فضای شرکت خوب بود ساختما تمیز و مرتبی بود ابتدا فرم های اولیه و مسخره همیشگی که از کد ملی و مذهب و دو معرف و اعضای خانواده … بعد یه نفر مصاحبه فنی کرد که فقط سوالهای تئوری پرسید بعد هم رفتم پیش مدیر IT ساعت کاری داخل اگهی شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۶:۱۵ قید شده بود ولی ایشون فرمودند تا ۵ و نیم اضافه کار اجباری داریم پنجشنبه ها هم دو تا سه تا در ماه باید بیایین که البته پولش رو میگیرین / ناهار هم شرکت ندارد یه سوال SQL خودشون پرسیدن و من روی کاغذ واسشون جواب دادن گقتن SQL ت خوب نیست ولی من پرسیدم کئوری مدنظر شما چی بوده جواب ندادن اخه سوال یه جوین ساده بود… برای این پوزیشن بنظرم جای پیشرفتی نداره کلا ۳ نفر برنامه نویس بودن و دوتا مشاور که بیشتر پشتیبان مراکزشون بودن تا برنامه نویس
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پخش فردوس، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران پخش فردوس را به دیگران توصیه میکنند. ۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من حدودا سه ماه توی این شرکت کار کردم که این سه ماه دوره آزمایشی استخدامم بود. بعدش خواستن با من تمدید کنن من نکردم به این دلایل: - ساعت کاری شرکت 8 تا 16:30 بود و پنج شنبه ها تعطیل بود ولی اضافه کار اجباری بود. معملا مجبورم میکردن تا 6 بمونم و پنج شنبه ها هم از 8 تا 2 کار کنم. اگر دیرتر از این ساعات میومدم و زودتر میرفتم تذکر میگرفتم. حساب کردم توی یک هفته چیزی حدود 60 ساعت کار کردم براشون! -حقوق پایین هستش. بهت میگن مثلا 10 تومن برای این سمت در حالی که یک سومش اضافه کار هستش یعنی در واقع حقوقت حدود 7 تومن هستش. - فرهنگ سازمانی بسیار بسیار پایین هستش. من سه ماه اونجا بودم نتونستم با کسی ارتباط برقرار کنم رفتار همکاران بسیار سرد بود. رفتار کارکنان خیلی خیلی خاله زنک بود. - مدیر پروژه بسیار آدم از خود راضی بود. چند بار به من گفت شما چیزی بلد نیستی در حالی که من در ماه آخر حضورم در اونجا تو مصاحبه سه تا شرکت دیگه پذیرفته شدم و در نهایت بعد از خروج از اونجا تو یه شرکت نرم افزاری شناخته شده شروع به کار کردم. - مدیر بخش نرم افزار و آی تی شرکت یه خانمی بود که بسیار بی ادب بود و رفتار بدی با زیردستاش داشت. یه پسر کوچیک بسیار بسیار بی ادب هم داشت که همیشه تو شرکت بود و مزاحم کار ما بود. - تو مرخصی دادن خیلی اذیت میکردن حتی یک روز در ماه! خلاصه بگم در طول این سه ماه من از نظر روحی خیلی اذیت شدم و استرس کشیدم و کار کردن توی این شرکت رو به هیچ کسی پیشنهاد نمیکنم.
اصلا اصلا این شرکت رو بهتون پیشنهاد نمیدم. با اسنپ کار می کردم بیشتر از ۱۰ میلیون در ماه بدست میاوردم. با پرویی تمام پایه ی مهندس نرم افزار با سابقه کار را ۶۸۰۰ می خواستن ببندند. گفتن ماه اول ۱۰ میلیون و هر ماه اگه خودت رو نشون بدی کم کم بیشتر میشه. از همه بدتر رئیسش زن هست و کار با رئیس زن بهم ثابت کرده شدنی نیست. هنوز نیومده میگفت باید هر روز تا ۶ اضافه کار اجباری داشته باشی. کل تیم برنامه نویسشون ۱ پسر بود. کلا خوشحالم باهاشون شروع به کار نکردم.
حقوق ماهی ۱۰ میلیون.اجبار در ماندن تا ساعت ۶ و اجبار در ۵شنبه آمدن.تیم برمامه نویس ۱ نفر است.رئیس it خانم هستند که اصلا اخلاق خوبی با پرسنل نداشتند.بیشتر کار پشتیبانی می خواهند. مرخصی استعلاجی وجود نداره.برای مرخصی استحقاقی که حقتون هست باید کلی توضیح بدید که دقیقا برای چی مرخصی می خواهید.وقتی به مشکل برنامه نویسی می خوردم رئیس نرم افزار راهنمایی می کرد اما همش با حرفهای تحقیر آمیز میگفت تو هیچی بلد نیستی.ئیس نرم افزار بی اجازه وارد سیستم من میشد. پایه هم ۶۸۰۰ میبندن که همه چیز را طبق پایه کم واریز کنند.واریزی مناسبت ها فقط ۵۰۰ هزار تومان است. با اولین حقوق ۱۰ میلیونی که میدن مجبورت میکنن بهشون ناهار شیرینی بدی. صبح ها اگه زودتر از ۷:۳۰ ورود بزنید اصلا اضافه کار نداره. اضافه کار بعد از ۴:۱۵ عصری طبق پایه ی پایین ساعتی ۳۰ هزار تومان می شود. تنها مزیت شرکت وجود اینترنت رایگان نامحدود هست که روی گوشی بهم داده بودن.
استخدام در پخش فردوس
از مجموع ۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران پخش فردوس را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۰ از ۵
سؤالات متداول دربارهٔ پخش فردوس
آیا پخش فردوس در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پخش فردوس ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پخش فردوس چگونه است؟
بر اساس ۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پخش فردوس چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پخش فردوس از نگاه ۵ کارمند: ۱.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پخش فردوس چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پخش فردوس ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: