فک و فامیل مدیریت در شزکت حضور دارند که هیچوقت فامیل ها تعدیل نمیشند و فقط بچه های عادی براشون این اتفاق میوفته . حقوق به نسبت میانگین بازار کمتره. سفته بدون امکان پشت نویسی ازتون میگیرند. مدیریت و فک و فامیل ها ارزشی هستند و باید از بحث و اینجور چیزا دوری کنید. نگاه مدیریت کاملا از بالا به پایین هست و دقیقا سیستم ارباب رعیتی داره. پیشنهاد میکنم قبل از رفتن به مالتینا با چند نفر از کارمندای سابق شرکت مشورت کنید
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در مالتینا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۷ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵؛ ۱۴٪ از کاربران مالتینا را به دیگران توصیه میکنند. ۷ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
یه دوره یک ماهه کارامازوی گذاشتن و لید منتور دوره فوق العاده بود اما بعد مارو با هزار جور امید به عنوان کاراموز استخدام کردن. و سه ماه بدون حقوق ما براشون کار کردیم ولی خب قول داده بودن که قراره استخدام شیم اما هرگز چنین اتفاقی نیوفتاد. در یک روز نه تنها با ما کاراموز ها اتمام همکاری کردن بلکه چندین تن از نیروهای خودشون رو هم تعدیل کردن.
جو بین کارکنان شرکت خیلی خوبه ولی مدیریت افتضاح بود. نکته ی عجیب حضور فامیل و اقوام مدیریت در پست های مختلف شرکت بود. من تنها پوینت مثبت ماجرا رو توی کمک کردن اعضای تیم به هم و صمیمیت بینشون دیدم ولی واقعا رفتار مدیریت اصلا خوب نبود
اولین چیزی که وارد شرکت میشین براتون جلب توجه میکنه ظاهر قشنگ و استارت آپیشه یه حیاط و تاب و باغچه و کافه !! البته سه چهار ماهه که اضافه شده و موقعی که من اومده بودم همه این شرایط اینقدر قشنگ نبود. چهاربخش مختلف پشتیبانی، مارکتینگ ، انبار ، فنی داره که از همدیگه جدان و میشه گفت دفتر های جدا دارن. قبلا که بخش های دیگه همش تو فنی میومدن برای یه باگ ریپورت ولی این اواخر خوب شد. به نظرم از نظر فرهنگ سازمانی خیلی میتونه رشد داشته باشه و الان دارن ضعیف عمل میکنن ، مهم ترین مشکلی که من باهاش داشتم. من به شخصه هیچوقت با زیر نظر گرفتن کارمند موافق نبودم و از این بابت اذیت میشدم. سیستم فایروال داخلی که سایت هارو چک میکرد و دوربینی که چهار طرف سالن بود رو مخی داشت. داخل سالن فنی هم زیبا بود و کاناپه داشتیم و گل و اینجور چیزا وسط سالن. ناهار و پذیرایی با شرکت بود و همچنین بیمه هم از طرف شرکت پرداخت میشد که خیلی خوب بود. مدیر بخش فنی رو من میتونم بگم بهترین مدیری هست که میشناسم ، که اگر نبود من دو ماهم نمیتونستم اخلاق مدیرعامل ها رو تحمل بکنم. (از اصلی ترین دلایل خروجم) یه چیزی که خیلی اذیت میکنه تو شرکت اینه که چند نفر از کارمند ها بر اساس رابطه با همکارای دیگه و مدیران به شرکت اومدن نه بر اساس شایستگیشون و این هم واقعا اذیت کنندست. از خوبیاش اینه که اونقدر پروژه بزرگ هست که حوصلتون سر نره و از بدیاشم همینه دقیا که تسک های ریز و درشت غیر مرتبط دارین. از نظر پیشرفت حقوق هم بگم که قبل از اینکه شما اعلام بکنین که نیاز به افزایش حقوق دارین متوجه میشن و اضافه میکنن به خاطر تورم، من تو دو سالی که اونجا بودم ۳ بار افزایش حقوق داشتم. البته که حقوق به اندازه کرجه و تهران قطعا حقوق های بالاتری دریافت میکنین (خرجتونم بیشتره) تیم فنی خیلی با هم هماهنگن و دوستن و این خیلی نکته خوبیه. من این اواخر اومدم بیرون چون درامدم از جای دیگه تامین میشد و میخواستم به پروژه خودم برسم. البته اگه میموندم هم مطمئنا سر دوربین ها دعوام میشد و بیرون میومدم :))
استخدام در مالتینا
از مجموع ۷ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۷ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۱۴٪ از کاربران مالتینا را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۷
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی مالتینا مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ مالتینا
آیا مالتینا در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از مالتینا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در مالتینا چگونه است؟
بر اساس ۷ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵ است؛ ۱۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در مالتینا چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در مالتینا از نگاه ۷ کارمند: ۲.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در مالتینا چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از مالتینا ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: