ویکی‌تجربهجستجو
آدیلار
تجربهٔ کاری۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ · اردیبهشت ۱۳۹۷ تا اردیبهشت ۱۳۹۸

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در آدیلار — امتیاز ۵.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۷ تا اردیبهشت ۱۳۹۸).

۵.۰· برنامه نویس وب

مصاحبه ای که با ادیلار داشتم خیلی عجیب بود! یه تماس تلفنی طولانی که تقریبا در مورد همه علایق زندگی من سوال شد و تنها سوالی که در مورد رزومه فنی بود صداقت در نوشتار اونها بود. وقتی به مصاحبه حضوری دعوت شدم یه تیم خیلی حرفه ای مصاحبه انجام دادن و در نهایت جلسه مستقیم با مدیر عامل شرکت بود. رفتار بسیار گرمی با من شد و برای کار در شرکت انتخاب شدم. جذاب ترین نکتش این بود که روز اول مدیرعامل چند ساعت رو با من گذروند و به صورت کامل با شرکت آشنا شدم؛ اتفاقی که در شرکتهای قبلی یک ماه طول کشیده بود!! فرهنگ کاری آدیلار بر مبنای اعتماد طرفین هست و فضا کاملا شاد و بدون استرس هست. از بودن در آدیلار بسیار خوشحالم! بیاین به سایت ما شما هم سر بزنید : https://adilar.com/

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

آدیلار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۵.۰
کارمند

یکی از دلچسب‌ترین تجربه‌های من در آدیلار، آشنایی با شخصیت علی، یکی از توسعه‌دهنده‌های با اخلاق و مودب بود. روند پیشرفتش کاملا مشهود بود، آدم قانع و جویای علمی هست و به فلسفه خیلی علاقه داره. یه علی دیگه هم بود که به شدت بچه تیز و خیلی سریع در هوش مصنوعی پیشرفت کرد. به نظرم سرمایه گذاری Max، انتخاب هوشمندی کرده و آینده خوبی در انتظارشون هست. برای کار تحلیل داده و هوش مصنوعی جای خوبیه و برای وب اپ‌شون کار توسعه زیادی دارن. بستگی داره بازار کدوم وری بچرخه

آدیلار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۱.۰
برنامه نویس وب

حرف هایی که برنامه نویس وب توی نظر قبلی نوشته دقیقا حرف های مدیر این شرکته :) مشخصه کی این نظرو داده... این تیم یک مدیر فنی بسیار ضعیف داره که توی مصاحبه IDE که باهاش کار میکردم براش مهم بود! موقع همکاری برای تسک هایی مثل داکرایز کردن پروژه بهم گفت تایمش رو باهامون حساب نکن چون فرض گرفتیم شما حرفه ای هستی و قبلا انجامش دادی!!!!!! قرارداد نمیبندن و میگن که همکاری ما بر پایه اعتماد هست. چرند ترین حرفی که میشه زد.