تجربهٔ کاری۱۶ مهر ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹
برنامه نویس بک اند
تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در گروه استو — امتیاز ۴.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).
تقریبا یک سالی هست با شرکت پاره وقت کار میکنم. مهمترین مشکل شرکت اینه که هنوز اوایل کارش هست و تجربه و سرمایه کمی دارن. از نظر برخوردی مدیر مستقیم من یکی از بهترین مدیرایی هست که تا حالا داشتم. پروژه ها کمه ولی با تکنولوژی های روز انجام میشه براشون آرزوی موفقیت دارم :)
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
تخصص مخفیتیم خوبی کنار هم جمع شده، فشار کاری وجود نداره همه با هم دوست هستن از اینکه روی پروژه ای که دارم کار می کنم، هر روز فیدبک های مردم می بینم، بیشتر انرژی می گیرم. فقط اگر مثلا هر سه ماه پاداش می دادن عالییی بود 😁