ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در بهسازان ملت، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱۲ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۱ از ۵؛ ۱۷٪ از کاربران بهسازان ملت را به دیگران توصیه می‌کنند. ۱۲ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

بهسازان ملت نخستین شرکت تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بود که در سال ۱۳۷۳ با هدف گسترش کاربردهای IT در بانک ملت تاسیس شد و به تولید و عرضه محصولات بانکداری الکترونیک پرداخت. بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان متخصص، با تجربه و دانشمند، زمینهٔ دست‌یابی به فناوری‌های روز در حوزه IT و بانکداری را فراهم آورد و رعایت استانداردهای بین‌المللی و به‌کارگیری روش‌های نوین در توسعه نرم‌افزارهای بزرگ را، خط مشی اصلی شرکت قرار داد.

تجربه‌ها

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲ مهر ۱۳۹۹·مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس وب

از نظر پرداخت و پاداش شرکت خوبیه. محیط خیلی زیاد کارمندی و ی جاهایی خاله زنکی هست. ایرادی که من میبینم فرق گذاشتن بین نیروهای جدید و قدیمی به شکل ازارهنده ای هست مسیرش هم خیلی سخته حتما اینو درنظر داشته باشین که در طولانی مدت واقعا اذیت کنندس

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید
۱.۰
کارشناس تولید

سرمایه انسانی بسیار سمی و ناکارامد و ناتوان در حل مشکلات کارمندان نماینده حراست برای مدیر حراست به صورت نامحسوس در میان کارمندان خبر چینی می کنه که از قضا ادمین اتوماسیون هم هست که البته خیلی هم تابلوعه و همه می شناسنش مدیران اکثرا نالایق و بی سواد و فقط دنبال منافع خودشون و باندبازی یعنی حتی یک اپسیلون برای زیردستاشون ارزش قایل نیستن کارمندای قدیمی یه سری هاشون نمی ذارن جدیدا نفس بکشن انقد با خاله زنگ بازی و داستان درست کردن ادیتشون می کنه که یا کارو می کشونن کمیته انضباطی یا طرف خودش میره اخ اخ از کمیته انضباطی نگم که حراست و مدیرمالی و چند تا از از همون بچه های قدیمی که چشم دیدن جدیدا رو ندارن می تونم بگم کثیف ترین ادمها هستن و به خاطر منفعت خودشون چه ظلم ها که نکردن تا حالا مدیرعامل و قایم مقامش بسیار بی اخلاق و دنبال حاشیه دیگه با خودتون بقیه ش

بهسازان ملت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من تجربه مصاحبه با این سازمان داشتم، مصاحبه کاملا غیر حرفه ای بود و چند تا سوالی پرسیده شد که دور از ادب و اخلاق و کار حرفه ای بود.مصاحبه ای نزدیک به یک ساعت با سوال های خیلی بی خود و اکثر سوال ها غیر مرتبط با محیطی بسیار خشک و دولتی طوری و متاسفانه توقع کارزیاد و اضافه کاری اجباری با حقوق پایین داشتند.

استخدام در بهسازان ملت

از مجموع ۱۲ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۱۲ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۱۷٪ از کاربران بهسازان ملت را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۱۲
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۱ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۱ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۱ از ۵

سؤالات متداول دربارهٔ بهسازان ملت

آیا بهسازان ملت در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از بهسازان ملت ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در بهسازان ملت چگونه است؟

بر اساس ۱۲ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۱ از ۵ است؛ ۱۷٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در بهسازان ملت چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در بهسازان ملت از نگاه ۱۲ کارمند: ۲.۱ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در بهسازان ملت چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از بهسازان ملت ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: