تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در گروه فناوری اطلاعات همفکران — امتیاز ۳.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).
همفکران از نظر من از ضعف مدیریت به شدت رنج میبره، تصمیمات هیجانی و لحظهای، پروژههای زیاد بدون برنامهریزی، فشار کاری زیاد بدون پلن مشخص و این مشکلات در تک تک تیمها و مدیران قابل مشاهده هست شرکت پتانسیل بالا و پروژههای خوبی داره اما از اونجایی که قدیمی هستند اصرار دارن با همون شیوههای قدیمی مدیریت و تولید کنن و گوش شنوایی برای تغییرات اصلا وجود نداره که صد حیف! بیشتر کارمندان قدیمی انگیزهای ندارن و صرفا هرکسی سعی داره فقط کار خودشو انجام بده و بابت مشکلات و تاخیرها بقیه رو مقصر بدونه ولی از حق نگذرم همکاران و مدیرانی هم بودند که به شدت هوامو داشتن و صمیمانه همکاری میکردن و هنوزم باهاشون در تماسم. با این حال محیط خوبی برای برنامهنویسان از لحاظ یادگیری و پیشرفت شغلیه چون تنوع کاری زیاده حقوق رو سر وقت میدن و خیلی سریع و بدون دردسر هم تسویه میکنند ولی موقع قرارداد سفته ۵۰ میلیونی میگیرن که ۲ سال بعد برمیگردونن و من چون قرارداد امضا نکردم سفته هم ندادم