ویکی‌تجربهجستجو
گلپینو
تجربهٔ کاری

مسئول شبکه های اجتماعی

تجربهٔ کاری مسئول شبکه های اجتماعی در گلپینو — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· مسئول شبکه های اجتماعی

من حدود چهار ماه در گلپینو مشغول کار هستم و وظیفه مدیریت شبکه های اجتماعی بر عهده م هست. تجربه کاری من در این مدت بسیار مثبت هست و از نظم و انضباط تیمی لذت میبرم. همچنین محیط کاری بسیار دوستانه و صمیمی میباشد، پرداخت حقوق به موقع انجام میشود. با وجود این که در گذشته مشکلاتی وجود داشت اما با مدیریت جدید بسیاری از مشکلات حل شده و کارکنان و مدیر جدید واقعا حرفه ای و درجه یک هستند. در کل من بسیار از عملکرد تیم گلپینو راضی هستم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

گلپینو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

حدود ۴ ماه در این محیط تجربه کار دارم، اما متاسفانه به غیر ۱ ماه حقوق بقیه ماه ها را پرداخت نکردن و همش می گفتند که پول نیست. مدیریت همیشه در همه کارها بدونه هماهنگی دخالت می کند. مدیریت همیشه میگه " ما با هم هستیم و باید با هم، هم فکری کنیم " اما در کار میگه " شما این قسمت کارو طبق چیزی که من می گم انجام بده " کلا مدیریتش فقط و فقط شبه مدیر هست. متاسفانه نمی تونم اطلاعات بیشتری اعلام کنم، اما توصیه می کنم هر زمان اسم های "کادو کارت"، " کادو پینو "، " گل پینو " را شنیدید، فرار کنید.