکل اخلاقی و روانی داره و دائم درحال کوبیدن توی در و دیواره. ددلاین های غیرمنصفانه ای دارند و از اصول و روند کاری سردر نمیارن و محیطش بدشت پراسترسه و حجم تسک هاشون زیاده دلم برای کسایی که سایتشون رو دادن دست این شرکت میسوزه ، کلا از قالب آماده استفاده میکنن و به نیروها اجازه دولوپ و شخصی سازی قالب و پلاگین هارو نمیدن. درکل این مجموعه هیچ جای پیشرفتی نداره و نصف نمونه کارهاشون فیکه. خداروشکر بعدازینجا توی یه مجموعه بشدت درست و حسابی مشغول به کار شدم و متوجه شدم اونجا فقط داشتن ازمون بیگاری میکشیدن
یه سیستم به شدت کثیف به هیچکس رحم نمیکنن ، فقط یکی بیاد براشون حمالی کنه بعدم با شارلاتانی طرف و حذف کنن ، کار میکنی براشون پولتو نمیدن بعد طلب کارم هستن که چرا میخوای بری ۴ تا بچه ریختن تو یه شرکت یکی مدیریت میکنه یکی دستمالکشی مدیرو میکنه یکی میشینه کنارش آمار میده ،گل بگیرن در همچین جایی و ، مدیره که تو توهماتش زندگی میکنه بزار تو پشت لبت سبز بشه بعد ادای ادامای فهمیده و عاقل و در بیار ،هرچی بگم کم گفتم ،آدمای کثیف بی وجدان حروم خور و حق خور، کارما یه جوری بزنه تو زندگیت البته همچینم الان زندگی خوبی نداری ۱۰ تا مریضی گرفتی بیچاره ،نه خونه نه ماشین هیچیم از خودت نداری با پول یکی دیگه پز میدی ، اشغالاییمثل تورث باید دهنشونو صاف کرد
دوستانه و برادرانه عرض میکنم خواهشا سمت این خانه فساد نرید. هیچ بویی از انسانیت نبردن. هیچ چیزی از سرمایه انسانی نمیفهمن. و من دهان این مجموعه رو مورد عنایت قرار خواهم داد.
فقط میخواستم بگم واقعا برای افرادیکه دارن این چنین وحشیانه راجب آقای پ.ا صحبت میکنن متاسفم شما بهتره در جای دیگری عقده هاتونو خالی کنید و درباره شخصی که دیپلم ردی هستند و آخرین مدرک تحصیلیشون سیکل هست این چنین بی رحمانه و بدور از انصاف نقد نکنید و حتما قبلش یکم فکر کنید با خودتون و انصاف رو هم در نظر بگیرید، بهتره تا بجای چنین حرکات هیجانی سطح توقعاتتون رو از چنین افرادی کاهش بدید ... من از همینجا حمایت تمام قدم رو از این شخص اعلام میکنم.
کاش قبل از شروع کارآموزی اینجارو خونده بودم. اصلا پیشنهاد نمیشه جالب اینجاس که هیچی یادت نمیدن و وقتی میخوای بری هم میگن که وقتمون رو گرفتی و باید ضرر و زیان بدی.
خیلی خلاصه بخوام بگم اگر برای وقت و شخصیت خودتون احترام قائلید پاتونو توی تابان شهر نذارید. تمام کامنت های مثبت رو هم پ.ا مدیریت اونجا نوشته تو همشون هم غلط املایی داره :)) اخی عزیزم از شدت فشار عصبیشه اخه تو شرکت هم عادت داره همه چیزو پرت کنه و جنگ اعصاب راه بندازه. البته ما کی باشیم که بخواد باهامون درست رفتار کنه تا وقتی که دوس دختر خودش ح.ن رو هم همش قهوه ای میکنه. اگر فکر میکنید کامنت های منفی فیک هستن کافیه یا برید تو لینکدین از همکارای سابقشون بپرسید یا نهایتا پا رو عزت نفستون بذارید و فقط سه روز برید کارآموزی تا دستتون بیاد. عیدی و سنوات اینا که یه رویاس اینا حتی حقوقتم کامل و سر وقت نمیدن. تازشم لیوانتو میشکونن و فقط یه ربع وقت داری ناهارتو هل هلکی بخوری تاااازه اونم اگه با جلسه های توبیخی و توهین امیز نپره تایمت. آقای پ ا حداقل قبل از کامنت مثبت گذاشتن یه دور بخون غلط املایی هاتو درست کن میدونم عصبی هستی ولی خیلی ضایع هست که تمام کامنت های مثبت درباره مجموعه پر از غلط املایی و تایپی هستن.