تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در گروه شرکتهای ارتباطی شبکه آفتاب — امتیاز ۱.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).
در این شرکت چیزی به عنوان منابع انسانی وجود نداره. یعنی اگر زنگ بزنید یکی از واحد اداری به جای منابع انسانی باهاتون صحبت خواهد کرد. مشکلاتی که در طول کار پیش میاد باید برای خودتون نگه دارید و کسی نیست که انتقال بدید. مشکل از آزارهای همکارها باشه تا مشکل مالی و حقوق و امکانات و... ساعت کاری بین ۹ تا ۵:۳۰ است ولی اگر ۵:۳۰ از شرکت خارج بشید همه با تعجب نگاهتون میکنن و حتی اگر بیکار باشید تا ۶:۱۵ باید بنشینید حداقل. افزایش حقوق چندان معنی نداره چون تصور این هست که هر کسی رو بخوان میتونن استخدام کنن و راضی نگه داشتن شما مهم نیست. بیشتر استخدامها بر پایه روابط است. احترام خیلی چیز مهمی نیست و همکارها به راحتی بیاحترامی میکنن بدون اینکه مسئولی به رفتارشون نظارت کنه. مدیریت نگاه بالا به پایین داره. سیستمها توسط بخش IT مانیتور میشن به طور مداوم. کلاً جو خوبی نداره..