واقعا جای خوبی هستش برای کار کردن هم به لحاظ فنی سطح شرکت بالاست هم به لحاظ موارد مربوط به HR واقعا سعی میکنن بهترین شرایط رو برای بچه ها فراهم کنن.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در والکس، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۶ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۳.۲ از ۵؛ ۳۳٪ از کاربران والکس را به دیگران توصیه میکنند. ۶ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
واقعا تجربه کاری بسیار عالی برای من بود از همون روز اول فرهنگ حاکم تو شرکت رو من تاثیر مثبت گذاشت و واقعا حس کردم اینجا جایی که میتونم پیشرفت کنم و از مدتی که اونجا بودم راضی هستم . اگر جاب آفری از این شرکت داشتین شک نکنین.
ابتدا عرض کنم که شرکت والکس در واقع هلدینگ هستش و چندین بیزینس لاین جداگانه رو شامل میشه.از همین رو دقت بفرمایید که مدیریت و شرایط هر یک هم متفاوتن و موارد مشاهده شده محدود به تیم و مدیر شخص بنده هست و الزاما قابل تعمیم به تمامی پوزیشنهای شرکت نیست. ضمن تشکر از خواننده بابت توجه به این نکته، ابتدا نکات قابل بهبود مجموعه رو ذکر میکنم و با ذکر نکات قوتش نظرم رو تمام میکنم. در توصیف سازمان میشه گفت به طور کلی در حال یادگیری هستش و هنوز بالغ نشده و از همین جهت مشکلات قابل توجهی داره.بهعنوان مثال انتخاب مدیران بر اساس صرف توانایی یا تجربهشون نیست، لدر و ارزیابی عملکرد و فرایندهای دقیق وجود نداره، سازمان اینتگریت و شفاف نیست، اطلاعرسانیهای عمومی به نحو درست انجام نمیشن، و بازگویی صفات منفی فرد و یا توهین غیرمستقیم حین عدم حضورش امر رایجیه. استراتژیهای سازمان دقیق چیده نمیشن و در نتیجه ممکنه در یک ماه تعداد زیادی جذب داشته باشن و ماه بعد همگی رو تعدیل کنن(دقت بفرمایید که عدم امنیت شغلی واقعا مساله جدیای در این سازمان هست و در صورتی که براتون مهمه پیشنهاد میکنم در جای دیگری اشتغال بفرمایین)، ساختمان محل خدمت تغییر کنه، فردی به مدیریت فنی منصوب بشه در حالی که دانش فنی لازم رو دارا نیست، مدیری عدم توجه خودش برای بازرسی کار رو با سرزنش باقی تیم جبران کنه و یا سعی کنه با ارتباطات خودش ضعف تصمیمگیری، مدیریتی یا فنی رو پنهان کنه و مواردی از این دست. همچنین تمام حقوق پکیج یکجا پرداخت نمیشه و بخشیش در هر ماه در بازهی دیرتری پرداخت میشه.(فرایند تسویه هم بسیار کند انجام میشه و ممکنه باقیمانده رو در چند قسط پرداخت کنن و چندین ماه طول بکشه و نیاز به پیگیری مدام از سمت شما هم داره. البته عموما فرایندهای اچاری هماهنگی ضعیفی در اینجا دارن.) ساختمان میرزای شیرازی که محل استقرار والکس در زمان نگارش این پیامه، اپارتمانی ۵ طبقه، کمی دلگیر و غیربهینه برای محیط سازمانیه که در اغلب طبقاتش دود سیگار در هوا پخشه.ساختمان دارای پارکینگ برای کارکنان نیست(صرفا مدیران ارشد و ردهبالا دارای پارکینگ هستن)و در محل پرترافیکی قرار داره اما دسترسی مناسبی به مترو و بیارتی و خطوط اتوبوس داره. همچنین پس از خاموشی هوا تردد پیاده در این محل کمی ناامن بهنظر میرسه ضمن اینکه درب اصلی شرکت پس از ساعت کاری اداری بسته میشه و در صورتی که بخواهید منتظر اسنپ بمونین میبایست در کنار خیابان صبر بفرمایید. (دورکاری هم در شرکت پذیرفته نیست.) موارد جزئیتری مثل اتاق استراحت، داروهای رایج، ناهار و میانوعده هم وجود ندارن البته هزینه اندکی برای کمکهزینه ناهار پرداخت میشه و در ساعات ابتدایی روز صبحانه به تعداد محدود هم برقراره. بنده مدت زیادی با مجموعه همکاری نداشتم و بنابراین نظر محکمی دربارهی رشد و یا افزایش حقوق نمیتونم بدم، اما فکرمیکنم این موارد بر اساس توانایی فرد پیش نمیرن. همینطور در صورتی که فکر میکنید نیاز به حضور روزانه در کنار افرادی با اشتیاق زیادی برای کارشون، بهبود فرایندها و درگیری کامل با بیزینس دارید، فکر میکنم این شرکت بهترین سازمانی که میتونید انتخاب کنید نباشه و در کل دیدگاه غالب در شرکت به اعضا، نزدیک به مدل سنتی یک کارمند هست. از نکات مثبت مجموعه میشه به این اشاره داشت که ورود و خروج کارکنان ثبت نمیشه و ساعت کاری شناوره، تجهیزات و امکانات مورد نیاز کار بهخوبی در اختیارشون قرار میگیره و محصولی که در حال توسعهش هستند هم شایسته تقدیره، حقوق رایج بازار پرداخت میشه، بیمه کامل و سر موعد پرداخت میشه و بیمهی تکمیلی مناسبی هم برای کارکنان در نظر گرفته میشه. خوبه دقت بشه که مجموعه در حال رشد و بهبوده و در صورت پیادهسازی پارهای از اصلاحات مثل تخصیص صحیح مدیران، تلاش برای افزایش راندمان کارکنان، نظارت دقیق و جزئی و شفافتر بر افراد و تصمیمها به شرکت بهتری تبدیل میشه.
قول حقوقی که میدن رو نمیدن ،پرداختی یکجا نیست ،اعصاب و روان هم براتون نمیمونه شرکتهای مشابهش همینقدر حقوق رو میدن با محیط خیلی بهتر اصلا نمیارزه
استخدام در والکس
از مجموع ۶ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۳۳٪ از کاربران والکس را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۳.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۳.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۳.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی والکس مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ والکس
آیا والکس در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از والکس ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در والکس چگونه است؟
بر اساس ۶ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۳.۲ از ۵ است؛ ۳۳٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در والکس چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در والکس از نگاه ۶ کارمند: ۳.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در والکس چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از والکس ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: