تجربه کار در این شرکت برای من فوقالعاده بوده است. فضای کاری دوستانه و حمایتهای بیوقفه از جانب مدیریت و همکاران، باعث شده است که هر روز با انگیزه و انرژی بیشتر به سرکار بیایم. این شرکت نه تنها به توسعه مهارتهای حرفهای من اهمیت میدهد، بلکه به بهبود کیفیت زندگی کاری نیز توجه ویژهای دارد. از امکانات رفاهی گرفته تا فرصتهای آموزشی، همه چیز به گونهای طراحی شده که کارکنان بتوانند بهترین نسخه از خود را در محیط کار نشان دهند. احساس میکنم در اینجا به عنوان یک عضو ارزشمند دیده میشوم و این موجب افزایش اعتماد به نفس و انگیزه من شده است.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در طرح پردازان آذرخش، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۰٪ از کاربران طرح پردازان آذرخش را به دیگران توصیه میکنند. ۱۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
کسایی که میخوان برن اول اینکه 3 ماه باید بصورت ازمایشی کارکنید که حقوق کاملم نمیدن محیط بشدت کثیف هست هیچ امکاناتی براتون درنظر نمیگیرن حقوق با تاخیر خیلی زیاد پرداخت میشه بشدت خاله زنک هستن مدیراشون همش برادرای مدیر شرکتن بقیه هم که نیستن اشنا هاشن باید زیراب زن باشین هیچ جای پیشرفتی نداره نگاهاشون از بالا به پایینه همش طلبکارن ازت میتونید مطمین باشید تا سوراخای دماغم دوربین کار گذاشتن وقت استراحت نداره ولی وقت سیگار داره محیطش بشدت سمی بعد از 3 4 ماه کلا افسردگی میگیرین شب میخوابین صبح میرین میبینین میرزتون وسایل میزتون جابهجا شده حریم شخصی به هیچ عنوان ندارید مدیریت بشدت ضعیف انگار یه بچه 3 ماه داره شرکتو میچرخونه نه برای شما و نه برای کار شما هیچکس ارزش قایل نیست و فقط دنبال کار کشیدن از شما هستن
یک شرکت بی نظم که نه بیمه تکمیلی داره و نه هیچ خدماتی به پرسنل ارائه میشه در فصول سرما با گرمایش شرکت مشکل داشتیم و در فصول گرما با سرمایش. پرداخت حقوقی که تاریخ مشخصی نداشت و هر تاریخی که شرکت موجودی داشت واریزی انجام میشد و مهمتر از همه جو متشنج و سمی شرکت که قدرت به افرادی داده شده بود که نه روابط عمومی داشتن و نه علم تنها چیزی که مهم بود پاچه خواری بود هر کی بهتر بتونه انجام بده کارمند خوبیه
من تجربه چند سال کار تو این شرکت رو دارم مدیریت خیلی ضعیفی داره واسه پرسنلش هیچ ارزشی قائل نیست یادمه یه بار رئیس شرکت (حاجی) همه پرسنل رو جمع کرد گفت هرکی ناراحته جمع کنه بره شرکت خانوادگی هستش از نظر حقوق و دستمزد هم به پرسنل حقوق کارگری میدن نه کارشناسی و مهندسی در کل شرکت ضعیفی هست با رانت و لابی تونسته با ارگان ها قرارداد ببنده
استخدام در طرح پردازان آذرخش
از مجموع ۱۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران طرح پردازان آذرخش را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی طرح پردازان آذرخش مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ طرح پردازان آذرخش
آیا طرح پردازان آذرخش در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از طرح پردازان آذرخش ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در طرح پردازان آذرخش چگونه است؟
بر اساس ۱۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در طرح پردازان آذرخش چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در طرح پردازان آذرخش از نگاه ۱۱ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در طرح پردازان آذرخش چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از طرح پردازان آذرخش ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: