تجربهٔ کاری
برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در گسترش ارتباطات ژرف — امتیاز ۱.۰ از ۵.
محیط کاملا غیر حرفه ای و مدیریت انسان که چه عرض کنم فردی فوق العاده عصبی هفته یکی دو بار با کارمندا یا ارباب رجوع دعوای شدید دارن و بشدت کینه ای که اگه نخایید اونجا کار کنید حق و حقوقتون رو نمیدن که هیچ اگه جای دیگه برید برای کار و ازونجا بخان دربارتون تو این شرکت اطلاعات بگیرن فقط زیرابتون میزنن
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
تخصص مخفیبعد از چندین ماه کار برای این مجموعه متاسفانه به تعهدات شون عمل نکردن و عملا برای پروژه انجام شده پرداخت هاشون رو انجام ندادن ، متاسفانه رفتار غیر حرفه ای ، کار به اظهارنامه و ... کشید . بدترین تجربه کاریم بود در 10 سال گذشته .