تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه کارشناس IT
تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس IT در گروه مواد غذایی محسن — امتیاز ۱.۰ از ۵.
مصاحبه اول در بخش منابع انسانی که خوب بود هم فرد مصاحبه کننده هم روند مصاحبه مصاحبه دوم با مدیر آی تی که ایشون یک مقدار بدلیل عدم اطلاعات کافی روند مصاحبه رو خوب انجام ندادند، و نگاهشون این بود که کارایی که من و داره اذیت میکنه باید انجام بدی. مصاحبه سوم با مدیر عامل شرکت که ایشون فرد جوانی بودند و خوب انجام شد.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰