ویکی‌تجربهجستجو
کاوش فردا
تجربهٔ کاری۱۰ دی ۱۳۹۹ · دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در کاوش فردا — امتیاز ۴.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).

۴.۰· تخصص مخفی

مدتی که تا همین چند روز پیش توی این شرکت کار میکردم واقعا دوران خوبی بود. فضای شرکت محترمانه و صمیمی بود البته همه آقا بودیم و جو دوستانه‌ای برقرار بود. هروقت هم مشکلی پیش میومد کافی بود با مدیریت مطرح کنیم. توی شرکت کاوش مبنای همه برداشت ها اعتماد به تخصص و اخلاق‌مداری کارمند بود، برای همین هم وجدان خودمون اجازه نمیداد خارج از اصول رفتار کنیم. مثلا با دوربین به کارمون نظارت نمیشد. هر وقت هم اشتباهی ازمون سر میزد میتونستیم راحت با مدیریت در میون بذاریم. البته از همون اول کارمندا با وسواس خاصی انتخاب میشدن و دیگه خیال همه راحت بود اگه کسی به جمع اضافه شده یعنی از هر لحاظ آدم قابل اعتمادیه. * حقوق‌ها به موقع پرداخت میشد، بدون تاخیر. فقط بدیش این بود که با حقوق قانون کار نمیشد زندگی کرد. نکته بدی که داشت بعد از یک مدت همه چیز روتین و کسل کننده شد و دیگه جایی برای پیشرفت نبود. چارت سازمانی شرکت هم جا برای ارتقا خاصی نداشت. خودم اگه به این مرحله نمیرسیدم اونجا رو ترک نمیکردم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰