هر کسی رفته اونجا استعفا داده. یک مدیریت بسیار ضعیف دارد. و واقعا محیط مسمومی داره. فقط می گم نرید این شرکت. بعدها با رفتار زشتی که با من داشتن. تماس گرفتن دوباره برم ولی قبول نکردم.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در مهندسی یاس ارغوانی، صنعت بانکی، تهران: بر اساس ۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵؛ ۰٪ از کاربران مهندسی یاس ارغوانی را به دیگران توصیه میکنند. ۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
اگر میخواهید تجربه کار با مدیران نالایق و کار کردن در طویله را تجربه کنید در واحد شبکه و زیرساخت این شرکت استخدام شوید . انسانهای لومپن و بیسواد که نیروی خانم استخدام میکنن برای لاس زدن و سوژه خودارضایی . البته در زمینه پیچوندن تجهیزات و مالیدن در شرکت هم دستی در آتش دارند . به این واحد سر بزنید تا معنی واقعیه طویله را متوجه شوید . البته بقیه واحدها هم مستثنی نیستن
در یک کلمه زباله دان تاریخ. یعنی هر ادم به درد نخوری رو که شرکت های دیگه عمرا جارو نمیدن دستشون که زمین رو جارو بزنن اینجا مدیر شدن. حیف این همه وقت و زحمتی که برای این شرکت گذاشتم. از مدیرهاش و معاونینش که نگم، هرچی احمق تر و بی سوادتر در راس تر. مورد داشتیم طرف با موتور سی جی کف خیابون پشتیبان بوده رول کاغذ پوز برای پذیرنده ها می برده حالا شده مدیر نرم افزار با مدرک سیکل!!!! دیگه خودت بگیر برو… فکر نکنم هیچ ادم عاقلی بخواد اینجا کار کنه….منم که دارم اینو مینویسم در حال تلاش برای فرار کردن از این شرکت سم هستم…تویی که داری اینو میخونی و اگر برای اعصاب و روانت ارزش قاعلی مصاحبه هم نرو….مگر اینکه بخوای یه مشت سیکل و دیپلمه بهت امر و نهی کنن و داد بزنن سرت و بهت فحش بدن…
افرادی که میاید تعریف میکنید و با پارتی بازی و رابطه که از چارچوبهای این شرکته به پست و مفام رسیدید و پول یا مفت میگیرید ، تا مخاطبینو گول بزنید ، حواله خودتون و عزیزانتون به حضرت عباس و انشالله خدا به کمرتون بزنه جوابتونو بده
استخدام در مهندسی یاس ارغوانی
از مجموع ۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران مهندسی یاس ارغوانی را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۴ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۴ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۴ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی مهندسی یاس ارغوانی مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ مهندسی یاس ارغوانی
آیا مهندسی یاس ارغوانی در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از مهندسی یاس ارغوانی ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در مهندسی یاس ارغوانی چگونه است؟
بر اساس ۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در مهندسی یاس ارغوانی چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در مهندسی یاس ارغوانی از نگاه ۵ کارمند: ۱.۴ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در مهندسی یاس ارغوانی چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از مهندسی یاس ارغوانی ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: