مدیران فحاش،شنود صدا و چک کردن بادوربین،محیط خاله زنکی و فامیلی ،چندین بار در مدت یک سال کاریم دعوا و کتک کاری دیدم،نمی تونستم با همکارم یا تلفن همراهم صحبت کنم
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پارمیس، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، خراسان رضوی، تهران: بر اساس ۳۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۱ از ۵؛ ۱۷٪ از کاربران پارمیس را به دیگران توصیه میکنند. ۳۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من سال 89 تا 90تو این شرکت کار میکردم اون موقع بسیار شرکت بدی بود اول از همه تمام صداها شنود میشد و دوربین ها مدام کنترل میشد حتی اگر با موبایل حرف میزنید یا چند دقیقه با همکارتان حرف میزنید به شدت توبیخ میشدید و دیگر اینکه چند دعوا بسیار بد دیدم یکی از دعوا ،کتک کاری مدیر منابع انسانی که یک آقابود و خانمی که تحلیل گر بود ، زمانی که دیدم یک آقا همکار خانم را در یک محیط مهندسی کتک زد بسار ازآن شرکت بدم آمد و دیدن اینکه پلیس وارد شرکت شد و هر کدام را با دستبند برد تمام اینها نشان از بی لیاقتی مدیر آن شرکت بود ، بیش از ده بار برای گرفتن سفته خود زنگ زدم بسیار بی ادبانه هربار منشی میگفت کلید گاو صندوق دست مدیر عامل است و مدیر عامل در شرکت نیست ، تا یک روز بعد ازتماس به شرکت رفتم و دیدم مدیر عامل داخل شرکت هست،الکی گفتند جلسه هست بشین تا سفته تو بگیری ،دو ساعت نشستم ،یادم میاد اون موقع شرکت زیر 25 نفر بود و هر واحد تایم نهار خودشو وحتی تایم سرویس بهداشتی خودشو داشت به من گفتن از روز اول بیمه ات رد میشه که ماه اول رد نشد،قراردادها دستمون نبودو 4 قرارداد سه ماهه بسته بودند،لیست بیمه را باحقوق وزارت کار میدادند،اون موقع به جز حقوق هیچ چیز دیگری نداشت،فحاشی و توهین بسیار عادی بود،بیمه تکمیلی نداشتیم
دوستانی که به به و چه چه میکنن همونایی نیستن که بهشون گفته شد برید زیر پست اینستای شرکت کامنت مثبت بذارید کامنت منفی مشتری ها دیده نشه؟! (مدیر عامل عصبانیه کامنت مثبت بذارید سریععع) آقایی که گفتن اونجا خانواده تشکیل دادن همون مسئول آی تی نیستن که پارسال سر حقوق پایین جر و بحث کردن و به شرط آموزش برادر مدیرعامل قرار شد چند ماه دیگه بمونن؟؟ (البته با تهدید ندادن سنوات) خانمی که گفتن پیشرفت کردن همونی نیستن که از پشتیبانی اومدن وردست مدیر محصول و تلفن جواب میدن؟؟ دوستی که گفتن پرداخت به موقع بیمه، آیا نمیدونن که تعویق بیمه باعث جریمه شون میشه و در واقع مجبورن بیمه به موقع رد کنن؟؟ حالا بماند که حقوق رو دومرحله میدن و مرحله دوم تاخیر داره و گاهی نقدی هست دوستی که گفته هدایای جذاب جشن ها، منظورش همون ۲۰۰ تومناس که بعداً با جریمه سوبله ی تاخیر و اِن تا چیز دیگه ازشون پس میگیرن؟؟ مسئولان دلسوز منظورتون هموناس که علاوه بر اینکه مدیریت و منابع انسانی دوربین چک میکنن، اونا هم دوربین رو جلوشون تو مانیتور دوم میبینن؟؟ (با اینکه کنارتونن) فقط اونی که از منابع انسانی تعریف کرده!! اون خانم خودشو همه کاره میبینه و حتی خدماتی شرکت صبحا براش لقمه با چایی میبره و ناهارشم میبره اتاقش!! ایشون فقط روزی ۹ساعت کار مفید از کارمند میخواد. من بجز دو سه نفر کسی رو ندیدم بیشتر از ۴سال اونجا باشه. ۶ماه اونجا بودم تک تک کسایی که کامنت مثبت گذاشتن رو میتونم حدس بزنم
اولش که در باغ سبز نشون میدن و همه چی گل و بلبله. رفتارشونو خییییلی صمیمی میکنن تا بهت نزدیک بشن. غلام حلقه به گوش میخوان، اگه مثل خودشون دورو باشی میتونی اونجا دووم بیاری. ۹ ساعت کار هست ولی ۸ ساعت حساب میشه، نیم ساعت ناهار و نیم ساعت به قول خودشون بالاخره سرویس هستی یا تلفنت زنگ میخوره کم میکنن!!! مرخصی به زوررررر میدن، نخوای کار کنی و بخوای بیای بیرون با سفته و سنوات ندادن تهدیدت میکنن. حقوق خیلی از کارمندان کمتر از وزارت کاره. دو مرحله حقوق میدن با تاخیر زیاد منابع انسانی روباه صفتی داره که بجای مدیرعامل بی کفایتش با اون برخورد دارید و هرچی بگید میگن قانونه و اجازه اعتراض نداری. بعضی روزهام ماشاالله دعوای مشتری هایی که میان اونجا و داد و بیداد و اعتراض میکنن رو خواهید دید. مراقب قرارداد امضا کردن باشید چون قرارداد درست درمونی نیست و همه جوره دست و پا تون بسته س. هر حرفی هم زده باشن یا قوای داده باشن بعد که میگی زیرش میزنن که نه ما چنین چیزی نگفتیم. توهم توطئه دارن و از اینکه همکارا باهم بیان و برن وحشت دارن، دوربین همراه با شنود هم که همیشه روتون زومه و حتی صفحه چت گوشیتون رو میبینن در کلللللللل یه جوری دروغ میگن خودشونم دروغاشونو باور میکنن
استخدام در پارمیس
از مجموع ۳۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۱۷٪ از کاربران پارمیس را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۱ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۱ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۱ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی پارمیس مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ پارمیس
آیا پارمیس در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پارمیس ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پارمیس چگونه است؟
بر اساس ۳۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۱ از ۵ است؛ ۱۷٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پارمیس چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پارمیس از نگاه ۳۵ کارمند: ۲.۱ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پارمیس چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پارمیس ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: