مصاحبه تو چند سطح انجام شد و در نهایت واقعا حس خوب از تیمشون گرفتم. زمان بین مصاحبه ها معقول بود و مشکل خاصی نداشتم اما یکی از مصاحبه ها با این که زمان ست شده بود، یک روز عقب افتاد. براشون شخصیت و مشخصات فردی با ارزش تر از تخصص بود و بعد از بررسی اون موارد، بحث تکنیکال داشتیم. مثل بقیه تیم ها، تخریب شخصیتی تکنیکال نداشتن و سوال های عجیب و موئی درباره تکنولوژی ها نپرسیدن.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در سامانه هوشمند ايجاب، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵؛ ۰٪ از کاربران سامانه هوشمند ايجاب را به دیگران توصیه میکنند. ۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
یکی از بدترین تجربه های مصاحبه منابع انسانی که داشتم علاوه بر اینکه سوالات مصاحبه کننده به شدت ناشی و غیر حرفه ای بود متاسفانه ایشون مرز بین احترام و دوستانه بودن هم بلد نبودن .البته من همکار مردی که تجربه مصاحبه با ایشون رو داشت دارم و تا این حد غیر حرفه ای ار ایشون سوال نپرسیدن که فک میکنم دختر بودن من توی تغییر نوع سوالها بی تاثیر نبوده به طور مثال : به جای پرسیدن اینکه “چه چیزی شمارو سرکار عصبانی میکنه؟” از “تا حالا گریه کردی؟چی بشه گریه میکنی؟” یا ایشون حقوق درخاستی رو پرسیدن من هم یه عددی گفتم.بعدش باتوجه به رقم گفته شده شروع کردن سابقه من و سطح کاری من رو زیر سوال بردن. منابع انسانی بی اخلاق برای یه شرکت نوپا یعنی فاجعه.
من وقتی وارد شرکت شدم یکی از اعضای تیم بودم و همه ما در یک شرکت دیگه مستقر بودیم یعنی مکان شرکت هنوز در دست تعمیرات بود و برای همین ما توی یک شرکت دیگه مشغول کار شدیم(اسم شرکت رو اینجا درج نمیکنم اما میتونید درباره اش سرچ کنید) مدیر ایجاب از بچه ها میخواست کار رو طی یک ماه برسونن و بچه ها هر روز از 9 صبح تا 9 شب در شرکت کار میکردند تا حقوقمون افتاد عقب به بچه ها وعده داده شده بود که شرکت بین المللی خواهد بود و اگه کار رو سروقت برسونید بهتون آیپد هدیه میدیم ما گفتیم همون حقوقمون رو بدید آیپد نمیخوایم بعد چند روز اضافه کاری همه بچه ها رو دادن که ساعتی 10 هزارتومن حساب شده بود برای همه چه اون که 3 تومن میگرفت چه اون که 8 تومن میگرفت وقت بستن قرارداد در محل جدید شد شرکت از بچه ها بین 100 تا 600 میلیون سفته گرفت برای قرارداد از مهر تا پایان سال 99 یعنی قرارداد 6 ماهه شرکت میخواست بچه ها زود کار رو برسونن بچه ها هم گفتن یه نیروی دیگه میخوان رئیس شرکت گفت به اچ آر بگید فردا براتون یه مینی بوس آدم اینجا پیاده میکنه! مگه داری عمله میبری سر ساختمون؟ قرار بود طی یکماه کار برسه اما بعد یک ماه و چهار روز هیچ خبری از هیچ نیرویی نبود و بچه ها تازه طرح اولیه کار رو از سمت شرکت دریافت کردند فکر میکردیم از زمانی که مشغول به کار میشیم در دفتر جدید شرایط خوب میشه اما شرکت مهمونی های پرخرج و هزینه های اضافی داشت و ادعا میکرد که بهترینم خورد خورد بچه ها از شرکت جدا شدند تا اینکه رسید به من و برای شرایطم موندم حقوق ها هر ماه دیر به دیر میرسید اچ آر شرکت از شرکت جدا شد و رفت دنبال کار خودش شرکت حقوق بچه ها رو نداد و سیستم های شرکت رو بجای حقوق برداشتن بچه ها cto شرکت رو هم حتی اخراج کردن و برنامه نویس بک اند ارشد رو هم همینطور بچه های فرنت هم جدا شدند کم کم! و با یه تیم دیگه کار رو استارت زد ایجاب تیم فنی عااالی بود حیف بی انگیزه شده بود چون این اتفاقات رو میدید رئیس شرکت ادعای بهترین بودن داشت اما اینطور نبود میگفت هر کاری رو به بهترین بهترین بهترین شکل انجام بدید اما خودش انجام نمیداد کارهاش رو این شخص چند تا بادی گارد هم داشت اما حیف حقوق ما رو نمیداد و میگفت ندارم یاد بگیرید از اشتباهتون درس بگیرید نه اینکه با همون اشتباه دیوار کج رو برید بالا یاد بگیرید قرار نیست بهترین باشید فقط کافیه حدقل وظایفتون رو انجام بدید گل نکردن این هدف با تیم خوبی که این همه وقت صرف کار میکردن تنها یک دلیل داشت مدیریت ضعیف
اگه میخواین در راه رضای خدا کار کنید و در ازاش پولی دریافت نکنید و در نهایت هم کارتون به هیچ نتیجه و ثمرهای نرسه، به این شرکت بپیوندید! ارکان شرکت عجیب و مشکوکه و آدما دائماً در رفت و آمد هستن. در حال حاضر هم تقریبا غیرفعال هست و اکثر پرسنل به دلیل مطالبات معوقه چندین ماهه، اونجا رو ترک کردن و از طرق قانونی پیگیر هستن...
استخدام در سامانه هوشمند ايجاب
از مجموع ۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران سامانه هوشمند ايجاب را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۴ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۴ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۴ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی سامانه هوشمند ايجاب مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ سامانه هوشمند ايجاب
آیا سامانه هوشمند ايجاب در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از سامانه هوشمند ايجاب ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در سامانه هوشمند ايجاب چگونه است؟
بر اساس ۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در سامانه هوشمند ايجاب چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در سامانه هوشمند ايجاب از نگاه ۵ کارمند: ۱.۴ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در سامانه هوشمند ايجاب چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از سامانه هوشمند ايجاب ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: