نکات مثبت: نظر تیم فنی خیلی محترم هستزمان کافی برای جلسه و بحث پیرامون فیچرهای مورد نیاز در اختیار تیم قرار داده میشه. ولی عجله برای لانچ هم داشتننکات منفی: تمرکز کردن توی فضای کاری اونجا خیلی سختهنیروی فنی کافی توی تیم نبود و نتیجتا حجم کاری بالا بودپرداخت حقوق تنها چند ماه اول به موقع بودعجله! عجله! عجله! محصول باید هرچه زودتر لانچ بشه ولی نیروی کار جدید هم نمی تونیم استخدام کنیم!تیم فنی اکثر زمانش رو صرف پاسخ به سوالات مدیریت میشهعلت جدایی من و قطع همکاری عدم پرداخت به موقع حقوق بود که برام بسیار مهم بود.
آخرین تجربهها
۱ تجربه منتشرشده · صفحه ۱ از ۱
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · شیراز
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۴ دی ۱۳۹۹
برنامه نویس بک اندکامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · شیراز
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۴ دی ۱۳۹۹
برنامه نویس بک اندنکات مثبت: نظر تیم فنی خیلی محترم هستزمان کافی برای جلسه و بحث پیرامون فیچرهای مورد نیاز در اختیار تیم قرار داده میشه. ولی عجله برای لانچ هم داشتننکات منفی: تمرکز کردن توی فضای کاری اونجا خیلی سختهنیروی فنی کافی توی تیم نبود و نتیجتا حجم کاری بالا بودپرداخت حقوق تنها چند ماه اول به موقع بودعجله! عجله! عجله! محصول باید هرچه زودتر لانچ بشه ولی نیروی کار جدید هم نمی تونیم استخدام کنیم!تیم فنی اکثر زمانش رو صرف پاسخ به سوالات مدیریت میشهعلت جدایی من و قطع همکاری عدم پرداخت به موقع حقوق بود که برام بسیار مهم بود.