ویکی‌تجربهجستجو
کهکشان نور
تجربهٔ کاری

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در کهکشان نور — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس

وضعیت پرداختی های شرکت واقعا افتضاح هستش اصلا مشخص نیست شما کی حقوقتون رو میگیرید. مدیریت شرکت اصلا اهمیت و ارزشی برای نیروهای خود قائل نیست و جمله ی کلیشه ای "ما یک خانواده هستیم " دفعات زیاد می شنوید. تمرکز روی کار نمیتونید داشته باشید چون همیشه باید در گیر مطالبات خود باشید.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

کهکشان نور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

پرداخت حقوق بسیار نا منظم انجام میشه، در دو قسمت و برای هر قسمت باید بارها پیگیری کرد عدم وجود هماهنگی در کار گروهی شرایط به گونه ای نیست که آرامش، تمرکز و انگیزه داشت برای انجام کار چون مدیریت ارزشی برای نیروی انسانی قائل نیست

کهکشان نور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو می‌خونی، تا حالا فکر کردی می‌شه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکت‌ها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار می‌کردی؟ فکر نمی‌کنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوری‌های شخصی یا تجربه‌های فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسب‌وکاری، منابع انسانی مثل سرمایه‌اش می‌مونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح می‌شن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصت‌ها می‌شه. اگه فکر می‌کنی این سایت چون اجازه می‌ده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسی‌ای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر می‌شه. یکم منطقی‌تر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربه‌م از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانه‌تر تصمیم بگیریم.

کهکشان نور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو می‌خونی، تا حالا فکر کردی می‌شه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکت‌ها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار می‌کردی؟ فکر نمی‌کنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوری‌های شخصی یا تجربه‌های فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسب‌وکاری، منابع انسانی مثل سرمایه‌اش می‌مونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح می‌شن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصت‌ها می‌شه. اگه فکر می‌کنی این سایت چون اجازه می‌ده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسی‌ای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر می‌شه. یکم منطقی‌تر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربه‌م از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانه‌تر تصمیم بگیریم.

کهکشان نور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو می‌خونی، تا حالا فکر کردی می‌شه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکت‌ها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار می‌کردی؟ فکر نمی‌کنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوری‌های شخصی یا تجربه‌های فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسب‌وکاری، منابع انسانی مثل سرمایه‌اش می‌مونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح می‌شن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصت‌ها می‌شه. اگه فکر می‌کنی این سایت چون اجازه می‌ده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسی‌ای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر می‌شه. یکم منطقی‌تر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربه‌م از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانه‌تر تصمیم بگیریم.

کهکشان نور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

.    یک کلاهبردار و هکر کلاه سیاه و دزد و شیاد و قاتل لطفا هر چه سریعتر دستگیر و اعدام شود.    --------------- یک پیامک جعلی با عنوان آخر شهریور بیشتر نفروشه؟ کسب‌وکارهایی که از باشگاه مشتریان «دوباره» استفاده کردن بیش از ۲۳۵،۵۴۷،۰۰۰،۰۰۰ تومان افزایش فروش داشتن. توی سایت شروع کن وب سایت جعلی https://kootah.me/X4W8ub وب سایت جعلی https://dobare.me/?utm_source=sms&utm_medium=organic&utm_campaign=24shahrivar-2 وب سایت جعلی http://wiki.service-now.com/index.php?title=Technical_Support وب سایت جعلی https://195.cra.ir/ لغو11 ارسال کننده پیامک جعلی 90004232 آدرس شرکت جعلی دوباره یا کوتاه به قرار زیر است : تهران ، خیابان حبیب اله ، کوچه حبیب زادگان ،نبش بن بست کوکب زاده ، پلاک 1/1 , شرکت ایده کاووان سرآمد سیستم تفن ثابت 02191070752 ایمیل [email protected] یک کلاهبردار و هکر کلاه سیاه و دزد و شیاد و قاتل لطفا هر چه سریعتر دستگیر و اعدام شود.  -------- یک پیامک جعلی با عنوان گروه تحقیقاتی طلوع TMRG پایان نامه-رساله پذیرش مقاله تضمینی کسر خدمت تحلیل آماری چاپ کتاب تماس با ما 09038399871 وب سایت جعلی گروه تحقیقاتی طلوع http://tmrg.ir/ لغو=11 ارسال کننده پیامک جعلی +98500044209095 گروه تحقیقاتی طلوع تلفن ها : 02166120463 02166122985 02166128632 09014797575 09125118454 09045300544 09362707468 09394480351 ایمیل: [email protected] وب سایت جعلی گروه تحقیقاتی طلوع https://www.linkedin.com/authwall?trk=gf&trkInfo=AQEy99AkyFCpXQAAAZlXCofgT4XdcTm-Fzx_mK1MtfBlsIsFNltMS3167MlWqEVGxtBDK9vRXlr8G6lMaeEA2CfdIYC5AzprQpn8T1eZrMKaykIUECKw_0kLo9gSqdVeSoPXqKM=&original_referer=https://www.tmrg.ir/&sessionRedirect=https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fin%2Fstmrg%2F یک کلاهبردار و هکر کلاه سیاه و دزد و شیاد و قاتل لطفا هر چه سریعتر دستگیر و اعدام شود