شما اصن نحوه کار این شرکت برای سایتای خودشون رو ببین الان یه صفحه تخفیف عید زدن توش منتظر رو نوشتن منظر شما هستیم🤣 بعد 3تا سایت دارن، تو تابان قیمتای طراحی سایت از 12 شروع میشه تو اون دوتا از 10 تیم ما تابان و میبینی میگی چقدر زیادن بعد تیم ما اون یکی سایتشون تغییر نکرده ریسپانسیو داغون متنا جاستیفای نیست هدینگ ها یه اندازه نیست همون صفحه طراحی سایتشون که بهش مینازن رو بینید متوجه میشید بعد اینا میتونن سایت شمارو مدیریت کنن وقتی سایت خودشون اینه؟ قطعا نه خیلی سادس واقعا بریم پروژه هاشون رو بررسی کنیم متوجه میشیم حتی الان خودشون گذاشتن تو صفحه نمونه کارا مثلا پروژه تیج یدونه لندینگ دارن ساک پارچه ای نگا چجوری محصول گذاشتن اون پایین. هر سطر یه عکس بدون هیچی. بعد خب اون بالاییه چیه ؟ سرعت پروژه هاشون افتضاح یا مثلا طراحی سایتاشون اولا که هیچکدوم بهینه نیستن دوما نصفشون اس اس ال ندارن! دوما همه مشکل امنیتی دارن یا حتی آگهی استخدامشون که پر از اشتباه و غلط و ابزار های منسوخ شدس. دوستان من به عنوان یک شخص حرفه ای که حداقل 8 سال توی این حوزه دارم کار میکنم میگم. این شرکت از نظر دانشی صفره. فقط چیزایی رو بلدن که تو سطح اینترنت هست و علم فهمیدنشون رو دارن. نه بهشون پروژه بدید نه برید اینجا کار کنید در هر صورت باخت دادید.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در کانون تابان شهر، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۶۰ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵؛ ۲۲٪ از کاربران کانون تابان شهر را به دیگران توصیه میکنند. ۶۰ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
دوستان به هیچ عنوان تاکید میکنم به هیچ عنوان وارد این شرکت نشین اگر وقتتون و عمرتون براتون ارزشمنده به عنوان یک فرد بزرگ تر بهتون میگم به هیچ عنوان وارد این شرکت نشین این شرکت دقیقا شما رو به چشم یک برده میبینه از حقوق که نگم براتون که شما با ساعتی 38 تا 45 استخدام میشین و اگه 180 ساعت در ماه کار کنید حداکثر دریافتی شما میشه 7 تا 7 نیم چون بیمه هم از حقوقتون کم میکنن که از این 7 نیم دریافتی شما یک بخشیش هم عیدی و سنوات شما هستش بله درست شنیدید. الان حقوق یک کارگر ساده طبق وزارت کار حداقل 8 میلیون هستش به همراه بیمه و آخر سال هم عیدی دریافت میکنن ولی تو تابان شهر شما چیزی به اسم عیدی ندارین و همین حداکثر 7 نیم که دریافت میکنین به همراه عیدی هستش. یعنی خالص حقوق شما خیلی پایین تر از وزارت کاره که هیچ شرکتی چنین شرایطی نداره نکته دوم اینکه شما ساعتی حقوق میگیرین یعنی چی؟ یعنی اینکه اگه 4 روز تعطیل رسمی در ماه باشه شما حقوق ندارین و مجبور هستین بقیه روز ها تا ساعت 8 9 شب تو شرکت کار کنید تا بتونین اون روز هایی که تعطیل رسمی بوده رو از نظر مالی جبران کنید برای خودتون. برای مثال الان نزدیک عید نوروز هستیم و شما تعطیلات عید نوروز هیچ گونه حقوقی دریافت نمیکنید. یعنی جدا از اینکه هزارتومن هم عیدی دریافت نمکینید و تعطیلات عید حقوق ندارین، شما حتی حقوق اسفند ماه رو هم بعد از تعطیلات عید دریافت میکنید. خنده داره نه؟ دیگه از چی بگم براتون؟ اصن قسمت مالی داستان بمونه به کنار، شما اونجا حتی آرامش هم ندارین. اونجا دقیقا عین یک زندان میمونه که حق نفس کشیدن هم نداری. مدیر نیرو ها شخص ****** یک فردیه که یک درصد هم مدیریت کردن بلد نیست و فقط آرامش رو از شما میگیره. همش عصبانیه و گوشی رو میکوبه رو میز در و پنجره ها رو میکوبه و اصلا شما رنگ آرامش رو نمیبینید. باور کنید تا مدت ها روی روح و روانتون تاثیر منفی میزاره این شخص. حقوق که هیچی، آرامش و امنیت شغلی هم که هیچی، دیگه چی بگم براتون؟ شاید پیش خودتون بگین شاااااید حداقل دانش داشته باشن، ولی در صورتی که یکذره تاکید میکنم حتی یکذره در این مجموعه علم و دانش مرتبط با کار وجود نداره و دانش این مجموعه درحد مبتدیه. عزیزان من وظیفه خودم دونستم بیام این صحبت ها رو انجام بدم و روشن کنم شمارو که خودتون رو بیچاره نکنید اگر حتی یک درصد به حرف های من شک داشتین، خیلی ساده میتونین یک هفته به عنوان کارآموز وارد این مجموعه بشین و خودتون از نزدیک تماشا کنید. به هیچ عنوان گول کامنت های مثبت اینجا رو نخورین چون خوده****** این کامنت های فیک رو قرار میده و حتی بازم میگم اگر حرف های من رو هم یک درصد باور ندارین خیلی راحت یک هفته به عنوان کارآموز وارد این شرکت بشین و خودتون از نزدیک ببینید. خودتون رو بیچاره نکنید.یاحق
سلام این مجموعه جای پیشرفت و کار آموزی نداره وقت خودتونو با یه آدمی که تعادل روانی نداره تلف نکنید. ****** به دوست صمیمیشم رحم نکرده و چشم دیدنشو نداشته.
من قبلا در این شرکت کار میکردم و دیدم ****** هم بودم که متاسفانه شاهد فساد اخلاقی ایشون بودم که سعی میکرد که با همکاران خود روابط خارج از چهار چوبی ایجاد کند که حالا این موضوع شخصی هست و از اونجایی که حتی با کارفرما هایی متاهل حتی وارد رابطه میشد و باعث این رود که از شرکت اخراج شود و بعد متوجه شدم که دائم در تور های گردشکری مختلف سفر میکند برای ان که افرادی رو پیدا کند که بتونه هزینه های سفرش رو گردن اون افراد بندازه متاسفانه از هر به هیچ موضوع اخلاقی پایند نبود مخصوصا و برای پول و یا هزینه سفر حاضر بود با هم فردی تو هر سنی روابط نامشروع داشته باشد
استخدام در کانون تابان شهر
از مجموع ۶۰ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶۰ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۲٪ از کاربران کانون تابان شهر را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶۰
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی کانون تابان شهر مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ کانون تابان شهر
آیا کانون تابان شهر در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کانون تابان شهر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در کانون تابان شهر چگونه است؟
بر اساس ۶۰ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵ است؛ ۲۲٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در کانون تابان شهر چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در کانون تابان شهر از نگاه ۶۰ کارمند: ۲.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در کانون تابان شهر چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کانون تابان شهر ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: