ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ايسيكو، صنعت خودروسازی، تهران: بر اساس ۶ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۷ از ۵؛ ۰٪ از کاربران ايسيكو را به دیگران توصیه می‌کنند. ۶ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

شرکت خدمات صنعتی وابسته به ایران‌خودرو با فعالیت‌های تخصصی لجستیک ۳PL و ۴PL ایسیکو است.

تجربه‌ها

ايسيكو
خودروسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ایمنی
۱.۰
ایمنی

من چندماه در ایرانخودرو مشغول بودم.راساش با سختی و تلاش زیادی هم اونجا رفتم اما روز اول که وارد شدم فهمیدم چقدر راه رو اشتباه رفتم.این شرکت اسم بزرگی داره اما از داخل اونقدر حال به هم زنه که هر روز منو بی انگیزه تر و سر خورده تر کرد.با پیمانکار جوری رفتار میشه که انگار ایرانخودرویی ها شهروند درجه یک آمریکان و پیمانکار یه مهاجر غیر قانونی بدبخت. چندین مافوق.اضافه کار اجباری حتی روزهای تعطیل.کارهای اضافی سپردن به نیرو.چندین مافوق که هیچکدوم علم و تحصیلات درستی نداشتن اما چون پارتی ۶ای خوبی داشتن مقام گرفتن. با پاچه خواری کار پیش میره با علم و جدیت خیر. به منی که ۵۰درصد کارم سیستم بود هیچ امکانات اداری داده نشد من حتی صندلی هم نداشتم و همکارا صندلی های مهمان رو به من دادن و ۶نفر در یک فضای ۱متری نشسته بودیم با ۳تا سیستم.بعد ازون مارو بردن به اتاق ۹ متری و بازهم یک نفر بدون امکانات اداری باید میموند چون تو اتاق فضا نبود.خلاصه که از منه با انگیزه عاشق شغل یک روانی عصبی ساختن. گول اسم بزرگ اونجارو نخورید.یه شرکت متوسط با محیط کار انسانی تر می ارزه به محیط سمی و استثمارگر اونجا.

ايسيكو
خودروسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارلاین
۳.۰
کارلاین

سلام، بنده به تازگی تو کارلاین مشغول به کار شدم و گفتم بیام مزایا و معایب کار با کارلاین رو بگم بلکه بدرد کسی بخوره و بدونه شرایط اونجا چطوره که فردا روز نره قرارداد بنویسه ببینه اونی که میخواست نبوده بخوام مزایاشو بهتون بگم اینه که تقریبا تایم کار دست خودتونه، این موضوع خیلی برای کسایی که دنبال کار دوم هستن و یا دانشجو ان بدردمیخوره دو اینکه اکثر جاهایی که به شما پیشنهاد میشه براتون از طرف خود کارلاین اسنپ میگیرن تا برسی درب محل، پس از پایان تایم کاریتم باز زنگ میزنی اسنپ بگیرن برات و دیگه ویژگی مثبتی از دید من وجود نداره حالا میرسیم به معایب و مشکلات روز اولی که میرید دفترشون برای استخدام بهتون میگن که شیفت صبح حقوقش ۲۵ میلیونه و شیفت شب ۳۰ میلیون و تایم کار کردن تماماً دست خودتونه و اکثر کار شما با برنامه است و کارشما توی انبار هستش انبارداریه و جوری وانمود می‌کنند که شما قراره تو یک شرکت ا کارخانه‌ای ثابت وایسید زمانی که قرارداد می‌بندید و تموم می‌شه و می‌رید سر کلاس آموزش کار با نرم‌افزار و آشنایی با کار می‌شینید متوجه میشید که شما کارگر روزمزد هستید یکجا قرار نیست کلاً کار کنید و هر روز قراره بین شرکت‌های مختلف دست به دست بشید یک روز ممکنه دیجی کالا کار کنید یک روز ممکنه تیپاکس کار کنید یک روز ممکنه چاپار کار کنید و جاهای غیره... بعد از امضا کردن قرارداد ازتون یه سفته ۲۰ ۳۰ میلیونی می‌گیرند یا شناسنامه کارت ملی به عنوان گرو می‌گیرند و بهتون میگن که پس از ۱۰ روز می‌تونید بیاید مدارکتون رو تحویل بگیرید، یک سری روزها ممکنه حالا توی برنامه کاری برای انجام دادن گیرتون نیاد رنامه گزینه‌های مختلف به شما پیشنهاد میده ولی اکثر گزینه‌ها می‌بینید که مسیرشون ازتون دوره یا ه سری روزها می‌بینید پیشنهاد میشه مشون از شما دور هستند و نمی‌تونید سر تایمی که گفتن اونجا برسید،قبل از انجام قرارداد بهتون میگن که نهایت باری که شما قراره تو محل کارتون بلند کنید ۲۵ کیلوئه از ۲۵ کیلو سنگین‌تر نمیدن به شما بلند کنید ولی زمانی که میری تو محل کار می‌بینید از این خبرا نیست و ممکنه سایل از این سنگین‌تر هم به شما بدن و عملاً شما زمانی که دارید از توی برنامه یک کاری رو قبول می‌کنید نمی‌تونید بفهمید که جایی که قراره اونجا کار کنید کارش سنگینه یا نه و این برای کسایی که مشکلات جسمانی مختلف دارند ده چون نمی‌تونن بفهمن سنگینی کار در چه حده، بعد از یکی دو روز که از ثبت نام شما تو کارلاین می‌گذره و تقریباً یکی دو تا کار رو به اتمام می‌رسونید بهتون از طرف کارلاین زنگ می‌زنند و به بهانه خوش آمد گویی و اینکه آیا سوالی دارید یا ندارید اهاتون یکمی صحبت می‌کنن که فقط بعدش برن سراغ دلیل اصلی که بهتون زنگ زدن و میام بهتون میگن که چیزی که هست اینه که باید حداقل سه روز در هفته رو کار کنید الزامیه در صورتی که زمانی که شما سر کلاس آشنایی با کار بودید بهتون گفته شده که تایم کاری شما کلاً دست خودتونه و می‌تونید هر روزی که دلتون خواست کار قبول کنید از داخل برنامه، حالا این برای کسایی که دنبال کار ثابت هستند مشکلی نیست ولی برای کسایی که می‌خوان به عنوان کار دوم یا سایی که دانشجو هستند و می‌خوان مخارج تحصیلشونو در بیارن مشکل ساز میشه و باید راجع به این موضوع یه فکری بکنن اگر قراره اینجا مشغول به کار بشن،جدا از اینا شما یک سری کارا باید بکنید به اسم طب کار و سابقه سوء پیشینه و تست اعتیاد ه همه جاها اکثراً این تست‌ها رو دارند ولی اینجا مشکلی که هست اینه که کارلاین برای انجام تست‌ها پولی بهتون نمیده یا حتی بهتون بگه برید تست رو بدید و بعداً پولشو همراه با حقوقتون بهتون برمی‌گردونیم،و اینکه شما روزی که دارید تو دفترشون کارای استخدامتونو انجام می‌دید و قرارداد رو می‌نویسید و وارد کلاس آشنایی با کار می‌شید پایان کلاس بهتون یه دونه کفش مخصوص کار و یه یونیفرم کارلاین بهتون میدن و بهتون میگن که ن وسایل هزینه‌اش ۹۰۰ تومنه حالا شما می‌تونید هزینه‌اش رو همین جا پرداخت کنید یا یک مدارک شناسایی مثل شناسنامه یا کارت ملی گرو بذارید برای ۱۰ روز و بعد از ۱۰ روز بیاید تحویل بگیرید ولی همچنان پول اون فش و یونیفرم از حسابتون کم می‌شه و به گفته خودشون بعد از ۷۵ روز به حسابتون برگردونده میشه و به نظرم این مبلغ برای یک یونیفورم ساده و ناچیز که هیچ چیزی نداره و کفشی که به نظر بد نمیاد ولی خب بازم یه چیز میان رده‌ای هستش بیش از حد زیاده و قریباً بابت این وسایل یه هزینه‌ای نزدیک به ۵۰۰ ۶۰۰ تومن باید ی‌گرفتن که حداقل منطقی به نظر بیاد،اینطوری میشه که شما میشه گفت لین کاری رو که از داخل کارلاین قبول می‌کنید و انجامش می‌دید مستقیماً مبلغش رو کارلاین بابت هزینه همون یونیفرم و کفش کار از حساب اخل کارلاینتون برمی‌داره و میشه گفت انگاری که یک روز بی‌دلیل کار کردید،در کل زمانی که شما آگهی استخدام کارلاین رو در دیوار می‌بینید و شما با اونا تماس می‌گیرید یا اونا با شما تماس می‌گیرند اگر گفتن که بت استخدام هیچ هزینه‌ای ازتون نمی‌گیریم به حرفشون گوش نکنید چون بعد از اینکه قرارداد رو بنویسید هزینه‌ها نمایان میشه شما هزینه بابت لباس کاری که همه جا باید خودشون لباس کار و وسایل کارتون رو تهیه کنند باید بابتش از جیب خودتون پول بدید باید برای تست اعتیاد و سوء سابقه پیشینه از جیب خودتون پول بدید، اگر مشکلی براتون راجع به برنامه پیش بیاد یا اصلاً تو محیط کار پیش بیاد هیچ شماره تماسی ندارید که زنگ بزنید و مشکلتون رو گزارش بدید فقط صرفاً یه چیزی داخل برنامه دارن به اسم تیکت که اون هم عملاً مشکل شما رو نچنان نمی‌تونه حل کنه زمانی که شما مشکل اضطراری تو محل براتون پیش میاد و تیکت هم اگر بزنید بعد از یک قرن بهتون جواب میدن. و در پایان این را هم بهتون بگم که چون اکثر کارهایی که به شما پیشنهاد میشه انبارداری هستش قراره که جنس‌های مردم رو جابجا کنید و بچینید احتمال اینکه بسته‌های مردم حین بارگیری و بار زدن و چینش آسیب وارد کنید خیلی زیاده چون ونجا رویه کار این‌ها اینطوری هستش که وسایل رو برای اینکه ار سریع‌تر جمع بشه و طول نکشه و بتونن کار رو سر تایم برسونن بسته‌ها رو پرت می‌کنن و اصلاً ذره اهمیت نمیدن که بسته پستی که براشون اومده شکستنی هستش گرون هستش یا نه و فقط به فکر جمع کردن کار هستند، این وسط خدا نکنه که شما بسته ی مردم رو خواسته یا ناخواسته بشکونید باید هم خسارت اون بسته رو بدید و هم اینکه باید یه خسارتی به خود کارلاین بدید و کارلاین هم نمیاد بگه که کارفرما خودش تو محل کار بهت گفته که اینطوری کار کنی و توام مجبور شدی فقط کار خودشو می‌کنه و همون جا هم توی کلاس آشنایی با کار که بودم یک ویدیو برامون گذاشتن و گفتن که ببینید یکی از کارگرایی که قبلاً از طرف کارلاین برای کار به یک انبار فرستاده بودیم فلان اشتباه رو کرد و یه خسارت ۶ میلیونی به خودش زد و من ول فکر می‌کردم که خوب این سهل انگاری حتماً از طرف خودش بوده ولی زمانی که اون روز گذشت و من فرداش یک کاری رو قبول کردم و شخصاً روز اول کاریم رفتم سر کار از نزدیک دیدم که ود کارفرما اونجا مجبورت می‌کنه که اینطوری کار کنی، و اونجا بود که به خودم گفتم شاید همون شخصی که اونجا تو اون ویدیو به ما نشون دادن شاید ناخواسته خسارت وارد نکرده شاید اونم کارفرماش اینجوری اجبارش کرده بوده،فعلاً که مشکلی برای من از این لحاظ پیش نیومده ولی اگر احیاناً ببینم که قراره برام مشکلی پیش بیاد یا برای بقیه همکارام که از طرف کارلاین میان مشکلی پیش بیاد ادامه به کار نمیدم چون من نمی‌تونم بیام پول یک تلویزیون یا یخچال رو صرفاً برای یک دستمزد روزانه ۸۰۰ ۹۰۰ هزار تومانی رو بدم. و خلاصه که کار در کارلاین تقریباً همیناییه که من گفتم تن بالا می‌دونم غلط املایی زیاد داره چون از تبدیل ویس به متن استفاده کردم ولی خب بالاخره خانا هستش و مهم اینه که شما مطلب رو متوجه میشید، تشکر.

استخدام در ايسيكو

از مجموع ۶ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۶ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۰٪ از کاربران ايسيكو را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۶
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۷ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۷ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۷ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی ايسيكو مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ ايسيكو

آیا ايسيكو در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ايسيكو ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در ايسيكو چگونه است؟

بر اساس ۶ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۷ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در ايسيكو چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ايسيكو از نگاه ۶ کارمند: ۱.۷ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در ايسيكو چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ايسيكو ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: