مدیر فنی
تجربهٔ کاری مدیر فنی در آرتا ویژن آوا — امتیاز ۵.۰ از ۵.
سلام. این پیغام از طرف همون مدیر فنی هست که در دیدگاه دوست قبلی ما عنوان شده بود. به هر حال هر تیم ایراداتی داره و مشکلاتی که نکته مهم کمک کردن اعضای تیم به بهتر شدن شرایط هست. دوست نازنین تیم ما، خیلی خوشحال تر می شدیم اگر این موضوعات رو با توجه به جو بسیار دوستانه خودمون در زمان حضورتون مطرح می کردی. قطعا اون موقع تلاش برای بهتر شدن انجام می شد یا حداقل دلایلش گفته می شد. به هر حال من به عنوان یک دوست و به پاس زحماتی که کشیدین ازتون تشکر میکنم و اگر ایراداتی که گفتین وارد بوده هم از طرف خودم عذر خواهی میکنم. اگر عضوی از تیم آوا هم نبودید و این تجربه بهتون منتقل شده و یا ... توصیه میکنم تشریف بیارید و از نزدیک مواردی که گفتین رو مجدد بررسی کنین. دیدگاه آوا مدیریت نبوده و نیست، ما کنار هم و با کمک همه ی اعضا شرکت تیم می شیم، رشد میکنیم و خوشحال کار میکنیم :) . امیدوارم روزهای شاد و پر انرژی در پیش داشته باشی.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
محیط کاری خسته کننده، حقوق کم، مدیر فنی غیرحرفه ای و بدون دانش و تجربه در توسعه نرم افزار، موقعیت نامناسب شرکت و عدم دسترسی به حمل و نقل عمومی
من 2 سال هست که در بخش مارکتینگ شرکت آرتا ویژن آوا کار می کنم و واقعا تجربه خوبی برام بوده. محیط شرکت جوون و پر انرژیه و چیزی که برام خیلی ارزشمنده اینه که مدیر ها هم خیلی روشن فکر و به روز هستن و هم تجربه زیادی در حوزه تخصصی خودشون دارن. همیشه سعی می کنن فضا برای یاد گرفتن و پیشرفت وجود داشته باشه و این باعث می شه آدم حس کنه در کنار کار، داره رشد می کنه. توی تیم ها هم همکاری و صمیمیت بین بچه ها خیلی زیاده و به نظرات و انتقادات اهمیت داده میشه . برای من کار کردن توی این مجموعه یعنی هم یاد گرفتن، هم تجربه کردن و هم کنار آدم هایی بودن که به فکر پیشرفت هستن.