فکر میکنم به اندازه کافی دوستان از بدیا اونجا گفتن بعضیاش هم غلط نیس ولی بیشتر از رو عقده و حرص نوشته شده که به شدت تاکید هم داشتن که ****** و...حالا من با این آدم اصلا برخوردی نداشتم که بگم راست میگن یا دروغ، ولی خیلی پسرایی که اونجا بودن و بعضیاشونم رفتن الان اومدن اینجا برای عقده گشایی خودشونم دسته کمی نداشتن. حالا همه از مدیریت نالیدن که خوب تا جایی من میدونم بعضیاش درسته حالا من میخوام یه ذره از همکارای سمی اونجا یه ذره حرف بزنم من به مدت شش ماه برای تابان برنامه نویسی میکردم و واقعا از همکارهای پسری که داشتم راضی نبودم جو به شدت سمی و خاله زنک بازی !!!! سه تا کله پوک بودن اونجا از افتخاراتشون مست رانندگی کردن تو جاده لواسان با ال نود باباشون بوده یکیشون هم می با افتخار میگفت من گل میکشمو ماشروم میزنم نفر سوم اکیپشونم که یه پخمه تمام عیار بود خودش دانشگاه غیر انتفاعی که بدون کنکور و با دیپلم کارو دانش دانشجو ثبت نام میکنه درس میخوند سه ساله هنوز یه کاردانی هم نگرفته بدبخت ! بعد به منی که هنرستان فنی حرفه ای درس خوندم و رشته ام کامپیوتر بوده جلوی دخترای شرکت یه جوری عنوان میکرد که منو تخریب کنه حالا خودش هر سوال راجب این زبان و اون تکنولوژی داشت از من میپرسید!!! چون من هم از نظر ظاهری و هم شخصیتی از اونا یه سرو گردن بالاتر بودم برای همین همه پسرای اون شرکت به خونه من تشنه بودن همه اشون منم زیاد با کسی اونجا دمخور نمیشدم که حسادتشون بیشتر تحریک نشه برای همین همه فکر میکردن من خیلی ها مغرورم یا خودمو میگیرم این چیزا همش از ضعف مدیریته به نظر من چون هیچ جایی من ندیدم نیروی خیلی کمسن رو استخدام کنن چون نیرو کمسن و سال حاشیه زیاد داره و فوق العاده بی تجربه و بی خرد هستند، اینارو میری به مدیریت هم میگی چپ چپ نگات میکن یه ذره هم انتقاد پذیر نیستن !
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در کانون تابان شهر، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۶۰ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵؛ ۲۲٪ از کاربران کانون تابان شهر را به دیگران توصیه میکنند. ۶۰ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
سلام به همگی که توی تابان زجر کشیدن با لحن خودت مینویسم تا زبون همو بفهمیم. اول از همه میخواستم درباره ریز جزئیات مثل سوالای مسخره استخدام تا چک نکردن رزومه بنویسم ممنون از دوستان که کامل و جامع نوشتن و حتی ذره ای از این اتفاقات اشتباه نیست و همه اتفاق افتاده اگه ****** نمیاد بزنه زیر این به قول خودش اون ۲۰ نفر توی مجموعش شاهدن. البته که ۳ نفر کارمند فقط تو اون مجموعه بیشتر از یه سال هستن بقیه نهایت ۶ تا ۷ ماه سابقه دارن. مشکل کامنتای مثبت چیه؟ الان بهت میگم تا دفعه بعد درستشون کنی . اول از این که لحن و بی سوادیت از شروع صحبت هات میزنه تو چشم و لفظ هایی که استفاده میکنی تکراریه مثل و این قبیل حرفا حداقل بده یکی از اون کارمندهایی که اونجان بنویسن تا کمی فرق داشته باشه. چیز دیگه ای که میخوام بگم اینه که ****** به عنوان یه مدیر فقط چیز هایی که تو فیلما دیده رو اجرایی میکنه و ذره ای دانش درباره مدیریت یک مجموعه و مدیر بودن نداره. عشق مدیریت داره علمشو نداره. این شخص حتی تحصیلات دانشگاهیم نداره تنها روشش اینه که بزنیم تو سر کار آموز تا برامون شاخ نشه. عین جمله خودت بود خوب گفتم؟ راستی درباره این که هر کی کامنت مثبت گذاشته مهاجرت کرده حداقل یه معرفی نشونه ای چیزی بده که بدونیم یا بگو چی یاد گرفتی از تابان که ما ندیدیم!!!شاید ماهم باهاش بریم مهاجرت کنیم. خدا شاهده یجوری نوشتن مهاجرت اسم تابانو باید بذاریم کانون مهاجرتی تابان. مشکل این شرکت فقط ****** نیست مشکل این شرکت از پایه ست که معایبش با اختلاف به مزایاش میچربه و از مزایاشم فقط میتونم چایی نامحدودشونو بگم که خیلی جاها ندارن و پارک جلوی شرکت که اونم دست خودشون نبوده. راستی نوشته بودی چرا معرفی نمیکنید، چون میدونید چه گندی دارید تو اون شرکت میزنید که تو قراردادتون یک بند هست که تا یک سال اگه کامنت منفی بذارید پیگرد قانونی و سفته هاتونو اجرا میذاریم و از این حرفا. کم درباره قراردادتون نوشته بودن، قراردادی که ذره ای شرکت مسئولیت نداره در صورت کوچکترین اتفاق این مشکل یا گردن کارمنده یا گردن ارباب رجوع و افرادی که پروژه هاشون دست این شرکته. شرکتی که خوب کار میکنه نگران کامنتای منفیش نیست و با کیفیت کارش به قول خودت کامنت های منفیو جواب میده. تو حتی سواد نداری دو تا کامنت مثبت متفاوت بذاری از بروکراسی و بارعلمی حرف میزنی؟! یادت رفته توی سایتاتون چه گندایی میزدین که کارفرما به قول خودتون چیزی بارش نبود صداش در میومد. یا از قالبای آمادتون بگم؟ میدونی چی از همه خنده دار تره و همیشه ازش میترسی، این که نمیتونی سایت خودتو اونقدر تغییر بدی و کوچیکترین دستی که میزنی بهش بکاپ سایتو میاری بالا و ادعای سئو و طراحی سایتم داری. مثل اون دوستان نیستم که بگم اینا نظر منفی نیست و انتقاده اتفاقا نظر منفیه و تجره بد کاری که باقی دوستان اشتباه نکنن. دوستایی که بهترین سالای عمرشونو تو تابان داشتن تو قرارداد چیزی درباره کامنت خوب ننوشته بود خودتونو معرفی کنید ****** هم دلش تنگ شده. راستی برای فروش محصولات سایتشون وقتی یه کارفرمایی میبینن که زیاد چیزی در این باره نمیدونه قیمتاشونو عوض میکنن یک محصول ۵۰۰ هزار تومنی سایتو ۵ ملیون تومن میفروشن . در کل اگه سلامت روانتون و وقتتون مهمه سمت این شرکت نرید چون ذره ای بار علمی و کاری شما رو زیاد نمیکنه حتی بنظرم توی رزومتون میتونه یه نمره منفی باشه. ***** ۳ تا کتاب مدیریتی از تحصیلات آکادمیک مطالعه کردی نام ببر من قول میدم از این به بعد بگم تو بهترین مدیری. ناراحتم نکن خودتو جواب ندی سنگین تری چون همه میدونن چخبره . یا حق
من الان در تابان شهر هستم برام مهم نیست بعد این کامنت شرایطم اینجا چجوری میشه چون واقعا دیگه نمیتونم آخر ساله و من چندجا مصاحبه رفتم اما واقعا شرکت خوب نیست الان اما هرجا هم باشه ازینجا بهتره. اینجا تنها چیزی که به ما یاد دادن پابلیش مقالس. سیستم اینجا اینجوریه کارآموز بگیره کارای سطحی رو انجام بده هیچی هم یاد نمیدن هرچی هم سوال بپرسی جواب نمیدن واقعا پشیمونم وقتمو اینجا هدر دادم تیم لید سئو اینجا پروژه های خودشو نمیتونه بیاره بالا یه پروژه داریم کلماتش خیلی آسونه الان چند ماهه هنوز نتونستن بیارن بالا بعد واقعا قراره چی به من یاد بدن؟ جو اینجا سمیه کار زیاد رو سرت میریزن که وقت سر خاروندن نداشته باشی چه برسه تحقیق و پیشرفت. اینا به آدمایی مثل من که دنبال پیشرفتن و میخوان یه چیزی یاد بگیرن میگن سمی چرا ؟ چون اونجوری که اینا میخوان خر نیستم که ازم استفاده کنن.
باید ممنون باشم از افرادی که این کامنت هارو گذاشتن چون کمک کرد به من و 2 تا از همکارام به تابان شهر رزومه نفرستیم امیدوارم من هم بتونم به بقیه افرادی که میخوان در یک مکان مطمئن و حرفه ای مشغول به کار بشن آگاهی بدم که به شرکت تابان شهر سر سوزنی فکر نکنن. گویا به شدت فضای نامطمئن و سبزی فروشی و آشفته ای در همه ابعاد داره! 🙏
استخدام در کانون تابان شهر
از مجموع ۶۰ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶۰ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۲٪ از کاربران کانون تابان شهر را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶۰
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی کانون تابان شهر مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ کانون تابان شهر
آیا کانون تابان شهر در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کانون تابان شهر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در کانون تابان شهر چگونه است؟
بر اساس ۶۰ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵ است؛ ۲۲٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در کانون تابان شهر چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در کانون تابان شهر از نگاه ۶۰ کارمند: ۲.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در کانون تابان شهر چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از کانون تابان شهر ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: