ویکی‌تجربهجستجو
یونیلیور
تجربهٔ کاری

کارشناس فروش زنجیره ای

تجربهٔ کاری کارشناس فروش زنجیره ای در یونیلیور — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· کارشناس فروش زنجیره ای

داکیومنت هایی که اونجا به همکاران میدن پر از اشکال و ایراده و جالبه کسی اصلا پیگیر نیست که چرا اینجوریه! از دور دل میبره اینجا از نزدیک زهره!شرکت third party قراردادبا شما میبنده که کارمندانش بسیاااااااااار پررو و بی ادب هستند. انگار زورشون کردن تو اچ ار کار کنن برای این ندید بدید ها که تا حالا محیط با کلاس ندیدن جای خوبیه و این که تو روز یه نوع میوه میده البته اینم آپشن خاص حساب نمیشه ! اصلا پیشنهاد نمیکنم اگه به کار تو صنعت FMCG علاقه دارید شرکت جی تی آی و یا بی ای تی پارس هست:) حقوقشون هم بالاتره یا حتی نستله! شاید فقط به درد کارآموزی بخوره !

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

یونیلیور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش زنجیره ای
۲.۰
کارشناس فروش زنجیره ای

لطفا کمتر مزخرف بنویسید و رویا ببافید کجا بهترین شرکته؟ اون جو مسموم زیر ابزن یا اون داکیومنت های غلط غلوط و کارمندهای بیسوادش؟؟ عقده روزی ی سیب و موز داری اینو نوشتی؟ خاک تو سر گدا گشنه ندید بدیدت!!! تو کشور های اروپایی شعبه همین شرکت کار کنی چی کار میکنی ول کام پک میدن اینا تف هم نمیدن بهمون !:) احتمالا از چاپلوسی مدیریت اونجایی! بعد حقوقش از همه شرکت های هم صنف خورش و کف بازار پایین تره کم دروغ بگو الکی ویترین درست کن متوجه!

یونیلیور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

یونیلیور.این شرکت فوق العاده تبعیض پرورهست محیط کار غیر حرفه ای هست مدیران دارای سواد مدیریت نیستند جو کار سمی هست حقوق پایه کم رفاهی صفر حتی محصولات تاریخ گذشته رو به نیروهاش میده گول اسم این شرکت رو نخورید

یونیلیور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش فروشگاه زنجیره ای
۳.۰
کارشناس فروش فروشگاه زنجیره ای

از بهترین شرکت های ایران برای کار کردنه، حقوقا از 80% الباقی شرکتا بالاتره، فرهنگه کاری کاملا اروپایی خوبه بجز جاهایی که هموطنای عزیزمون ایرانیزه کردن. در زمان کار کردن در این شرکت کاملا احساس میکنید که به شما احترام میزارن و امنیت و راحتی شغلی و زندگیتون براشون مهمه. محیط کاری 100% مهندسی شده و استدانداره بار ها جایزه بهترین آفیس ایران رو گرفته و حتی میزان نور استفاده شده بر اساس متر مربعه و موکتی که کف زمین کار شده 100% استانداره اروپا رو داره میز صندلی و لب تاپی که بتون میدن کاملا خوب و کارائی داره، شرکت بسیار پولداره و خاریجیه و شدیدا توی بازار ایران قدرتمنده تقریبا رقبای خارجی همه از کشور رفتن و همه شرکتای رقیب داخلی دارن از روی این شرکت و محصولاتش کپی برداری میکنن. به محض ورود به ساختمان شرکت سمت راستتون کافه لیپتون که مال خود شرکته رو میبینید و سمت چپ شاپ مخصوص کارمندان که با قیمت پایین تری محصولات رو به کارمندان میفروشن. اکثر کارمندای شرکت خوشحالن و روحیه خوبی دارن. مزایا شرکت بینظیره و حتی برای خرید گوشی بتون کمک هزینه میدن. 3 ماه برای بنده آموزش گذاشتن و حقوق رو در زمان آموزش تمام و کمال پرداخت کردن. شرکت هزینه رفت و آمد - تلفن - بن خرید و استهلاک ماشینتون - هزینه بنزین در صورت استفاده از خودرو شخصی رو بتون میده به شکلی که حقوق 100% مال خودتونه و آخر سال یه درصدی از سود شرکت بین همه تقسیم میشه و بعضی اوقات این پاداش از حقوق یک سال یه کارمند دیگه توی یه شرکتای دیگه بالاتره. ساعت کاری نسبتا شناوره ( من در زمان کرونا شرکت نبودم) ناهار کاملا با کیفیتی میدن و شرکت آشپزخودشو داره و با مواد اولیه درجه یک غذا درست میکنه، رفاه کارمندا شدیدا واسش مهمه (دستگاه قهوه ساز که در هر طبقه گذاشت حدود 40 میلیون قیمتشه) هر روز میوه تازه درجه یک بتون میدن و مدیر هارو آخر سال در صورت رسیدن به تارگت سالیانه یه یکی از کشورهای دنیا برای تفریح میبرن. خلاصه هرچی بگم کم گفتم حتی توی کشورهای خارجی هم مردم دوس دارن توی این شرکت کار کنن. هیچی کم و کسر نداره و اکثر کارمندای جدیدش جوان و بسیار سطح بالا هستن.