من چند وقتی هست که با زور و تلاش و تحمل یه عالمه بی احترامی بالاخره تونستم از شرکت یسنا بیام بیرون. این شرکت نه تنها جایی برای پیشرفت نداره که حتی از اون چیزی که هستی هم تو رو فاصله میده. بیشتر قرار هست به عنوان اپراتور وب سایت باشی ولی اینو اول کار بهت نمیگن و تو رو میزارن لای منگنه. حقوق رو دیر به دیر میدن و در واقع اینجوری هستش که مدیر عامل خودش رو محق میدونه که هر موقع دلش خواست چک حقوق رو امضا کنه. دیدش هم این هست که بچهها لازم ندارن. حقوق میخوان چیکار. و اینکه دو دفتره هستن و قرارداد رو فقط وزارت کاری میبندن که اینجوری بتونن راحتتر حقت رو بخورن. حاشیه تو شرکت زیاد هستش و دو سه تا نورچشمی هستن که عامل اصلی این حواشیان. و این موضوع باعث آزار خیلی ها تو شرکت شده. افرادی که به عنوان لید تیم هستن از دانش فنی کافی برخوردار نیستند. لید فرانت مخصوصا علاوه بر کمبود دانش فنی اصلا حتی سافت اسکیل هم نداره که نور علی نوره. الانم که اومدم بیرون بعد از چند وقت هنوز که هنوز تسویه رو ندادن و اصلا به روی خودشونم نمیارن. خلاصه که این شرکت نه به دانش فنی شما کمک میکنه نه باعث آرامش شماست. نه راه پیشرفت رو براتون هموار میکنه. تازه کلی هم تحقیر میشی که مبادا امیدی به پیشرفت داشته باشی. تنها راه پیشرفت تو اون شرکت چاپلوسی هستش.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در یسنا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۰٪ از کاربران یسنا را به دیگران توصیه میکنند. ۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
استعفا خیلی زیاد دارن مدیریت ضعیفه چند تا مدیر دارن که تو همه چیز دخالت می کنن حاشیه زیاد داره کسی زیاد نمی مونه هر روز نظر مدیراش عوض می شه نمی دونی چی کد بزنی حقوق از دوم تا شونزده ماه هس هر وقت مدیر حال کنه دو قسمتی هم می دن بخش اول وزارت کار و تو قرارداد نوشته بخش دوم شفاهی ولی بیمه می کنن
من حدود دو سال به عنوان توسعه دهنده با این مجموعه همکاری خیلی خوبی داشتم. یسناتیم یک شرکتی هست که از چند سال پیش در حال رشد و توسعه هست مدیران منعطفی داره و الان هم باهاشون در ارتباط هستم و با مدیر فنی هم توی کار دوست شدیم. سیستم نظام انگیزشی وجود داره و همه پرسنل توی نظام انگیزشی میتونن نظر بدن و با رای گیری تصمیمات نهایی میشه. چیزی که تو یسناتیم به من ثابت شد احترام بسیار زیاد از مدیران و پرسنل بوده و همواره بر کیفیت کار تاکید دارند و تلاش میکنند که روی استانداردها حرکت کنند. افرادی رو توی یسناتیم دیدم که به مشکل برخوردن اما اکثرا افرادی بودن که یا دانش فنی مناسبی نداشتند یا به لحاظ رفتاری و اخلاقی مشکلی بوده که از تیم فنی خارج شدن. هیچ موقع به صورت سلیقه ای ندیدم که کسی را تنبیه یا تشویق کنن پرداخت حقوقها تقریبا همیشه منظم بوده با اینکه تا چند ماه بعد از کرونا هم باهاشون همکاری داشتم که حتی به نسبت محل کار فعلیم منظم تر بوده. به نظرم یسناتیم برای آدمهایی که قصد رشد کردن و کار سالم دارند فوق العاده خوبه یه ویژگی خیلی خوبی که داره چیزی به اسم زمان دارک زون هست که تو این زمان حدود دو ساعته از موبایل استفاده نمیکردیم و بالای سر هم دیگه هم نمیرفتیم و روی کارمون متمرکز میشدیم چیزی که به شدت توی سرکار فعلیم جای خالیش رو حس میکنم ولی مدیران قبول نمیکنن که اینکار رو بکنیم. قطعا دلم برای یسناتیم تنگ میشه چون کلی چیز یاد گرفتم و امیدوارم دوباره شرایط همکاری باهاشون داشته باشم.
پرداخت حقوق روز مشخص نداره بعدم دو قسمتی می دن یه بخش پایه حقوق باقی همون که اول توافق کردی دو سه ماه اول ۷۰درصد حقوق رو میدن میگن ازمایشی مدیر از اینکه توی شرکت راه بری حرف بزنی خوشش نمیاد میگه کل روز کد بزن اشپز دارن غذا می دن ولی پولش از حقوق کم می شه همه جوون هستن و چای و کیک رایگانه گزینه بهتر نداری بد نیست
استخدام در یسنا
از مجموع ۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۰٪ از کاربران یسنا را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی یسنا مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ یسنا
آیا یسنا در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از یسنا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در یسنا چگونه است؟
بر اساس ۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در یسنا چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در یسنا از نگاه ۵ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در یسنا چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از یسنا ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: