ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در کانون تابان شهر، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۶۰ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵؛ ۲۲٪ از کاربران کانون تابان شهر را به دیگران توصیه می‌کنند. ۶۰ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

ما توی تابان شهر به کارمون با عشق نگاه می‌کنیم. ۱۰ سال چالش و تجربه در زمینه‌‌های مشاوره، راه اندازی استارت آپ‌های مختلف در پلتفرم‌های سایت و اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ همراه با تولد، رشد و اوج یک استارت‌آپ، باعث شده تا با پیچ و خم های این مسیر آشنا بشیم. ما اعضای خانواده تابان توانستیم کنار هم فضای کاری شاد و دوستانه‌ای برقرار کنیم، اینجا هرروز به دنبال پیشرفت و کسب موفقتیم و کسی به خاطر اشتباهش سرزنش نمیشه، شکست رو مقدمه‌ی پیروزی میدانیم و سعی می‌کنیم ازش درس بگیریم تا موفقیت‌های بزرگی بسازیم.

تجربه‌ها

کانون تابان شهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سئو کار
۵.۰
سئو کار

امروز حیلی اتفاقی این سایت رو دیدم و نظرات دوستان برام جالب بود فقط این رو میتونم بگم که ای کاش افرادی که نظر ثبت میکنند احراز می شدند. من در تابان شهر ۳ سال کار کردم بعضی از همکاران مثل هر شرکت دیگری ثابت بودند بعضی از همکاران اخراج میشدند که خوب مهمولا تفکرات سمی داشتند یک دوستی تازه به ما اضافه شد و روز دوم کاری داشت به بقیه ایراد میگرفت و میگفت بریم یا جای دیگه کار کنید و این حرفای آدم های سمی بعد از ۱۵ دقیقه (نمیدونم از کجا) مدیریت اقای قاضی اومد توی اتاق و گفت دوست عزیز وسایل رو جمع کنید و تشریف ببرید. خوب به نظر من بهترین کار ممکن بود. حالا به نظر شما این آدن چه نظری میتونه داشته باشه؟؟؟؟ مشخصه در این شرکت بله ***** هست کارش رو انجام میده خیلی وقت ها هم جریمه میشه از همه بیشتر کار میکنه و از همه دقیق تر هست روز های خوب و بد هم در شرکت هست در هر صورت فکر میکنم که باید دقیق تر به موضوع نگاه کنیم. تابان شهر یک سری مزایای خوب داره و یک سری مزایای بد ولی در کل من از همکاری با تابان شهر خیلی خوشحال بودم و خاطرات خوبی ازش دارم تازه روزی هم که از شرکت داشتم میرفتم از من قدر دانی کردند و مدیریت یک هدیه هم از سمت شرکت به من دادند و تا الان تجربه کار در ۲ شرکت دیگه رو هم داشتم و باز هم یک سری مزایای خوبی داره اینجا که تابان شهر نداشت و برعکس باز هم یک سری مواری رو نداره که در تابان شهر وجود داشت و خوب بود.

کانون تابان شهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

باید ممنون باشم از افرادی که این کامنت هارو گذاشتن چون کمک کرد به من و 2 تا از همکارام به تابان شهر رزومه نفرستیم امیدوارم من هم بتونم به بقیه افرادی که میخوان در یک مکان مطمئن و حرفه ای مشغول به کار بشن آگاهی بدم که به شرکت تابان شهر سر سوزنی فکر نکنن. گویا به شدت فضای نامطمئن و سبزی فروشی و آشفته ای در همه ابعاد داره! 🙏

کانون تابان شهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح سایت
۵.۰
طراح سایت

من تجربه خوبی رو داشتم و به عنوان کارمند راضی بودم ۲ تا نکته جالب در این جا وجود دارد ۱- چرا افرادی که ناراضی هستند بعد از چند ماه متوجه میشن یعنی جایی که بد هست چرا چند ماه و چند سال کار میکنید؟؟؟ فکر میکنم جای دیگه مشکل باشه خوب اگر دوست نداری چرا میمونی بیا بیرون درست نمیگم!!! ۲- چرا هر کی دلش میخواد میاد پیام میذاره این سایت چطور میخواد متوجه بشه من اونجا بودم یا نه

کانون تابان شهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموزی تا استخدام
۵.۰
کارآموزی تا استخدام

اگر قرار هست که در یک فرایند کارآموزی قرار بگیری مسیر جذاب و پر چالشی رو خواهید داشت که به نظر من این مسیر یکی از اصلی ترین و مهم ترین مسیر هایی خواهد بود که در پیش رو خواهی داشت به دلیل این که قرار هست شخصیت کاری و حرفه ای تو در این مسیر شکل بگیره و قرار هست وارد تیمی بشی که حرفه ای رفتار میکنه و شما قطعا تجربه این محیط رو نداری و باید کلی چیز ها جدید یاد بگیری پس خیلی مهم هست که وار تیمی بشی که تیم حرفه ای و کار بلدی باشه من در این مسیر تابان شهر رو انتخاب کردم بریم برای برسی این راه. من در این دوره که ۶ ماه طول کشید به عنوان سئو کار وارد شدم و روز های خوب، سخت،‌پر استرس، خوشحالی، ناراحتی و ... تجربه کردم که نتیجت ساختم منی شد که الان هستم. مصالحبه اولیه: در مصاحبه اولیه با استرس سوالاتی پرسیده میشد خوب سبک سوالات اول در زمینه تجریه میزان تجربه و دانش اولیه بود نه طوری بود که توقع این باشه که بلد بوده باشم و نه طوری بود که اصلا بدون هیچ دانشی وارد شده باشم و خوب و درست هم بود چون به نظر من وقتی کسی قرار هست وارد کارآموزی شود همانطور که از اسمش مشخص هست قرار هست در کاری که در مورد دانش داری تجربه کسب کنی پس نباید با دید آموزشگاه وارد بشی پس توصیه میکنم برای هر کاری قبل از ورود به دوره کارآموزی کلی مطالعه و دوره آموزشی و ... کسب کنید. خوب خیلی دور نشیم بعد از مصالبه اولیه یک روز چالش برای من در نظر گرفتند بیشتر در این یک روز میخواستند که من با محیط و همکاران و روابط آشنا بشم و همکارن نیز با من و تسک هایی به من میدادند که یه چیز هایی در موردش میدونستم ولی از من میخواستند که برم و در موردش تحقیق و مطاله کنم و در نهایت به مدیر و سرپرست نتیجه تحلیل و تحقیق رو بدم در این گام در نظر داشتند که روش های سرچ و تحلیل موضوع رو در من ببینند اجازه سوال پرسیدن هم نداشتم خوب اینجا متوجه شود که دارن روش تحلیل و تحقیق رو سنجش میکنند خوب من در این مورد تجریه داشتم و خیلی خوب تونستم به نتیجه های ناقص ولی خوبی برسم و در پایان روز اعلام کردند که میتونم وارد تیم بشم. شروع مسیر و دوره کارآموزی سه ماهه در این مسیر روز اول مدیرم برای من مشخص کرد که چه گام ها و قدم هایی رو باید برای پیشرفتم بردارم خوب فکر میکردم که قرار هست کار بزرگی انجام بدم ولی خیلی زود متوجه شدم که در یکی دو ماه اول کار هایی که میتونم انجام بدم کارهایی نیست که بتونم وزنه ای رو برای شرکت بردارم پس فقط میتونم در کنار تیم بخش هایی کوچگی رو با اشتباه و بدون خیلی کند انجام بدم راستش نه کسی توقع بیش از این رو از من داشت و خودم هم نسبت که این توقع اگاه شدم. چون وقتی قراره استخدام بشی که نتونی خدمت و زمانی که داری کاری رو انجام میدی رو بتونی ارائه بدی نه این که فقط با گروندن وقت توقع درآمد داشته باشیم غیر از این همیشه در یک جا بدون رشد خواهیم ماند. بعد از گذشت حدود ۵۰ روز تلاش مطالعه چند اتفاق خیلی خوب برای من افتاد فکر میکنم تازه متوجه شدم که اثر دانینگ دارم خارج میشم و اتفاق دوم خوب این بود که در مسیری که شرکت برای من تعیین میکرد من رو مجبور به مصالعه و تحلیل در منابعی میکرد که میداد یعنی من رو مجبور میکرد که برم دنبال سوالم خوب هم وقت داشتم و هم کسی من رو تحت فشار برای نتیج نمیذاشت و من در مسیر که پیش میرفتم به موارد دیگری برمیخوردم بعد میدیم برای به دست آوردن جواب یک سوال کلی مباحث دیگه رو هم باهاش آشنا میشدم و یاد میگرفتم و این اتفاق خیلی برای رشد و پشرفت من کمک کرد جوری که دیگه روم موند همیشه ترجیج میدم به بجای سوال پرسیدم تحقیق کنم و همیشه انقدی منابع خوبی هست که اگر زبان انگلیسی خوبی داشته باشی کاملا بی نیاز خوای بود. ترس از خارج شدن از تیم: یکی از نگرانی هایی که همیشه در طول مسیر داشتم این بود که از تیم خارج بشم راستش برای چند همکار من این افاق افتاد یا خود فرد از تیم خارج میشد و یا از این اخراج میشد. خب روز اول حس خیلی بدی داشتم و نگران بودم ولی بعد از گذشت مدتی متوجه یه موضوعی شدم اون هم این که وجود یک تفکر سمی در تیم بسیار میتونه خطر ناک باشه یعنی فردی که به جای این که دنبال توسعه فردی باشه مثل ادارات دولتی ما فقط دنبال این هست که از زیر کار در بره حس کنه بقیه دارن حقش رو میخورن پس باید کم کاری کنم دیر برم قر بزنم ناراضی باشم شکایت کنم وای ی ی ی خیلی کلافه کننده میشه محیط و بعد دیدم که خروج این آدم ها از سیستم یا به اختیار مدیریت (اخراج) یا به اخیار خودش بهترین اتفاقی هست که میتونه بیفته پس نگرانی و ترسم کمتر شد و متوجه شدم که بهترین چیزی که میتونی در یک سیستم از خودت داشته باشی این هست که برای توسعه فردی و خروجی کار معنی دار تلاش کنی و در این صورت تمام تیم برای این که تورو در سیستم نگهدارند تلاش میکنند و خودت هم با حس خیلی خوبی در روند کار درست در سیستم حس خوبی داری و اینجوری میتونی یک محیط کاری خیلی خوب و رو به رشد رو تجربه کنی. یه روز یادم میاد که یه نیرویی که داشت در زمان نهای فقط ار همکاران و در دیوار ایراد میگرفت بهش گفتم که خوب وقتی دوست نداری چرا داری کار میکنی و اون گفت خوب مجبورد پرسیدم چرا مجبوری گفت خوب باید یه کاری بکنم اصلا متوجه نشدم که داره چی میگه و دو روز بعد این دوست عزیز از سیستم حذف شد (از سمت مدیر اخراج شد) که اطمینان دارم تا زمانی که دید گاه و تفکر خودش رو تغییر نده در هر جایی هم کار کنه همینطور سمی و ناراحت خواهد بود پس بیایید در زندگی و کار سمی نباشیم. ورود به مرحله حرفه ای کار و استخدام: خوب بعد از گذشت ۹۰ روز کاری بسیار پر زحمت و پر تلاش خودم و همکارانم و مدیرم یک روز مدیر بخش به همکاران اعلام کرد که از امروز من استخدام شدم و وارد مرحله کاری شدم خوب اون روز قراداد کاریم رو بستم و برای همکاران شیرنی گرفتم و خلاصه حس خوبی داشتم روز خوبی بود ولی یک اتفاق متفاوتی از اون رو افتاد از اون روز فشار کاری و استرسم کمی بیشتر بود چون دیگه پروژه های کاری واقعی و مسئولیت های بیشتری رو داشتم دیگه از این که برای هر کاری کلی تایم مطالعه و فرصت داشته باشم خبری نبود و از من مدیر فقط خروجی با کیفیتی رو میخواست در چند هفته اول احساس خستگی کردم ولی یه روز با خودم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که من داریم در این شرکت کار میکنم و دارم حقوق میگیرم و به صورت رسمی مسئولیت های اجرایی دارم خوب پس دارن بابت خروجی کاری من به من پول میدن نه برای مطالعه و تحقیق و توسعه فردی پس باید در زمان مناسب کار مناسبی رو انجام بدم کمی استرسم کمتر شد البته اشتباهاتی هم داشتم که که یکی خیلی بد بود کلی زحمت های همکارام رو هم خراب کردم برای این اشتباهی هم که داشتم جریمه ناچیزی شدم البته اشتباه من خیلی بدتر و بیشتر از جریمه ای بود که شدم ولی بلخره جریمه خودش درد داشت ولی برای چند اشتباه دیگم تذکر گرفتم و کاملا به حق و درست بود برای این به این موضوع دارم می پردازم که یک چیزی رو باید بدونیم اگر قرار هست که در کار موفق باشید در هرجایی که کار میکنید چه تابان شهر چه بزرگترین شرکت نرم افزاری و استارت اپی که فکر میکنید یک چیز رو باید بدونیم ما در این سمت یک جایگاه داریم و یک مسئولیت برای همین هست که میبینیم وقتی مترویی در چین تاخیر داره مدیرت و یا وزیر میاد از مردم عذر خواهی میکنه چون میگه من مسئولی این هستم که این کار به درستی انجام بشه چه با تشویق یا چه با تنبیه مهم این هست که باید درست انجام بشه اگر هم اشکاری پیش بیاد به جای این که گردم بقیه بندازه مسئولیت اول رو خودش به عهده میگیره این چیزی هست که ما باید یاد بگیریم در غیر این صورت مثل خیلی از مسئولینی میشیم که هر روز داریم میبینیم و نتیجه های بدش رو هم داریم به دوش میکشیم پس از عذر خواهی از تنبیه نترسیم و ابزاری برای توسعه دانش فردی خودمون ببیمیم حداقل من این طور یاد گرفتم و هر دارم کلی به تجربیات خودم می افزایم و رشد میکنم این چیزی بود که با سختی و تلاش در تابان شهر یاد گرفتم الان که دارم به کل این مسیر نگاه میکنم اول از خودم و دوم از همکارانم تشکر میکنم که از منی که روز اول هیچ چیز رو نمیدونستم یه ادمی تبدیل شدم که با روز اولم خیلی فرق دارم و این اطمینان رو هم دارم که باز خیلی جا برای رشد و پیشرفتم دارم. ممنونم از همگی

استخدام در کانون تابان شهر

از مجموع ۶۰ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۶۰ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۲۲٪ از کاربران کانون تابان شهر را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۶۰
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۰ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی کانون تابان شهر مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ کانون تابان شهر

آیا کانون تابان شهر در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از کانون تابان شهر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در کانون تابان شهر چگونه است؟

بر اساس ۶۰ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵ است؛ ۲۲٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در کانون تابان شهر چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در کانون تابان شهر از نگاه ۶۰ کارمند: ۲.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در کانون تابان شهر چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از کانون تابان شهر ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: