تجربهٔ کاری۲۳ مهر ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹
Front end
تجربهٔ کاری Front end در یک پی — امتیاز ۴.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).
تیم بسیار دوس داشتنی دارن بطوری که اصلا حس نمی کنین مدیریت وجود داره چون با مدیر صمیمی هستین و هد تیم و بچه های فنی هم بسیار به هم کمک می کن بار ها شده بود که داخل تسکام گیر کرده بودم و هد تیم تا ساعات ها باهام در ارتباط بود تا مشکل بر طرف بشه از همه مهم تر انتقال تجربه تیم به شخص جدید از نظر زمینه کاری هم بسیار جذاب و جدید هستش بشدت به افراد جونیور پیشنهاد می کنم این شرکت رو
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰