این شرکت در بعضی حوزه ها انحصار داره. این یعنی کارفرما راهی جز کار کردن با این شرکت نداره. همین باعث میشه مدیریت ارشد با بیخیالی حرص آوری با کارفرما برخورد کنه و از طرف دیگه برای نیروی انسانی ارزش زیادی قائل نباشه چون میدونن با رفتن نیروها حتی اگر پروژه قفل بشه بازم برگ برنده رو دارن و میتونن با مذاکره زمان بگیرن یا پروژه رو تموم نکنن. کارمندان شرکت کارفرماها هم نارضایتیشون رو به شکلی روی نیروهای فنی علوم سبز خالی میکنن و دنبال اعمال نظر شخصی یا گرهافکنی و بازی های روانی برای پررنگ کردن اثر خودشون هستند.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در علوم سبز، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۹ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۷ از ۵؛ ۱۱٪ از کاربران علوم سبز را به دیگران توصیه میکنند. ۹ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
والا چی بگم این شرکت پروژه های خوبی میگیره معمولا اما بخش فنی و برنامه نویسها که در واقع پروژه ها را طراحی و پیاده سازی میکنن کمترین حقوق و مزایا را با کلی اعصاب خوردی میگیرند. تولید و دیرکرد و عجله و چالشها با بخش طراحی برنامه نویسی هستش پادشا و مزایا برای سایر بخشها بهترین بخش بخش نیروی انسانی هست یک مشت افراد بدرد نخور که از بچه های فنی مهندس شرکت بیشتر حقوق میگیرند. حتی خدمات شرکت هم راحت تو اتاقها رفت و امد میکنن مورد داریم خدماتی تو اتاق بچهای فنی میشینه میخوابه پاش را روی میز میذاره بخش فنی هم بخواد به رییسش بگه رییسش صاف میره به نیرو میگه فلانی گفت تو فلان کار رو کرده. کلا مهد کوک علوم سبز بهتره بهش بگیم. اگر برای کار میخواین فقط وارد بخش نیروی انسانی بشین اصلا کاری نمیخواد بکنید بیمه ارسال میشه ایرادادت الکی بگیرین پول ندین. وام فقط برای مدیرا و بخش نیروی انسانی و خدماته. بخش فنی نه ارتقایی نه چیزی. ادعا فقط که بهترین شرکت و ... اما بچه ها اکثرا پول ندارن موتورشون رو عوض کنن اوناییم که ماشین دارن نمیتونن چهرتا لایستیک بخرن بندازن. یکسری افراد هم که میان شرکت که پروژهای بیرونشون رو انجام بدم وگرنه که با حقوق شرکت قسط و اجاره خونه نمیشه. جلوشرکت انگار دم پیک موتوریه همه موتور دارن اندازه پیک موتوری حقوق میگیرن.فقط صداشون میکنن مهندس و دکتر فقط همین
شرکت علوم سبز شرکتی که من حدود 8 سال کار کردم. مزایایی که داره این هستش که نهار میدن اگر وارد بخشی بشی و کاری رو شروع کنی سالها در اون کار هستی و هیچ اتفاقی نمیوفته نه خقوقی نه.... چون معمولا پروژهای دولتی انحام میده کلا افکار دولتی هم داره مثل کارمند بانک صبح بری سرکار و شبم بیای خونه اخر ماهم یک حقوقی بهت بدن. در کل برای کسایی که یک زندگی یکنواختی میخوان و اینور اونورم کار بگیرن خوبه. فشار روی بخش فنی معمولا زیاده چون پروژه ها رو باید بموقع برسونن حتی اگر سایر بخشها کم کاری کنن خرید بموقع نباشه و سفارشات دیر باشه ولی بخش فنی باید بموقع برسونه کار رو یکم اینطور مواقع استرس و فشار هست. اما باقی بخشها راحت و اسوده هر وقت حال کردن کار کنند. حقوقم که چون مثل شرکتهای دولتی انگار کار میکنی حقوقا همونطوری میدن اب متوسط حقوق و اخر سال وامی بگیری و بتونی لباس عید بخری. در کل خوبه و شرکت خوبیه برای کسب تجربه برای مطالعه برای گذران عمر
سلام در شرکت علوم سبز فضای کاری دولتی و با همان جنگ بر سر منافع بین مدیران و اعضا هست، انتظار شروع و ادامه کار بزرگی در این مجموعه را نداشته باشید؛ طرح های جدید با رخوت سازمان از بین می رود و شما باید در فضای راکد مجموعه غرق بشید. اگر دنبال کاری پویا و آینده ای روشن هستید، حتما مجموعه ی دیگری را انتخاب کنید موفق باشید
استخدام در علوم سبز
از مجموع ۹ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۹ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۱۱٪ از کاربران علوم سبز را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۹
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۷ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۷ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۷ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی علوم سبز مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ علوم سبز
آیا علوم سبز در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از علوم سبز ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در علوم سبز چگونه است؟
بر اساس ۹ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۷ از ۵ است؛ ۱۱٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در علوم سبز چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در علوم سبز از نگاه ۹ کارمند: ۲.۷ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در علوم سبز چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از علوم سبز ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: