ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پارس فناوران مبتکر، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۸ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۹ از ۵؛ ۱۳٪ از کاربران پارس فناوران مبتکر را به دیگران توصیه می‌کنند. ۸ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

اینکه همکاران ما سرمایه انسانی‌مان هستند، شعار نیست! باور و فلسفه وجودی پارس فناوران مبتکر است. رشد مستمر ما از طریق فعالیت‌های گروهی و انتقال دانش بین همکاران ما محقق شده است.

تجربه‌ها

پارس فناوران مبتکر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۳ اسفند ۱۳۹۹·فروردین ۱۳۹۸ تا فروردین ۱۳۹۹
۳.۰
برنامه نویس بک اند

ترجیح میدم اول نکات مثبت رو بگم تا فقط بدگویی بنظر نیاد -کار ها رو خودتون تسک بندی میکنید و کاملا دستتون بازه برای تصمیم گیری و کسی ازتون نمیپرسه چرا اینکارو کردی و البته اگر مشکلی هم پیش بیاد حمایت مدیریت رو دارید و فرصت دارید درست کنید. -صرفا با دانش پایه پایگاه داده هم میتونید کار کنید و به دانش حاص دیگه ایی احتیاج نیست. -بیمه و حقوق کامل پرداحت میشه -اگر ادم مسئولیت پدیری باشید با احترام باهاتون برحورد میشه. نکات بد: - توی این شرکت اگر بخوایید با همون چیزایی که بلدید تا سالها کار کنید این جا جای خوبیه وگرنه چیز جدید بهتون اضافه نمیکنه چون با فریم ورک سازمانی باید کار کنید...البته تسلطتتون روی پایگاه داده به شدت بالا میره -کار ها هیچ نظمی ندارن و ممکنه یک پروژه یک ماه دست کسی باشه یهو بدن دست شما ادامه بدیش و ممکنه یهو صبح بهتون یک تسک بدن که ۲ روز وقت میخواد بگن تا عصر تحویل بده و وقتی بگی نمیشه بگن ماست مال کن کلا فرهنگ ماست مالی حیلی توشون رواج داره و ممکنه یهو پروژه ایی بیاد دستتون که نفر قبلی ماست مال کرده -زیاد میبینی که یسریا هیچ کاری نمیکنن یکسریا دارن میزنن تو سر خودشون - اگر ادم دلسوزی برای کار هستید اینجا خیلی حرص میخورید چون میبینید کسی بجز شما دلسوز نیست حتی مدیریت - به شدت مسئولیت بالایی داره چون داده های مردم روخیلی راحت میتونید تغییر بدید -نیازمندی های مشتری رو خودتون باید درارید و جلسه برید و داکیومنت بنویسید. -تیم اسکرام و اجایل اینا توش معنی نداره خودتونید و خودتون....ممکنه شما ۱ هفته کار نکنید کسی بهتون چیزی نگه و پیگیری نکنه ولی سر وقت ارائه همش میگن چرا تحویل نشد. -چیزی به اسم گیت وجود نداره و کد ها مستقیم میره روی سرور و اگر اشتباه چیزی رو بدید بالا جای برگشت ندارید. -ممکنه پروژه ایی بهتون بدن که کلی ابهام توش باشه و هنوز مشخص نیست تهش و میگن حالا شروع کنید بعد روشن میشه که ممکنه کلا همه چیز بهم بریزه - عدم دیده شدن کارها: اگر شما تلاش بیشتر از کارمند بودن بذارید اصلا دیده نمیشه و با اون کسی که کاری نکرده حقوق یکسانی دریافت می‌کنید وعده های عملی نشده هم زیاد داشتن....مثلا پیشرفت شغلی و ...

پارس فناوران مبتکر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس PHP·۱۴ بهمن ۱۳۹۹·اسفند ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس PHP

مزایا : - ساعت کاری شناور (جریمه در صورت حتی یک دقیقه تاخیر) - محیط آرام - نظافت خوب - پنجشنبه ها تعطیل بود معایب : - عدم استفاده از تکنولوژی ها ( از جمله گیت ) - یادگیری خیلی پایین ( به طوری که فقط یه کار معمول هرروز تکرار میشه ) - مدیریت غیر اصولی و رفتارهای غیر اخلاقی - عدم پرداخت به موقع حقوق - دریافت سفته در هنگام عقد قرارداد - تایم ناهار ۲۰ دقیقه - فشار کاری بسیار بالا و انتقال همه بار کاری بر دوش برنامه نویس ( از جمله حرف زدن با مشتری ، رفتن به جلسات و پشتیبانی محصول ) - با مشتری صادق نیستن ( و اگر شما بخواهید با مشتری صادق باشید باهاتون برخورد میکنن ) - تسویه حساب هم ۶ ماه بعد از ترک شرکت انجام میشه - در زمان تسویه حساب مرخصی ها محاسبه نمیشود و اگر تقاضای محاسبه مرخصی ها را داشته باشید بهتون میگن که به وزارت کار مراجعه کنید

پارس فناوران مبتکر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۹ دی ۱۳۹۹·بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

نور محيط خوب و كافي - پرداخت ها حقوق ها نامنظم و دير - ساعت كاري شناور از ساعت ٨:٣٠ تا ٩ ولي در صورت حتي يك دقيقه تاخير ٥٠ تومن كسر از حقوق در هر روز - مديريت ضعيف و غير اصولي - مانده مرخصي در پايان سال و زمان تسويه حساب نميشود در صورتيكه خيلي سخت مرخصي داده ميشود

پارس فناوران مبتکر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۷ دی ۱۳۹۹·بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس وب

مدتی که من مشغول بودم اوایل حقوق بموقع پرداخت میشد اما بعد مدتی یک ماه حقوق معوق شد و از اون ببعد نامنظم شد چندبار با مدیریت جلسه گذاشتیم که حقوق رو بموقع پرداخت کنند ولی وعده سر خرمن میدادند.فضا صمیمی نبود

استخدام در پارس فناوران مبتکر

از مجموع ۸ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۸ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۱۳٪ از کاربران پارس فناوران مبتکر را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۸
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۹ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۹ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۹ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی پارس فناوران مبتکر مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ پارس فناوران مبتکر

آیا پارس فناوران مبتکر در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از پارس فناوران مبتکر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در پارس فناوران مبتکر چگونه است؟

بر اساس ۸ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۹ از ۵ است؛ ۱۳٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در پارس فناوران مبتکر چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پارس فناوران مبتکر از نگاه ۸ کارمند: ۱.۹ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در پارس فناوران مبتکر چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از پارس فناوران مبتکر ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: