ویکی‌تجربهجستجو
گو 2 تی ار
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

“بدترین تجربه کاری”

تجربهٔ کاری “بدترین تجربه کاری” در گو 2 تی ار — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· “بدترین تجربه کاری”

من در موسسه گوتوتی‌آر بصورت پاره وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰