دو سه نفری که تعریف کردن یا از خود پرسنل مدیریتی هستند بی ادب ترین مدیریتی هست که من تو تمام عمرم دیدم درکی از شخصیت اجتماعی و شعور حضور در جامعه نداره بد دهن و به شدت عصبی هست که تمام رفتارهاش جز بار و تنش روانی برای پرسنل چیزی نداره این آدم حتی علم این حوزه کاری رو هم ندارد و فقط ادعاست یه بچه ست با کلی مشکلات روحی و روانی این مشکل رو یکی دو نفر ندارن ۹۹درصد مجموعه باهاش دارن اون یه درصد هم مدیرعامل هست که از مدیریت سادیسمیک این آدم حمایت میکنه کسیکه الگوش هیتلر باشه معلومه چه روانییه!!!!نه تنها پرسنل که کارفرما ها هم باهاشون مشکل دارن بارها دعواهای شدید که کارفرما ها با مدیریت داشتن رو تمام پرسنل دیدن و شنیدن بدترین روزهای کاری من مربوط به همون دورهست الان با همون پوزیشن در شرکت بزرگتری کار میکنم بدون ذره ای مشکل... چشم چرون،هیز، بی ادب هستن و هیچ وقت نیروی کار نمیگیرند فقط کارآموز میگیرن که حقوق کارآموزی بدن با نهایت تحقیر و هزار تا فحش و جریمه صد نفر میشینن جلوت تا برگه حقوقی رو که به هزار بهونه سر و تهش رو زدن امضا کنی یه بار نه تشکر بلدن بکنن نه قدردانی اما تا دلتون بخواد عین گوسفند برخورد میکنن و نگاه های مغرورانه و از بالا به پایین دارن وارد شرکت میشی تمام فضا رو دود گرفته بسکه سیگار میکشن شبا هم که تا صبح بعضی از پرسنل میمونن و معلوم نیست چیکار میکنن که وقتی وارد شرکت میشی نمیتونی نفس بکشی اگر شخصیت و شعورتون براتون مهمه تو این شرکت وارد نشید و کار ندید چون چه کارمند باشی چه کارفرما ضرر کردی اگر دختری که کلا این سمتی نرو چون اگر از نظر کاری تحقیر نشی از یه سری موارد دیگه حتما بهت ضربه میزنن مگر اینکه برات مهم نباشه...
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در کانون تابان شهر، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۶۰ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵؛ ۲۲٪ از کاربران کانون تابان شهر را به دیگران توصیه میکنند. ۶۰ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
بعد از اینکه از این مجموعه با تمام چالشهاش اومدم بیدون(حتی یک کامنت منفی گذاشته شده کذب نیست از طریق اکسپت پرسنل قبلی تو لینکدین و یا حتی حضور چند روزه هم میشه تمام حرف ها رو به اثبات رسوند) رفتم برای کار تو مصاحبه تا فهمیدن من تابان شهر کار میکردم گفتنن نمیتونیم با شما همکاری داشته باشیم چون سایت ما رو تابان شهر زده و هزار و یک چالش داشته و اگر اون مجموعه نتونسته این چالش ها رو رفع کنه مطمئنا شما هم که اونجا بودید نمیتونید چون اگر میتونستید ما این سایت داغون رو تحویل نمیگرفتیم روزی که من برای کارآموزی وارد این مجموعه شدم با هزار ادعا از خودشون تعریف کردن که فکر میکردم اگر یه روزی که تمام بی احترامی ها و رفتارهای بیمارگونه پ.ا رو تحمل کنم و رفتارها و نگاه های سنگینش رو بگذرونم و وارد کار بشم موفق هستم اما الان میبینم تحقیر و بی احترامی رو تحمل کردم و در نتیجه هیچ علمی ندارم( تلاش های بی وقفه کردم مدام سرچ میکردم و کسی بودم که با حداقل ترین مشکل پروژه ها رو تحویل میدادم و برخلاف بقیه به بعد مادی که خیلی هم تحت فشار بودم توجه نمیکردم و بیشتر از همه میموندم کار میکردم حتی گاهی ساعت اضافه باز نمیکردم چون برام فقط آموزش مهم بود بماند که خود سرپرست چیزی برای یاددادن نداشت....دلیل اینکه اکثر بچه ها از نداشتن آگاهی مینالن اینه که تابان شهر چند تا گرافیست میخواد که قالب آماده های راستچین و ژاکت و روی دامنه و هاست بالا بیاره و دیزاین کنه نه طراح سایت)و در نهایت چیزی که بعد از این همه وقت متوجه شد اینه که تمام آموخته هام قدیمیه و فقط زمانم تلف شده و سختترین روزها رو با حداقل ترین درآمد گذروندم تازه من که بی حاشیه ترین آدم این مجموعه بودم اما کوبیدن پنجره پرت کردن گوشی الفاظ زشت تحقیر کردن نگاه های سنگین حقوق کم رو تحمل کردم که رزومه بسازم و الان که میخوام کار کنم میگن اطلاعات شما قدیمیه یا میگن چون تو این مجموعه کار کردید مطمئنا نیروی مناسبی برای ما نیستید متاسفم برای خودم که ذوق و شوق آموزشم رو تو این مجموعه گذاشتم از بین بره و تحقیرها رو تحمل کردم برای هیچی
****** تا قبل از اینکه از پیامی که اینجا نوشتید و اسم منو آوردید برای بنده اسکرینی ارسال کنید من اصلا از این سایت خبر نداشتم!!!! مواردی که گفتید به راحتی میتونم پیگیری قانونی کنم و اعاده حیثیت کنم اما وقت من مهم تر از سروکله زدن با شماست. جهت اطلاع شما بنده هیچ مشکلی با این مجموعه نداشتم و ندارم و انقدر نیروی حاذقی بودم که مجموعه بعدی رو هم ****** جهت همکاری معرفی کردند و چند پروژه به بنده بعد از قطع همکاری هم معرفی کردند از شما تعجب میکنم چرا وقتی اصلا نه در این مجموعه کار کردید و نه شناختی دارید فقط برای خالی کردن مهملات مغزتون اینجا رو انتخاب کردید؟ که البته این باگ این سایت هست که هر شخصی اجازه داره کامنت بذاره و شاید اشخاصی کامنت گذاشتن که مثل شما اصلا با این شرکت همکاری نکردند و خصومت شخصی داشتن من بیش از یکسال در این مجموعه کار کردم 3ماه کارآموزی گذروندم و وارد کار شدم نه تنها در قسمت طراحی سایت که در بخش طراحی لوگو و عکاسی و پروژه های فیگما همکاری کردم باهاشون خوبی این مجموعه اینه اگر مستعد باشی در باقی قسمتها هم میتونی بدرخشی. مطمئنا ضعف هایی بوده اما انقدر جسارت دارم که با ایمیل ناشناس خودمو خالی نکنم و خیلی صریح و مستقیم مشکلاتم رو به گوش مدیریت رسوندم ***** امیدوارم شما و هر شخص دیگه ایی که پشت اکانت فیک خودشو مخفی میکنه روزی به این شجاعت برسه که بیماریش رو بپذیره و به پزشک خودش رو معرفی کنه نه فقط شما که هر شخصی که اینجا کامنت میذاره و وقت خودش رو میگیره مشکل داره مجبور نیستید جایی بمونید!!نمونید... مشکل دارید از فرهنگ گفتگو استفاده کنید.... مشکل دارید برید شما درخت نیستید که مجبور باشید یکجا بمونید... مطمئنا هم نیرو برای تابان شهر هست هم کار برای کارجوی واقعی...بیش از هزار ساله که انسان های متمدن گفتگو میکنن اگر از شخصی انتقاد دارید و رفتارش رو دور از ادب میدونید فرق شما با اون شخص الان چیه؟ من هیچ وقت هیچ جا هیچ ابایی (اونم وقتی میدونم حرفم درسته)مستقیما حرفی بزنم نداشتم و ندارم پس نیازی به این سایت (که از طریق اسکرین شما متوجه شدم که اصلا هست) ندارم مواردی که راجع به بنده گفتی کسی که منو میشناسه این مهملات رو باور نمیکنه و کسی هم که نمیشناسه که اهمیتی نداره که شما راجع به من چی میگی به نظرم چه شما و چه هر شخصی که شجاعت گفتگو نداره جاش اینجاست!!!مطمئنا بعد از این متن های زیادی اینجا در رابطه با من مینویسید باید بگم انقدر مشغول زندگیم هستم که وقت ندارم یاد گذشته بیفتم چه برسه اینجا باشم اینها رو هم گفتم فقط جهت دفاع از نامم و امیدوارم چه شما ****** و چه هر شخص دیگه ایی که اینجا پیام میذاره انقدر زندگی براتون جذاب باشه که به فکر پیشرفت باشید و جایی که فکر میکنید مناسبتون نیست رو تحمل نکنید هم ظلم در حق خودتونه و هم مجموعه... در ضمن برای افکار متحجرانه شما بودن در رابطه صرفا یک درستآورد هست نه برای ****** با تفکرات امروزی... که البته نمیدونم چرا انقدر آرامش من شما رو مکدر کرده که در بی ربط ترین جای ممکن این رو نوشتید. پیروز باشید...
سلام من حدود ۱سال پیش طراحی سایت به این شرکت سپردم از مسائل اخلاقی پرسنل که بعضی دوستان عنوان کردن اطلاعی ندارم ولی تابان شهر فاقد افراد با تجربه است و بشدت بدقول و رفتار غیر حرفه ای دارند.نود درصد سایت هایی که نمونه کار معرفی کردن فیک هست و واقعی نیست. قبل از بستن قرارداد و واریز وجه حتما نمونه سایت های طراحی شده را چک کنیدتا مثل من گرفتار نشید.
استخدام در کانون تابان شهر
از مجموع ۶۰ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶۰ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۲٪ از کاربران کانون تابان شهر را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶۰
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی کانون تابان شهر مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ کانون تابان شهر
آیا کانون تابان شهر در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کانون تابان شهر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در کانون تابان شهر چگونه است؟
بر اساس ۶۰ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵ است؛ ۲۲٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در کانون تابان شهر چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در کانون تابان شهر از نگاه ۶۰ کارمند: ۲.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در کانون تابان شهر چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کانون تابان شهر ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: