بشدت افتضاح و بی برنامه و غیرپاسخگو هستند. فقط یه سری ویدیو برای مباحث آبجکت لرنینگ به زبان اصلی میفرستن که براحتی تو یوتوب هم خودتون میتونین پیدا کنین و برای مباحث اختصاصی پایتون هم به هیچ عنوان طبق سرفصل ها کار نمی کنن. استاداشم یکی از یکی بدتر. مثلا برای دوره ********************************************* داخل کلاس هم جواب پرسش نمیده چون بلد نیست. بجای شروع از ابتدا میره از مباحث پیشرفته شروع میکنه و هرکسی اعتراض میکنه رو به تمسخر میگیره و متهم به بیسوادی میکنه. تو هر دوره چند نفر اخراج میکنه و مپصا هم اصلا رفتار غیرحرفه ای استادش و بی سوادیش براش مطرح نیست.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در بوت کمپ مپصا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۹ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۴ از ۵؛ ۲۲٪ از کاربران بوت کمپ مپصا را به دیگران توصیه میکنند. ۹ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
با هر کی کلاس برمیدارید با ********* برندارید تعادل روحی نداره ایشون سر کلاس که تا سوال میپرسی یا مثل بچه مدرسه ایا میاره پای تخته همه رو خورد میکنه و فحاشی میکنه حین درس دادن تا دو ماه اولم قرار بود برامون معلم حل تمرین بیارن که با چرب زبونی هر جلسه پیچوندن خودشونم حل تمرین نکردن با دختر ها هم زیاد تیک میزدن اگه دخترید شاید یه شانسی داشته باشید اما باب میلشون رفتار نکنید نمره امتحاناتتون با نامردی کم میدن حیف از پول بی زبون که امسال این آقا میخوردن مفت خورا…
کلاسشون برعکس وعده هایی که میدن اونقدر ها مفید و کاربردی نیست عملا توی دو ماه و نیم فوق فشرده میخوان ازت یه برنامه نویس بسازن که غیر منطقی به نظر میاد من و چند نفر دیگه انصراف دادیم چون از بچه های دیگه که دوره شون تموم شده بود مخصوصا هوش مصنوعی و جاوا نتونستن کار پیدا کنن و بعد از اتمام کار همه رو به کاراموزی دوباره معرفی میکنن و اخرشم خیلیا رو بیرون میکنن با اولین اشتباه به همین راحتی:) خوشحالم که گولشون نخوردم و زود اومدم بیرون 🤲🏻
سلام.. بچهها.. من بوتکمپ مپصا / mapsa دوره ریاکت میرفتم.. اول که گفتن ۲ میلیون.. خیلی شیک گفتن باید تعیین سطح بشین.. و اینکه ۲ تومن فقط پول ورودیه.. و قیمت کلاس ۱۸ میلیونه!!! اما تضمین میکنیم واینجور حرفا!!! ما هم دیدیم انگار درست درمونه.. اعتماد کردیم و ثبت نام کردیم.. بعد فهمیدیم از نوجوون ۱۷ ساله تا مرد ۴۵ ساله سر کلاسن! اما وقتی کلاسا شروع شد.. دیدم.. استادش به دردنخور بود.. انقدر غر زدم و اعتراض کردم که عوضش کنن.. حتی یکیو بهشون معرفی کردم که جایگزینش کنن.. ولی حتی حاضر نشدن با اون شخص مصاحبه کنند.. (بهشون گفتم استادتون با کسی که من میارم.. جلوی شما تبادل اطلاعات کنن.. اگر استاد شما گیرپاچ نکرد پوله من برا شما).. نه کسی که با شما مصاحبه اولیه برای مخ زدنتون میکنه.. نه استاد.. بلد نبودن با گیت کار کنن!! و من هی میزدم توو سرم میگفتم کسی که ی گیت نمیتونه پوش کنه یعنی هیچی حالیش نیست.. و متاسفانه کسی حالیش نبود که بفهمه من چی میگم!! آخرم.. با لات بازی منو اخراج کردن!!! و ۳ میلیون از پولم بابت ۴ جلسه کم کردن!!! یعنی نصفِ دورهِ اچتیامال برام ۳ میلیون آب خورد!!!! که به ولله نصفِ کلاس بیشتر از استاده بلد بودن.. آخرم بعد از من با اعتراض باقی بچهها مجبور شدن استاد رو عوض کنند.. من حتی شکایت هم کردم.. منتها انقد بیشعور و پُرو هستن.. حتی مدیرش حاضر نشد از دفترش بیاد بیرون بیاد با پلیس صحبت کنه.. میگن خودتون امضا کردین و با وکیلمون صحبت کنین!! من نمیدونم واقعا ما امضا کرده بودیم که حتی در صورتِ ی استاده آشغال هم سکوت کنیم و پولمون رو حاضریم بریزیم توو جوب؟!؟! به هیچ وجه بوت کمپ نرید.. هیچی بهتون یاد نمیدن.. بخدا هیشکی از کسایی که اونجا بودن من ندیدم راضی باشن.. هیچکدومم کار پیدا نمیکردن.. الکی فقط وعده میدن.. هیچ مدرکی برای اثبات حرفایی که میزنن ندارن که به دروغ میگن ۷۰٪ کار پیدا میکنن.. خیلیا بودن دورشون تموم شده بود.. هی میومدن اونجا هی میگفتن بازم فلانجا قبول نشدیم! مپصا رو به هیچ عنوان شرکت نکنین.. که اگر پولتون رو ی ضرب بریزید توو جوب آب بهتره.. چون حداقل وقتتون رو تلف نکردین.. حتی توو قراردادشون نوشته بودن ظرفیت کلاس ۱۰ نفر.. ولی ۱۷ نفر بودیم.. ولی گویا تا آخر دوره ۳-۴ نفر یا مثه من اخراج شدن.. یا دیگه نیومدن.. تمام کسایی که اونجا کار میکنن حروم خورند.. حتی یک نفرشونم ذرهای برنامهنویسی کار نکرده.. ملاک جذبِ استادشون خدا میدونه چیه! وقتی نع میدونن گیتهاب چیه و چه ارزشی داره.. و نع میدونن استک اُور فلو چیه..
استخدام در بوت کمپ مپصا
از مجموع ۹ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۹ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۲٪ از کاربران بوت کمپ مپصا را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۹
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۴ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۴ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۴ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی بوت کمپ مپصا مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ بوت کمپ مپصا
آیا بوت کمپ مپصا در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از بوت کمپ مپصا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در بوت کمپ مپصا چگونه است؟
بر اساس ۹ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۴ از ۵ است؛ ۲۲٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در بوت کمپ مپصا چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در بوت کمپ مپصا از نگاه ۹ کارمند: ۲.۴ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در بوت کمپ مپصا چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از بوت کمپ مپصا ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: